Villa BelleVue

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes
  • 8.5Ruimte

Villa info

Meer villa infoTonen op kaart

4 Reviews over BelleVue

• 9Tineke07-06-2009

Een aanrader!

Een schitterende locatie met een adembenemend uitzicht.

• 9Linda17-11-2008

Betaalbaar, geweldig, doen!

Twee jaar geleden had ik geboekt bij het naastgelegen appartement. De locatie beviel ons goed, alleen de huurprijs lag heel erg hoog. TOT we vorig jaar in dit appartement konden verblijven, voor bijna 3 keer zo weinig! Dit huisje was zelfs beter ingericht. De bedden zijn heerlijk, de garage is ideaal, genoeg keuze in pistes. Skiën, snowboarden, sleeën, lekker eten, grote supermarkt in de buurt, etc. Kortom, voor de winter 2009 hebben wij al weer geboekt :)

• 801-10-2008

erg mooi

Mooi schoon en rustig appartement, met erg mooi uitzicht. garage was ideaal om de natte ski's en schoenen te stallen dus geen nattigheid in het appartement. verder is het goed aan te rijden klein stukje door de bergen (30min).

• 10Nannie28-09-2008

Een uitzicht om te dromen

Super gezellig apartement, tegenover een piste, terwijl je toch een wijds uitzicht hebt . Als je kijkt vanuit de ramen lijkt het wel een super mooie poster. Ligt met vier huizen op een heuvel, dus lekker rustig, terwijl je lopend in 5 minuten bij de bakker bent, in het dorp. Het chalet is schoon en ruim genoeg voor een gezin met 3 kinderen en gezellig ingericht.

Kom hier al jaren achterelkaar en heb nog niet eens alle pistes in de buurt verkend dus voorlopig kan ik nog jaren op ontdekking naar pistes in de Port du Soleill zonder me te vervelen. Ik ga maar direct voor een paar jaar vastleggen anders is het straks vol! Een topper !!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Villa BelleVue info