Bed and Breakfast La Piverdière

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag7°-1°
Bed and Breakfast La Piverdière

We hebben een aantal aanbieders voor La Piverdière voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Piverdière in het Nederlands

Zeer aangename accomodatie.

HermanStiers
18-8-2009

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker. De omgeving is rustig. Kortom aanbevelenswaardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Piverdière in La Bégude de Mazenc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Piverdière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.