Reviews over La Baume de Transit

Heerlijk vakantiehuis

Marja,
    20-10-2012

Twee weken tussen de lavendel en wijnranken. Het huis heeft een prettige afgesloten binnenplaats waar je heerlijk zit. Beneden keuken, woonkamer, 2 slaapkamers en 1 badkamer en boven 2 slaapkamers en 2 badkamers. Het huis is uit de 18e eeuw, maar sfeervol aangepast aan de moderne tijd. Alleen de deurposten zitten ontzettend laag! Hoofdpijn dus, als je niet oplet.

Naast de woning een heerlijk zwembad van 11x6 meter, ligstoelen en parasol. Heel wat uurtjes doorgebracht daar!

Het huis ligt tussen 2 dorpen (1 km en 3 km) dus verse stokbroden zijn zo gehaald. In de buurt een aantal supermarkten.

De omgeving (Drome, Ardeche) is schitterend. Je kunt er mooie tripjes maken, er zijn leuke markten in gezellige dorpjes in de buurt.

Mont Ventoux op een half uurtje rijden. Kanovaren, grotten in een prachtige omgeving.

De eigenaars van het huis, Mike en Lynn Cobb, wonen naast het vakantiehuis. Vriendelijke mensen die regelmatig vragen of alles naar wens is.

super plek

Peter,
    9-9-2012

geweldige b&b (en gites). Super netjes, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, flesje wijn op de kamer, handdoeken voor het zwembad. Toen we (fietsend) vroeg wilden voor de ontbijttijd kwam men toch met koffie en een croissant want we mochten niet op een lege maag weg!

prachtige villa met prive zwembad

yo willems,
    29-7-2008

Deze villa gelegen in een rustig dorpje, goed gelegen om van daaruit op uit te trekken(auto)

Mooie villa in rustige woonwijk, huis volledig in orde, prachtige slaapkamers,in keuken is alles aanwezig, eetkamer en zitplaats idem(+ tv en dvd) garage om fietsen op te bergen, ook wasmachine en strijkplank+srijkijzer aanwezig,eigen tuin met privezwembad......

La Baume de Transit scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews