Hotel Chez La Rose

Laatste review

Prima doorreishotel

Erna ,
26-9-2011

Dit hotel is zeer geschikt voor mensen die op doorreis zijn. In de prachtig aangelegde binnentuin wordt het diner geserveerd. Het eten is uitstekend en de wijn uit de streek smaakt prima. De eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Chez La Rose in het Nederlands

Prima doorreishotel

Erna
26-9-2011

Rustig gelegen hotelletje met naar het schijnt ook diverse kamers is gebouwen rondom het hoofdgebouw. Wij hadden een redelijk ruime kamer in het hoofdgebouw, met eigenlijk een groot nadeel: de douche. Als je wilde douchen moest je zef de douchekop vasthouden en dat is toch echt niet meer van deze tijd.

Het restaurant mag uistekend genoemd worden en het ontbijt voor Franse begrippen is prima.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chez La Rose in Juliénas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chez La Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.