Tijdelijk €25 aanbetaling

• 10Waardering

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Villa Vinchannes

• 10Liv21-11-2022

Meest geweldige vakantie ooit

Dit huisje is eigendom van iemand die ik ken en waar ik heel veel van hou, ik vind het een super leuk huisje en het ligt op de perfecte plek om naar heel veel plekken toe te gaan! Het huisje zelf is super schattig in de schuur staat nog mijn wandelstok dus als je hem vind weet je wie z’n stok je vasthoud:) ik heb de meeste leuke herinneringen op deze plek en ik vind het erg jammer dat we hem kwijt moeten raken, maar hopelijk gaan de nieuwe eigenaren dit huisje ook verhuren waardoor andere mensen ook hele leuke herinneringen aan deze plek krijgen! Tot ooit huis, ik beloof dat ik nog ooit een keer zou terugkeren!:)

• 10Ruimte
  • 10Chris en Jeanne Lauwen10-01-2015

Simpelweg fantastisch!

Al twee keer 'n heerlijke vakantie gehad in dit prachtige huis en heerlijke omgeving! Een huis van alle gemakken voorzien, heel ruim en waar we ons direct thuis voelden. Heerlijk om 's morgens te ontbijten op één van de terassen of 's middags op het terras bij het zwembad te ontspannen. Het huis staat op 'n lekker rustige plek met prachtig uitzicht. Op korte afstand zijn supermarkten en winkels én het fotogenieke dorpje Joyeuse. In de regio zijn ook veel leuke plekjes om met 'n bezoek te vereren. Voor ons is Villa Vinchannes en de Ardèche zeker voor herhaling vatbaar, dus er zullen zeker nog meer vakantie's volgen!

• 10Dany De Couvreur05-01-2015

Mooie vakantievilla voor vakantie zonder zorgen !

Villa Vinchannes biedt werkelijk alles wat men zich als gast kan toewensen : rustig gelegen, prive zwembad, privacy, prachtig uitzicht op Joyeuse vanop het balkonterras, super complete uitrusting van de woning : keukengerei, TV/DVD, boeken, informatie voor uitstappen, ligzetels, ... Als uitvalsbasis voor uitstappen is Joyeuse aan te bevelen. Het contact met de eigenaars verloopt steeds perfect en ook de lokale service laat niets te wensen over. De villa en het zwembad liggen er steeds heel netjes bij. We houden van de streek van de Ardèche en villa Vinchannes is veruit de mooiste woning waar we onze vakanties hebben doorgebracht. We waren reeds meermaals te gast met en zonder kinderen. Vakantie zonder zorgen dus !

Vakantiehuis Villa Vinchannes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vinchannes, F-07260