Camping Les Hortensias

CampingWeer vandaag33°16°
Camping Les Hortensias
8,9

2 reviews over Camping Les Hortensias in het Nederlands

Wat een bijzonder huis. Prachtige ligging, prachtige tuin. Ik waande me even Sisi te zijn. De eigenaresse spreekt alleen Frans, wat voor ons handen- en voetenwerk betekende. Riante kamers en ingericht als in een kasteel. Alle kamers hebben een eigen badkamer, 1 zelfs met bad. De volgende ochtend een persoonlijk ontbijt. Eigen ingang, eigen sleutel. Alleen de ontbijtruimte (waar je ook 's avonds kunt zitten) is gemeenschappelijk. Een echte aanrader.

Mooie omgeving

familie met kinderen
25-8-2013

Mooie omgeving, zeer propere huisjes, Vooral franstalig publiek. Na 22h was het zeer rustig op de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Hortensias in Joyeuse (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Hortensias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.