Camping Le Sous Perret

8.5Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Joyeuse (Ardeche)

8.5Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

19 reviews over Camping Le Sous Perret

• 10susangerthy15-08-2015

Authentieke camping met echte Franse sferen

Wij hebben met onze kids van 9 voor 2 weken op Le sous perret gestaan en genoten van de gastvrijheid van de eigenaren! Kleine camping, gelegen aan leuk oud stadje Joyeuse. Lidl en carefour in de buurt. Hier komen weinig Nederlanders, kun je prima eten en wijn kopen voor weinig geld. Echt nog onbekend!

Tip: bij de ingangsweg naar de camping stroomt de rivier 'la beaume' en zijn mooie rotsplateaus om te zwemmen/zonnen/vissen en ga eens eten bij maison de nany in Joyeuse (wel reserveren!)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Marc Werbrouck28-03-2015

Rust !

We kwamen er vorig jaar voor de tweede keer. Wat een rustige ...simpele... heerlijke plek ! Na een ijskoude douche van 6 dagen in de Auvergne konden we alleen hier aan denken. En ... het werd weer een voltreffer. Veel animatie en Nederlands vind je er niet... Dat vinden wij juist een troef. In het land van bestemming graag de sfeer van de streek. Frans... hartelijk ... gemoedelijk...met frisse Duvel in de koelkast... Sorry, niet echt streekgebonden maar wel smakelijk als je uit Vlaanderen komt. We zijn er thuis !

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Mol30-08-2011

Niet verder vertellen ;-)

Kleine rustige camping aan een doodlopende weg. De Familie Silhol is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Grote plekken, zon en schaduw. Wij zouden 10 dagen blijven, het werden 3 weken! Klein maar goed zwembad en rivier ernaast. 's Avonds donker, tussen 23 en 24 uur stil, wakker worden van de vogels en niet van langsrazend verkeer. Stokbrood etc. te bestellen en klein winkeltje. Prima restaurant met o.a. menu van de dag en heerljke pizza's. Geen animatie, alleen soree dansant en de petange. Op de camping Fransen, Nederlanders en Belgen. Onze kids van 7 , 9 en 11 jaar hadden het prima naar de zin. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug! Enige nadeel: toiletten waren en roken niet altijd even fris, maar dat lag denk ik meer aan de gasten dan aan de camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 10jochum12-08-2011

5 jaar en steeds komen we daar terecht

Ik denk dat dit 1 van de weinige campings in de buurt van de Ardeche is, die niet vol staat met Nederlanders, waar de eigenaren gewoon zelf achter de bar staan (met elk jaar hetzelfde personeel/familie) en waar het zwembad tussen 12:00 en 14:00 op slot gaat, om rustig te kunnen eten. Elke zondag is er een Petanque tournooi a deux en een keer in de maand is er een diner met heel de camping (90% doet mee). Af en toe een soiree dansant. Geen hekken rond de camping, rivier ernaast (er zit een weggetje tussen) en het beste (nu hoop ik dat ik er volgend jaar nog 1 heb). Je mag (als die beschikbaar is) een koelkast lenen. En ja ook met 40 graden, vriest deze nog, ook al staat ie in de zon... Wat er verder charmant is, is het campingwinkeltje, waar je met je lege waterfles wijn kunt tappen (1 euro nog iets per liter) en de groentes en andere dingen gewoon tegen een normale (niet campingprijs) te koop zijn. 50 meter vanaf de rotonde waar je Joyeuse in kan rijden, daar is het weggetje(lastig ;0

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10nadine vandewaele13-06-2011

Gaan terug

Heel fijne gezellige camping. Men kan er heel goedkoop wijn drinken en heel lekker eten in het restaurant. (9 euro) Er is een winkeltje aanwezig en men kan er de krant kopen. De mobilhome was heel netjes en praktisch. Alles is aanwezig.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Mike18-04-2011

leuke familie camping, mooie plek

Ik heb samen met een maat van me een maand op de camping verbleven, zeer naar ons zin gehad, waarschijnlijk gaan we dit jaar weer! wel moeten ze echt wat aan het sanitair doen!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 9nadine vandewaele13-08-2010

Hele fijne camping

Kleine gezellige camping. Men kan er voor een spotprijsje lekker eten en wijn drinken. De mobilhome was netjes en praktisch. Er is een klein winkeltje aanwezig op de camping en men kan er de krant kopen. Zien ons daar zekers terug.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Le Sous Perret info