Camping La Nouzarède

7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Joyeuse (Ardeche)

7Goed

193 reviews over Camping La Nouzarède

• 2018
    7Kyan Meddour31-08-2018

Leuke camping

We hebben een prima vakantie gehad, het zwembad en de rivier zijn superleuk voor de kinderen. De stacaravan is basic en klein en ook de plek is best klein. Onze caravan was heel schoon. Stacaravans staan dicht op elkaar. Bij de receptie en het restaurant werden we prima geholpen. Ik lees hier over veel lawaai van het legen van containers, daar hebben wij niks van gemerkt, maar wij zaten ook aan de andere kant van de camping. Wel was er tot laat in de avond/nacht harde muziek vanaf een andere camping, maar daar hadden we weinig last van. De omgeving is super en veel te doen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4fam. Haselager22-08-2018

Matig tevreden, we boeken hier niet nog een keer

Qua netheid en voorzieningen niveau is deze camping redelijk. De stacaravans zijn ruim en goed uitgerust, het zwembad en het restaurant zijn prima. De service en ontvangst van medewerkers hebben we echter als onverschillig en onvriendelijk ervaren. Daarnaast was er s avonds teveel geluid om kleine kinderen te kunnen laten slapen en waren er kleine ongemakken zoals het ontbreken van horren en blowende buren. Tenslotte wordt voor basisvoorzieningen zoals lakens en internet extra geld gevraagd, wat ons niet meer van deze tijd lijkt. Wij hebben in deze prijsklasse betere campings gezien.

• 4fam. Haselager22-08-2018

Matig tevreden, we boeken hier niet nog een keer

• 4Willemsen19-08-2018

Voor ons niet meer op deze camping

Receptie personeel vriendelijk en behulpzaam, ligging van de caravan in de achterste rij tegen de voetbal en speelvelden zeer gehorig voor jeugd van het dorp die met regelmaat tot 5:30 met harde muziek naast je camping zitten, waardoor men een slechte nachtrust heeft. De groenhaag naast de camping is veel te hoog waardoor er geen uitzicht is en weinig zonlicht op de caravanrij komt, de andere rijen waar de caravan en tenten staan is dat minder het geval. Rivier is leuk voor de jeugd. Zwembad oke maar te weinig ligtbedden en ook hier reserveerd men in de ochtend de bedden met handdoeken. Verbieden moet men dat om er in de middag op te gaan liggen. Geen schaduw mogelijkheden bij het zwembad. Restaurant te duur voor een pizza en burger. Dorpje leuk en dichtbij en goede restaurants. Omgeving ardech is super.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Fam Michel16-08-2018

Jammer dat de containers s'nachts worden geleegd

Had gelezen van het lawaai maar dacht dat valt wel mee. Maar de containers worden tussen 4 en 6 uur s' morgens geleegd. Rond 4 uur de ene containers en later de andere, dus ben je 2x wakker iedere dag. 1x per week wordt de glascontainer geleegd in ons geval om 3 uur s' nachts en vervolgens de andere containers Als de camping met de gemeente kan regelen dat de containers op een normaal tijdstip geleegd kunnen worden hebben de gasten ook een nachtrust en dan is het een prima camping om te vertoeven. Let op als je boekt staat er dat je 100m2 krijg maar in ons geval was het rond de 80m2.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 4familie vendel09-07-2018

nooit meer

erg veel lawaai savonds en snachts, harde muziek. sochtends half 6 elke dag containers legen. stacaravan staan hutjemutje. erg misleid met de beoordelingen. zonde van het geld en vakantie!!!

• 5Staat v/h sanitair

• 7Fam. van Lottum09-07-2018

Mooie, kleinschalige camping, te kleine plaats

Het is een kleinschalige camping. Bij de receptie werden we steeds prettig geholpen. Bij aankomst was de caravan niet schoon. de caravan plaats is erg klein. Binnen 2 meter van onze veranda stond de caravan van de buren. Aan de andere kant was het net zo. Dit geldt voor een paar van de touroperator caravans. De andere caravans hebben meer ruimte. Het riviertje met strandje vlak bij, was erg leuk. Zeer helder water.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    7Judith29-11-2017

Mooie camping, lekker centraal

Wat een lawaai iedere nacht..misschien door de ligging? Als je in een tent lag, sliep je meestal niet best..

• 7Camacho06-10-2017

Gezellige kleine camping. Kleine campeerplek.

Kleine Franstalige camping. Fijn dat het niet zo druk en massaal is. Het restaurant met speeltuin (afgezet met hek) was perfect. Vriendelijk personeel. Enorm veel plezier gehad. Zowel wij, als de kleine man. Al het animatie is uiteraard wel in het Frans. Zwembad schoon en prima. Riviertje achter de camping, helemaal top! Zandstrand erbij, afgezet stuk voor kinderen om te zwemmen en zelfs op bepaalde tijden een badmeester. Caravans welke wij hadden gehuurd bij touroperator waren prima. De plek zelf echter dramatisch klein, je caravan staat tegen de ander aangepropt. Je kijkt dus de hele dag tegen een stacaravan aan. Grootste minpunt aan onze vakantie. Snap niet dat touroperator dit accepteert. Indien je gaat boeken, boek via de andere touroperators deze plekken zijn dubbel zo groot!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Monique07-09-2017

Prima camping

Wij hebben hier een week een stacaravan van touroperator gehuurd en alles was naar wens, mooie omgeving en goede ontvangst, Goede service, was mijn i-pad vergeten en netjes binnen 3 dagen thuis ontvangen.

Met oudere kinderen

10 tips over Camping La Nouzarède

• Erna, 13-08-2013

Volg met de kinderen een boetseerworkshop bij Catharina Potron in het oude centrum van Joyeuse! Voor 15 euro hebben de kinderen een geweldige ochtend inclusief drinken.

• Platjouw, 14-07-2013

Pizza's op de camping moet je een keer geproefd hebben. Er is een leuk "strandje" aan de rivier op ongeveer 5 km richting Val Gorges. Echt een aanrader!

• richardmabelis, 29-07-2012

Aubenas, leuke stad. In Joyeuse zelf kleine pizza tent to. supermarkt.Erg goed. Patat bij de Belg.

11 vragen over Camping La Nouzarède

• Marleen92, 06-03-2016

Afstanden

Weet iemand hoe ver de camping weg ligt van bv. vallon pont d'arc etc? Hoelang rij je hierover met de auto?

• Miranda, 16-01-2016

Welke plekken zijn staplekken?

Zojuist hebben wij met onze 3 kinderen van 6,8 en 10 jaar 19 dagen op deze camping een staplaats geboekt. Op de foto op deze site staat een overzicht foto van de camping met plaatsnummers. Kan iemand mij vertellen welke nrs de staplekken zijn?

• Snijders, 31-12-2014

Hond in rivier

Ik wil graag met de hond deze camping bezoeken maar er staat niet echt duidelijk bij of de hond in de rivier mag zwemmen bij de camping Weet iemand dit

Frans, 19-07-2015

Ja, dat mag. Echter het strand is verboden voor honden, maar via de zijkant of kunstigmatig aangelegde dam kan de hond ook het water. Onze Jack Russell heeft meerdere malen in het riviertje gezwommen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig