Camping La Nouzarède

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Joyeuse (Ardeche)

7.3Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

200 reviews over Camping La Nouzarède

• 9Ronny07-09-2020

Aangename vakantie

Voor de 2de keer deze camping bezocht en zien een grote verandering dankzij de nieuwe eigenaars : heel vriendelijk, grotere keuze in het restaurant en heel lekker eten (de forel is een aanrader). Heel centraal gelegen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in september 2020

• 9Mariska07-09-2020

top camping

Prima camping! Caravan ziet er netjes uit en pizza's in het restaurant zijn heerlijk. Lekker zwemmen in de rivier. Veel moois te doen en te zien in de buurt. Kortom een prima camping om een geweldige vakantie te hebben.

Gereisd in september 2020

• 6Marieke Van Haren22-08-2020

Achterstallig onderhoud

Ruim 25 jaar geleden op deze camping geweest, en het lijkt bijna alsof het onderhoud toen ook is gestopt....? Kranen en stroompunten die het niet doen, wc s die scheef hangen. Buitenkranen die kostbaar water lekken en enorme modderplassen veroorzaken. Het zwembad heeft nu echt wel zijn beste tijd gehad. De camping heeft voor ons teveel op elkaar gestapelde mobilhomes. Tja, we hebben deze vakantie 3 campings gehad en dit was veruit de duurste, maar zeker niet de beste en fijnste wat ons betreft. Gekozen op locatie en die is verder prima. We hebben daarom ook een prima tijd gehad, maar terugkomen doen we ws niet meer.

• 7Eetgelegenheden

• 8Erik15-08-2020

Zeer goed

Zeer aangename en rustige camping, alle voorzieningen zijn aanwezig. Ontvangst in het Nederlands en ze regelde alles wat je vroeg. Top camping

• 8NL14-08-2020

Fijne camping, wel soms lawaaierig

Het was een heel fijne camping, klein en gezellig. Aardige eigenaren. Lekkere pizza's en een leuk terras. We dronken er 's ochtends lekker koffie en haalden er onze broodjes. We vonden dat de huisjes wel erg dicht op elkaar stonden, de Kalahari tenten ook. Er is een zijde van de camping die lekker rustig is maar helaas zaten we daar niet. Wij zaten in een Kalahari tent vlakbij het voetbal veldje waar hangjongeren 's nachts soms veel lawaai maken. Ook is het een camping waar vanaf augustus veel Fransen in huisjes verblijven, dus aan ons deel van de camping was het tot een uur of 01.00 uur wel lawaaierig (ook als de hangjongeren op het voetbalveldje er dus niet waren). Het riviertje is fantastisch, heerlijk zwemmen, het is een paar minuutjes lopen en een openbaar strandje (dus niet alleen voor de camping). Zwembad vonden we super, leuk voor alle leeftijden. Er was wel weinig schaduw bij het zwembad, verder echt perfect.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Patrick11-08-2020

Door de corona is t allemaal anders Camping was goed Fijne rivier erbij Lieve en zeer behulpzame Nederlandse receptioniste We hoefden maar iets te vragen en werden ditect geholpen!

• 8Tim23-07-2020

Rust en wandelingen

Heel mooie kamping. Ideale uitvalsbasis om mooie trektochten te maken. Leuk riviertje aanwezig om te relaxen en te zonnekloppen. Zwembad is ook top. De sanitaire voorzieningen zijn wat verouderd doch wel net. Veel schaduw. Prijs kwaliteit niks op aan te merken.

Gereisd in juli 2020

• 2018
    7Kyan Meddour31-08-2018

Leuke camping

We hebben een prima vakantie gehad, het zwembad en de rivier zijn superleuk voor de kinderen. De stacaravan is basic en klein en ook de plek is best klein. Onze caravan was heel schoon. Stacaravans staan dicht op elkaar. Bij de receptie en het restaurant werden we prima geholpen. Ik lees hier over veel lawaai van het legen van containers, daar hebben wij niks van gemerkt, maar wij zaten ook aan de andere kant van de camping. Wel was er tot laat in de avond/nacht harde muziek vanaf een andere camping, maar daar hadden we weinig last van. De omgeving is super en veel te doen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4fam. Haselager22-08-2018

Matig tevreden, we boeken hier niet nog een keer

Qua netheid en voorzieningen niveau is deze camping redelijk. De stacaravans zijn ruim en goed uitgerust, het zwembad en het restaurant zijn prima. De service en ontvangst van medewerkers hebben we echter als onverschillig en onvriendelijk ervaren. Daarnaast was er s avonds teveel geluid om kleine kinderen te kunnen laten slapen en waren er kleine ongemakken zoals het ontbreken van horren en blowende buren. Tenslotte wordt voor basisvoorzieningen zoals lakens en internet extra geld gevraagd, wat ons niet meer van deze tijd lijkt. Wij hebben in deze prijsklasse betere campings gezien.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2018