Camping Le Roubreau

8 reviews over Camping Le Roubreau in het Nederlands

Heerlijk rustig

J. Klop
7-9-2015

Heerlijke en rustige camping met ruimte plaatsen. Eenvoudig maar goed restaurantje, fijn zwembad (tot 1.80 m diep) in een prachtige omgeving (Ardeche buiten toeristengebied). Weinig te beleven voor pubers.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardige georganiseerde familiecamping

Peter
30-8-2014

Gerund door een franse familie. Doen er veel aan om het gezellig te maken. Veel franse bezoekers, enkele Nederlanders en Belgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima camping in mooie omgeving. Buiten de drukte van Vallon P d A (op half uurtje met auto bereikbaar). Veel Fransen, weinig Nederlanders. Zwembad voor kleintjes en volwassenen. Netjes. Beekje naast camping is niet geschikt om in te zwemmen. Wel leuk om visjes te vangen. Mooie kampeerplaatsen rond nr 20. Aan beekje. Let op: veel plekken lopen beetje schuin, idem camping als geheel. Bij slecht weer is dit merkbaar. Camping heeft tennisbaan. Ook mobile home en huisjes te huur. Speeltuintje voor kinderen is klein. Leuk is avondmarktje en paardrijden voor de kleintjes. Vriendelijk personeel. Ruim een uur rijden naar tolweg. Kwartiertje bij Largentiere/supermarkt vandaan. Samenvatting: Charmante camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een franse camping

Emmytjuh_klein
30-7-2012

Le roubreaux is een camping waar de fransen naar toe gaan op vakantie. Bij toeval op deze camping terecht gekomen, omdat de camping in de buurt vol zat. Grote plaatsen die wel allemaal een beetje schuin lopen. WC gebouw is groot en vrij schoon, maar wel erg gehorig. Brood kan besteld worden voor de volgende dag. Zwembad is groot maar parasollen ontbreken. Er is wel een klein stuk schaduw onder het afdak. Veel schaduw op de plekken. Wij hebben de eerste dagen veel last gehad van franse jongeren die met de deuren sloegen in het wcgebouw en erg luidruchtig waren. Hier werd niets aan gedaan door de camping, jammer. Verder prima camping met goed restaurant. Engels spreken ze redelijk, maar ze doen hun uiterste best om je naar het zin te maken.

Gereisd met partner in juli 2012

Echte Franse camping!

Leo
18-8-2011

Camping Le Roubreau is een gezellige, leuke camping. Mooie omgeving om te wandelen, eventueel fietsen, wel klimmen. Is echte Franse camping waar je afhankelijk bent van de stagaires als je geen Frans spreekt. Toegang via Largentiere, smal en druk, aan het einde van het dorp moet je links aanhouden en niet naar boven rijden. Op de camping heerlijk terras en restaurant, vooral de pizza is goed. In de omgeving is ook veel te doen, kayaken, canoyning, etc...

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek om te komen

LGM
13-8-2011

Ook dit jaar weer op Le Roubreau geweest. Na een dag vertraging (autopech) en ook nog laat op de avond eindelijk aangekomen. Wel gebeld dat het laat werd. Ondanks dat de keuken om 21.30 sluit (we waren er om 21.45 uur) was er nog en tafel gereserveerd en konden we nog uitgebreid eten. Werden hartelijk ontvangen en er is alles aan gedaan om ons gauw weer van de vakantie te laten genieten. Pizza's zijn er overheerlijk, een echte aanrader, de menu's zijn prima. Omgeving schitterend, sanitair altijd schoon. Animatie voor kinderen overdag en een aantal avonden, niet te veel voor ons precies goed. Service staat hoog in het vaandel, een topper. Enige minpuntje is wat ons betreft de iets minimale verlichting langs de paden. De meiden willen er zo weer terug (en wij ook)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen

ten Broeke
25-8-2010

De ontvangst is zeer vriendelijk, zelfs met welkomstdrankje. Plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, heerlijk bij de hoge temperaturen, terwijl je de zon toch kunt opzoeken. Camping wordt aan twee kanten omgeven door een beek met visjes, waterslangetjes. Aan onze kant was de beek veel smaller en rotsiger, en nu uitgedroogd maar desondanks mooi om te zien. Brood een dag van te voren bestellen, 's morgens heerlijk vers op receptie ophalen. Kwaliteit van eten in het restaurant prima, prijs en service uitstekend. Er worden verse pizza's van prima kwaliteit gebakken, wel even reserveren. Daarbij nog een hele mooie omgeving, voldoende te doen en te zien, dus een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

camping met de Franse slag

Wim
19-8-2010

camping in the middle of nowhere. Grote plaatsen , schoon beperkt sanitair , lekker ( niet verwarmd) zwembad .Helaas geen klein winkeltje en je moet een beetje handig zijn met de Franse taal, er wordt zeker geen engels gesproken. Wij hadden de pech dat er een bladluizenplaag was en alles zwart werd van de luis.Prachtige omgeving , maar als je niet van smalle bergweggetjes houdt moet je deze plaats zeker mijden. Let op dat de laatste 80 KM vanaf de peage je over diverse bergpassen voert.Negatief detail: Als je tijdens je verblijf niet in bar/restaurant komt wordt de alom geprezen gastvrijheid snel minder. Pizza's en frites kan je afhalen vanaf 19.30 uur. Wij hadden een minder fijne plaats vlak bij het kleine sanitair , tussen de verhuur huisjes zodat er weinig privacy over bleef en je minder contact hebt met de andere campeerders.Hou je van de typisch Franse slag dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Roubreau in Joannas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Roubreau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.