Camping La Marettestersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Joannas (Ardeche)

8.8Fantastisch

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op La Marette Camping hangt een gemoedelijke en rustige sfeer. Verwacht hier dus geen animatieteam. Wel kunnen kinderen elkaar opzoeken in het zwembad of bij de trampolines. In het restaurant kun je goed eten en er is wekelijks gezellige live-muziek. Bezoek zeker Ruoms, de Grotte de la Madeleine en het klimpark in Jaujac.

104 reviews over Camping La Marette

• 9robin06-09-2014

Mooie locatie in de Ardeche

Heerlijke camping met schaduwplakken. Deze camping wordt heel goed onderhouden door de eigenaren en niets is hen teveel. Heerlijk eten bij het restaurant en genoeg faciliteiten voor de kinderen: voetbalveld, zwembad, tafeltennis en jeu de boule. Riviertje in de biurt en genoeg leuke steden te bezoeken.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Marc17-08-2014

Prachtige camping in mooi rustig stukje Ardeche

Prachtig aangelegde camping. Half met mobile homes en half met camping plaatsen. In de mobile homes veelal Fransen. Op de camping veelal Nederlanders. De campingplaatsen zijn zeer schaduwrijk waardoor je het zonnetje wel mist. Ga je naar het zwembad dan heb je volop zon. Weinig of geen animatie. Kleine kinderen vinden elkaar wel maar voor oudere kinderen is er eigenlijk niet veel te doen. Op donderdagavond wel disco waar veelal de Fransen zich helemaal voor opdoffen. Weinig Nederlanders omdat die veelal met kleine kinderen zijn. Restaurant prima maar de kip met friet op de dag van aankomst geen aanrader. Duur en de kip is uitgedroogd. Laatste avond nogmaals gegeten en het was prima. Nette gevarieerde kaart en de pizza's zijn ook goed. Het sanitair is uitstekend en zeer schoon. Het is wel een eind rijden voor activiteiten waarbij kanoën op de Ardèche een must is. De omgeving is prachtig. Marion en Clement zijn zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Pjotterke03-08-2014

Gezellig camping met HOGE service

Camping ligt op een mooie locatie in de Ardeche. Plaatsen verschillen in grote, zon/schaduw en uitzicht. Vraag bij reserveren hiernaar, Marion/Clement staat je dan graag te woord. Ondanks dat ze frans zijn praten ze (ook) goed engels dus een taal barriere kan er niet zijn. Het hele team staat bij wijze van spreke dag en nacht voor je klaar, nee kennen ze (haast) niet. ZIJ willen JOU een zo leuke mogelijke tijd geven en doen er werkelijk alles aan. Door omstandigheden moesten wij helaas te vroeg weg maar we komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9F.v.d. Koelen22-07-2014

Een heerlijke camping

De camping is gelegen in het rustige deel van de Ardèche maar in onze ogen wel het mooiste deel. Verscholen in een bos met voldoende schaduw. De plaatsen zijn groot te noemen.De camping beschikt over een 2-tal zwembaden met voldoende ligbedjes. De eigenaren doen hun uiterste best om het naar je zin te maken en je te ontzorgen. Een lekke band? We brengen hem wel naar de garage in Aubenas. Regen? (helaas wel toen wij er waren) Moeten we een greppeltje graven voor jullie? Geweldig zoals Clement en Marian zich inzetten. Voor ons een herhaling waard.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Herman04-07-2014

Prima camping

Wij hebben vorige week op de camping gestaan en waren blij verrast met de vriendelijke en behulpzame eigenaar. Wij waren met de fiets en hadden problemen met de remmen. De eigenaar sprak Engels en verwees ons door naar een fietswinkel maar hij legde vooraf telefonisch de contacten en legde de problemen uit. Geweldig! De camping ligt inderdaad in een wat rustiger gedeelte van de Ardèche maar dat trekt ons juist aan. Erg mooie omgeving en leuke kleine of grotere dorpen in de buurt. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9servaas23-09-2013

fantastische plek

Al vele jaren op diverse campings in Frankrijk gekampeerd, echter nog nooit zulke vriendelijke en betrokken campingeigenaren meegemaakt. Dit betreffen een broer en zus. Niets is hun te veel om het de klant naar de zin te maken. De camping is netjes en schoon, mooie plaatsen met veel schaduw. Caravan of vouwwagen wordt door eigenaar naar boven gereden. Mooi zwembad en super schoon sanitair met heerlijk warm water. 's ochtends verse broodjes. Eigenaren spreken Engels en de zus probeert zelfs wat Nederlands te leren. Nee dit is een camping waar wij zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9sieta02-09-2013

top vakantie gehad op deze camping!

Wij hebben 2 1/2 week op deze camping gestaan en we hebben genoten! We stonden helemaal boven in en dat was gezien de temperaturen weleens erg warm. We hadden de hele middag volop zon. Als we weer naar deze camping gaan zouden wij kiezen voor een schaduwplaatsje. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, niets is hen te veel. Mooi zwembad met glijbanen en verwarmd! Lekker eten in het restaurant, wel beperkte keuze. Maar voor een drie sterren camping zit je hier erg goed en goedkoop. Prachtige omgeving en supermarkt op korte afstand (15 min). Heerlijke broodjes service op de camping. Veel Nederlandse kinderen, dus altijd wel een vriendje of vriendinnetje te vinden. Marion en Clemont heel erg bedankt en zeker tot ziens!!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Sylvia25-08-2013

afgelegen camping in de Ardeche

We zijn net terug van onze vakantie op deze camping en willen graag een paar punten delen. De camping is prachtig gelegen, het zwembad is geweldig en de eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. De huisjes en caravans zijn erg verouderd en er is geen enkel comfort. We hadden 1 kledingkast in een 6-persoons caravan, geen opbergruimte voor boodschappen, een tafel model koelkast en slechte bedden. Er is geen inventarisatielijst dus ontbreekt er van alles in de keuken maar je wordt vindingrijk. De eigenaren komen direct repareren als er iets kapot gaat en bij ons was dat de wc. de deur en het opstapje verstevigd. De caravan had een mooie ligging met privacy. Er waren geen Nederlandse kinderen vanaf 12 jaar op deze camping. Ik weet niet of dit toevallig was maar als je oudere kinderen hebt, is er niet veel behalve het zwembad. We hebben een hele leuke vakantie gehad en veel leuke uitstapjes ondernomen en de markt van Largentiere op dinsdag is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9fam Theelen21-08-2013

Super camping!!!

Camping La Marette is een gezellige familiecamping, welke prachtig gelegen is in een rustig gedeelte van de Ardèche. Wij huurden een mobile home, rechtstreeks geboekt bij de camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam, bovendien spreken ze prima engels. De mobile home was netjes en schoon en voorzien van een ruime veranda met afdak. Praktisch alle plaatsen zijn in de schaduw gelegen en dat is geen overbodige luxe bij temperaturen boven de 30 graden. Twee leuke zwembaden op verschillende niveau's en bovendien ook nog een super glijbaan! Ook zijn er voldoende ligbedden aanwezig. Tevens is het mogelijkheid om stokbrood en croissantjes te bestellen aan de bar, ook op zondag. Een leuke camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 12. Ze kunnen zich prima vermaken in het zwembad en bij de tafeltennistafels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Pjotterke12-08-2013

in één woord GEWELDIG!!!

De weg er naartoe loopt als een kronkelweg door de bergen maar als je er dan eenmaal bent wordt je ongelovelijk hartelijk ontvangen door de eigenaren, camping eig. in hart en nieren, supervriendelijk, hartelijk,gastvrij, behulpzaam. Caravan wordt door Clemont op de plaats gezet en bij vertrek weer naar beneden gereden. Elke dag vers brood (AANRADER, flute, baquette, etc zelfs de volgende dag is het brood nog lekker. Ontzettend behulpzaam, willen je het graag zo leuk en makkelijk maken als je wil. Bijna alles kan, tijd maakt ook vaak niet uit. Mooie wandeling maken met de vader van de eigenaars laat je de mooiste plaatsen zien (Cham du Gros) is een echte aanrader (niet voor kinderen) je loopt naar dik 1000 - 1050 meter hoogte en hebt een prachtig uitzicht (Mnt Ventoux, Alpen, Mnt Blanc, Gorges de l'ardeche) alles is te zien en je begint en eindigt op de camping. Stokbrood elke dag vers, pizza's prima, restaurant prima sfeer prima vriendelijkheid prima. SUPER!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

16 tips over Camping La Marette

• Nadia, 21-06-2012

Tour de Brison bezoeken! Staat bij de bordjes aangegeven.

• Loes Dings-Bouten, 11-08-2013

Probeer ook eens de heerlijke grote pizza's in het restaurant of een van de andere gerechten van de kaart. Dit alles voor prima prijzen! Bezoek tour de Brison, een uitkijktoren boven op een berg, fantastisch uitzicht! Met helder weer kun je de Alpen zien, werkelijk adembenemend! Alleen al de (smalle slingerweg) ernaar toe is een ware belevenis.

• fam Theelen, 21-08-2013

De eigenaars organiseren twee maal per week een wandeling in de omgeving voor de campinggasten. Zeer de moeite waard, neem wandelschoenen mee, want de tocht gaat de bergen in.

22 vragen over Camping La Marette

• Van de Vlag, 07-07-2019

Kinderen tussen 10 en 15

Wij gaan naar deze camping de laatste 3 weken van augustus zijn er dan meer kinderen van 10 tot 15 jaar?

• h, 02-02-2019

mobile home

heeft iemand een plattegrond van de camping of een advies wat een mooie zonnige plek is? en zijn er ook oudere kinderen

• Francoise , 10-07-2018

Leefrijdsgenootjes

Zijn er deze zomer kinderen rond de 15 jaar, wij komen 28 juli aan met kinderen van deze leeftijd.

Danny, 20-07-2018

Hai, wij vertrekken vannacht voor twee weken dus in jullie eerste week zijn er twee van rond de 15!

Danny, 20-07-2018

Wij vertrekken vannacht en gaan twee weken dus in jullie eerste week zitten er twee van rond de 15!

Camping La Marette info

• Aantal sterrenstersterster