Camping La Marettestersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Joannas (Ardeche)

8.8Fantastisch

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op La Marette Camping hangt een gemoedelijke en rustige sfeer. Verwacht hier dus geen animatieteam. Wel kunnen kinderen elkaar opzoeken in het zwembad of bij de trampolines. In het restaurant kun je goed eten en er is wekelijks gezellige live-muziek. Bezoek zeker Ruoms, de Grotte de la Madeleine en het klimpark in Jaujac.

104 reviews over Camping La Marette

• 10ton_moors120-08-2015

Mooie, rustige familiecamping

Vanuit de drukte van een kustcamping onder de rook van Barcelona streken wij neer op deze mooie, rustige terrascamping.

Opvallend was de persoonlijke ontvangst van de eigenaren Marion en Clement. We voelden ons gelijk welkom als gast. Beide spreken goed Engels en zijn ook zeker bereid om je te helpen om je Frans beter onder de knie te krijgen.

We hadden een mooie, ruime campingplek met genoeg ruimte, zon en privacy (wij stonden op nummer 90).

Sanitair is eenvoudig maar schoon, douches warm. De zwembaden zijn heerlijk, er zijn voldoende (nieuwe) ligbedden. De prijs-kwalitietsverhouding van het restaurant is goed.

Ondanks dat de camping m.n. geschikt is voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar hebben onze kinderen van 14 en 16 zich er prima vermaakt.

Een minpuntje is mogelijk de ligging tov winkels, activiteiten en te bezichtigen stadjes e.d. De camping ligt op 10 kilometer slingeren naar boven van Largentière. De tocht naar de tolweg bedraagt al rap 1,5 uur.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Jujerry8003-08-2015

super camping in de ardeche

Fijne kleine gezinscamping met eigenaren die hun kampeerders als gasten zien. Niets is ze te veel. Wij kwamen later aan op een zondag. Tent opgezet en rond 14.30 honger. Op zondag is de keuken dicht tot 19.00. Echter toch een goede maaltijd van Marion gekregen.

Leuke plek bovenop de camping. Ruimte meer dan genoeg voor familietent, spullen en bagagewagen. Clement rijd als je het niet durft/kan zelf je vouwwagen/caravan naar boven met de jeep.

Marion en Clement doen alles om het je naar de zin te maken. Ze hebben tips voor de omgeving en hebben alternatieve routes die minder bochtgevoelig zijn.

Zwembad bestaat uit 3 delen. Beneden zwembad met 3 glijbanen, boven een doe zwembad en een peuterbadje. Kinderen met diploma kunnen hier gerust alleen zwemmen. Dit jaar nieuwe ligbedden. Er zijn genoeg ligbedden voor iedereen.

Eten en drinken goede kwaliteit/prijs verhouding. Pizza's en de hamburger La marette zijn favoriet en erg lekker.

Al met al zeer zeker een goede 3 sterren camping.

• 8Eetgelegenheden

• 10Leo01-08-2015

Kleine rustige fantastische camping

Op deze schaduwrijke camping komen veel Fransen en Nederlanders en een enkele Belg. Wij hadden een ruime plek voor onze tent inclusief elektra; onze auto kon bij tent gezet worden. 2 zwembaden met ligstoelen. Het sanitair wordt goed onderhouden. De pizza's in het restaurant waren erg lekker. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels.

• 10Eetgelegenheden

• 10astrid 01-08-2015

heerlijke camping!

Voor de 2e keer naar deze camping geweest en het was wederom een hele fijne vakantie. Enorm vriendelijke eigenaren en personeel. Ze zijn erg behulpzaam en spreken goed engels. Mooie plaatsen en schoon sanitair. Echt een aanrader deze camping!

• 9Lida Sanders04-07-2015

Heerlijke camping: aanrader!

Prachtige, goed verzorgde camping in een minder druk deel van de Ardèche, maar toch centraal gelegen t.o.v. de grote toeristische attracties. Heel geschikt voor sportieve fietsers en wandelaars, maar ook voor rustzoekers. Gelegen in het Tanargue gebergte. Terrassencamping met een groot gedeelte, moderne vakantiebungalows en een deel voor Campers, caravans en tenten. Het sanitairgebouw is uitstekend onderhouden en schoon. Prima warme douches. Overal op het terrein is, tegen betaling, uitstekende kwaliteit Wifi beschikbaar. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Desgewenst wordt de caravan naar een hoog gelegen terras gereden. Er is een kleine keuken en bar met terras. Er zijn twee royale zwembaden met glijbanen en voldoende, nieuwe ligbedden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Ans Wijnings26-06-2015

Superaardige camping eigenaar en n mooie camping

In juni hier geweest om uit te proberen camper vakantie met onze pup....zeer rustig dus hondje kon naar hartenlust rennen en spelen met Franse amis vd eigenaar. Clement en overige familieleden heel behulpzaam..alsof we bij vrienden op bezoek waren..spreken ook heel goed Engels. Idd veel bomen maar zonnetje is altijd wel ergens te vinden...aardig restaurant gewoon..mooi zwembad.Verder kan je leuke wandelingen maken ook korte afstanden naar dorpjes op waar bv n eenvoudig kasteel is met horeca..aan te bevelen!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8janneke11-06-2015

Zeer kindvriendelijke camping

Mooie camping onder de bomen hierdoor donkere plaatsen. Bij het lopen naar het sanitair kwamen we er dan achter dat het mooi weer was. Dat was erg jammer. Een paar bomen kunnen wel gesnoeid worden om in ieder geval de lucht te kunnen zien. Verder een zeer kindvriendelijke camping met zeer vriendelijke eigenaren! Sanitair keurig netjes en een leuk zwembad. Veel Nederlanders en veel kinderen. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Zeker een plek om nog eens terug te komen en dan een plek hoger op de camping met meer zon.

• 8Eetgelegenheden

• 9family man24-02-2015

Hoe geweldig vakantie gemaakt kan worden

Bijzondere ervaring om op deze camping te hebben geweest. Met name de gastvrijheid en betrokkenheid van Clement en Marion zijn enorm. Wil je paard rijden of raften, zij regelen het, ook na een ongelukje van een dochter zijn ze heel belangstellend hoe het gaat, ze zijn echt betrokken met hun gasten. Mooi zwembad met glijbaan, tafeltennistafel en een prachtige BBQ-plaats om te gebruiken. Met oudere kinderen geweest, die vermaakten zich prima. Ook de omgeving is geweldig mooi. Een echte aanrader voor mensen die willen kamperen, zeker voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje is dat naar sommige plekken het erg steil kan zijn en moeilijk om te komen, het is een terrassen camping. Clement zet zijn auto dan voor de caravan en zet hem op de plek. Clement en Marion, bedankt!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Mike23-10-2014

Aanrader!

De weg naar de camping bevat een aantal flinke haarspeldbochten die met een caravan nog best lastig zijn. Camping met een mix van stacaravans en kampeerplekken. Veel hoogte verschillen en gedeeltelijk ook terras-matig opgezet. Hierdoor veel variatie in plekken qua grootte, zon/schaduw en drukte/stilte. Je caravan wordt door de eigenaar naar z’n plek gereden, wat met de hoogteverschillen en vele grote bomen geen overbodige luxe is. Franse eigenaren (broer/zus) zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en spreken prima Engels. Gasten in juli een prima mix van Nederlands, Belgisch, Frans en een enkele Brit/Deen/Duitser. In het eerste weekend van augustus sloeg dit helemaal om naar 80% Frans. Op zich niets mis mee maar geeft wel een hele andere sfeer. Zwembad is prima met een leuke glijbaan alleen erg koud water. Restaurant gewoon prima; Pizzaatje, Hamburgertje, dat soort dingen. Samenvattend; we hebben een prima vakantie gehad en ik sluit zeker niet uit dat we er nog eens gaan terug komen!

• 9MasterB13-09-2014

Mooie rustige kindvriendelijke camping

Mooie camping, mooie omgeving, wel wat afgelegen, uitermate behulpzame eigenaars, niet duur, prima zwembad, veel schaduw, mooie sta plekken, goede mobile homes.

• 9Staat v/h sanitair

16 tips over Camping La Marette

• Nadia, 21-06-2012

Tour de Brison bezoeken! Staat bij de bordjes aangegeven.

• Loes Dings-Bouten, 11-08-2013

Probeer ook eens de heerlijke grote pizza's in het restaurant of een van de andere gerechten van de kaart. Dit alles voor prima prijzen! Bezoek tour de Brison, een uitkijktoren boven op een berg, fantastisch uitzicht! Met helder weer kun je de Alpen zien, werkelijk adembenemend! Alleen al de (smalle slingerweg) ernaar toe is een ware belevenis.

• fam Theelen, 21-08-2013

De eigenaars organiseren twee maal per week een wandeling in de omgeving voor de campinggasten. Zeer de moeite waard, neem wandelschoenen mee, want de tocht gaat de bergen in.

22 vragen over Camping La Marette

• Van de Vlag, 07-07-2019

Kinderen tussen 10 en 15

Wij gaan naar deze camping de laatste 3 weken van augustus zijn er dan meer kinderen van 10 tot 15 jaar?

• h, 02-02-2019

mobile home

heeft iemand een plattegrond van de camping of een advies wat een mooie zonnige plek is? en zijn er ook oudere kinderen

• Francoise , 10-07-2018

Leefrijdsgenootjes

Zijn er deze zomer kinderen rond de 15 jaar, wij komen 28 juli aan met kinderen van deze leeftijd.

Danny, 20-07-2018

Hai, wij vertrekken vannacht voor twee weken dus in jullie eerste week zijn er twee van rond de 15!

Danny, 20-07-2018

Wij vertrekken vannacht en gaan twee weken dus in jullie eerste week zitten er twee van rond de 15!

Camping La Marette info

• Aantal sterrenstersterster