22 vragen over Camping La Marette

• Van de Vlag, 07-07-2019

Kinderen tussen 10 en 15

Wij gaan naar deze camping de laatste 3 weken van augustus zijn er dan meer kinderen van 10 tot 15 jaar?

• h, 02-02-2019

mobile home

heeft iemand een plattegrond van de camping of een advies wat een mooie zonnige plek is? en zijn er ook oudere kinderen

• Francoise , 10-07-2018

Leefrijdsgenootjes

Zijn er deze zomer kinderen rond de 15 jaar, wij komen 28 juli aan met kinderen van deze leeftijd.

Danny, 20-07-2018

Hai, wij vertrekken vannacht voor twee weken dus in jullie eerste week zijn er twee van rond de 15!

Danny, 20-07-2018

Wij vertrekken vannacht en gaan twee weken dus in jullie eerste week zitten er twee van rond de 15!

• Simone69, 25-11-2015

Mobile home

Kan iemand mij vertellen, of er mobilhome's of chalets dichtbij het zwembad liggen? Mijn moeder kan niet ver lopen, vandaar. Alvast bedankt voor de informatie.

Kaatje, 19-07-2018

Enkele jaren geleden op deze camping geweest. Het is een terras camping. Dus niet vlak. Als je niet goed ter been bent is het een beetje lastig. De mobile homes liggen niet vlak langs het zwembad. Overigens een hele mooie camping en supervriendelijke eigenaren.

• DebbieIJ, 05-08-2015

leeftijdsgenootjes van 13 en 14?

Wij overwegen voogend jaar zomer (juli/augustus) naar La Marette te gaan met onze twee kinderen van 13 en 14 jaar. Zijn er meer Nederlandse gezinnen met kinderen in deze leeftijdscategorie die volgend jaar naar deze camping gaan? Ik hoor het graag! Groetjes Debbie

• Jack van den Broek, 27-11-2014

plaatsnummers

Hallo, weet iemand een leuke plek met pergola op deze camping? We gaan zomer 2015 met een tent op stap en willen bij het boeken een voorkeursnummer opgeven. Alvast bedankt.

family man, 24-02-2015

Bel met Clement en overleg het met hem. Bij aankomst konden wij uit verschillende plaatsen kiezen

elise07, 03-03-2015

Als je even mailt, sturen ze je een plattegrond. Volgens mij zijn de lagere plekken het best qua schaduw.

• Inge Lievense, 11-04-2014

Leeftijd kinderen

Hallo, wij zijn van plan om deze zomer naar La Marette te gaan vanaf 19 juli. Onze oudste zoon is 12 dan, bijna 13. Ik twijfel een beetje of hij niet al te oud is om zich hier te vermaken. Dat hangt natuurlijk vooral af van de kans op aansluiting bij leeftijdgenoten. Weer er iemand of er dan meer kinderen van zijn leeftijd?

Linda, 19-07-2014

hallo, wij rijden vannacht aan met twee jongens achterin van 9 ( Aaron) en 11 ( Levi) jaar, tot morgen! Mark en Linda

Roos, 22-04-2014

Hallo, wij komen zo rond 26 juli aan met 2 gezinnen, 3 jongens waarvan de oudste ook 12 is ,en 2 meiden van 12 en 14! Moet goed komen met die jeugd...

Loes, 20-04-2014

Hallo, Wij zijn van 13 t/m 31 juli met onze 3 zonen op La Marette. Onze oudste zoon is 11, vorig jaar ook hier geweest en onze ervaring is dat de kids onderling snel aansluiting vinden. Onze kids hebben zich geen moment verveeld! Groetjes Loes

Anja dekkers, 05-06-2014

Hallo, Ook wij hebben een zoon van 12 en een dochter van 8 jaar. De oudste gaat na de zomervakantie naar de middelbare school. Ook ik heb getwijfeld of er voor hem nog wel genoeg te doen was maar meestal gaat dat alllemaal wel vanzelf. Wij komen 28 juli. In ieder geval fijn om te weten dat er nog meer 12 jarige zijn.

• Monique , 15-12-2013

huuraccomodaties

Hallo, Lees verschillende dingen over de mobil homes/chalets.. kan iemand me vertellen hoe het daar mee zit. Ik lees dat ze erg oud en zonder enig comfort zijn?? Groet Monique

F.v.d. Koelen, 22-07-2014

Moniek, de mobil homes en chalets verkeren in een prima staat van onderhoud. Verder worden ze goed bijgehouden en schoongemaakt.

• sanjo15, 11-11-2013

waterval

Op de fotoos van zoover die bij deze camping staan, zie je fotoos met bekkens en watervallen. Weet iemand waar dit is?

F.v.d. Koelen, 22-07-2014

De watervallen zijn ongeveer 5-10 minuten rijden. Het is de rivier de labaume. Je hebt dan kleine strandjes voor je zelf.

• joep, 13-10-2013

reserveren

wie weet waneer de camping een nieuwe prijs lijst door geeft. wil reserveren maar gaat niet op de site. wel een brief gezien maar die was voor 2013.

joep, 27-10-2013

bedankt voor je reactie Brigitte ga een mail sturen

Brigitte, 26-10-2013

Hallo Joep, je kan een mail sturen, pas rond de jaarwisseling gaat Marion de nieuwe boekingen verwerken. Wij zijn in de zomer er geweest en gaan volgend jaar weer terug, succes, Brigitte