Hotel Le Val d'Amby

Hotel Le Val d'Amby
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val d'Amby voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Val d'Amby in het Nederlands

Uitgerust de bergen in

jeroen
27-2-2012

Met de auto richting wintersportvakantie was voor ons tot nu toe de keuze tussen een nacht en een halve dag in de auto doorbrengen of de autorit onderbreken in een (meestal naar lysol stinkend) hotel langs de snelweg. Dit jaar hebben we echter overnacht in hotel Le Val d'Amby. De gezinskamer is iets duurder dan een kamer in een formule 1 hotel of ander snelweghotel, maar het verschil is enorm. De omgeving is mooi, het hotel is rustig en de kamer voldoet prima als slaapplek. s'ochtends na het ontbijt uitgerust het laatste stuk tolweg op.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Zeer rustig

Norbert
3-3-2009

Hotel gevonden via touroperator, als tussenstop naar Franse Alpen. Reservering avond tevoren zeer soepel. Jammer dat juist die week dat we er waren het restaurant gesloten was. we moesten toen nog 'n keer 10 km verder rijden (en weer terug) om te eten. Hotel zelf uiterst rustig, kamer simpel, maar schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Val d'Amby in Hières Sur Amby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Val d'Amby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.