Hotel Le Val d'Amby

FrankrijkRhône - AlpsHières Sur Amby

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Val d'Amby voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Le Val d'Amby

• 7jeroen27-02-2012

Uitgerust de bergen in

Met de auto richting wintersportvakantie was voor ons tot nu toe de keuze tussen een nacht en een halve dag in de auto doorbrengen of de autorit onderbreken in een (meestal naar lysol stinkend) hotel langs de snelweg. Dit jaar hebben we echter overnacht in hotel Le Val d'Amby. De gezinskamer is iets duurder dan een kamer in een formule 1 hotel of ander snelweghotel, maar het verschil is enorm. De omgeving is mooi, het hotel is rustig en de kamer voldoet prima als slaapplek. s'ochtends na het ontbijt uitgerust het laatste stuk tolweg op.

• 6Norbert03-03-2009

Zeer rustig

Hotel gevonden via touroperator, als tussenstop naar Franse Alpen. Reservering avond tevoren zeer soepel. Jammer dat juist die week dat we er waren het restaurant gesloten was. we moesten toen nog 'n keer 10 km verder rijden (en weer terug) om te eten. Hotel zelf uiterst rustig, kamer simpel, maar schoon.

Hotel Le Val d'Amby info

Veilig betalen met