Camping Les 12 Cols ***

Review geschreven door Fam. Kanis

Verademing

Fam. Kanis
29-8-2017

5 Nachten op deze camping verbleven, niet meer dan lof over deze camping. De camping is super mooi aangeplant en mooie strakke staplaatsen. Het sanitair wordt netjes schoongehouden en niet met de "Franse slag". Alleen vonden wij (sanitair beneden) dat er weinig wc's waren. Bij de dames 2 en bij de heren 1 plus urinoir. Als de camping vol zou staan is dit echt te weinig denk ik. Er zijn ook 2 invalide toiletten maar deze zijn in combi met douche.

Over het echtpaar dat de camping runt zijn wij ook zeer enthousiast, bij iedere vraag over de omgeving, wandel- of fietsroutes of bezienswaardigheden bleven ze enthousiast vertellen en uitleggen, ze zijn echt heel gedreven om het de gasten naar de zin te maken. Onze jongens van 8 en 12 hebben zich hier ook goed vermaakt. Wij gaan zeker nog eens terug.