Hotel Le Relais

Hotel Le Relais

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Relais in het Nederlands

een aangename ontdekking

Cor en Anneke Slaats
17-8-2010

Het hotel is prima gelegen en er is een eigen parkeerterrein. De kamers zijn ruim en netjes. Het personeel is erg vriendelijk. De verhouding prijs / kwaliteit is uitstekend. Het was voor ons een aangename kennismaking. Wij verbleven er één nacht op doorreis naar onze vakantiebestemming. Echt een aanrader! In het plaatsje Hauterives is het museum Le Palais Ideal van Facteur Cheval te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais in Hauterives, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.