Camping Le Chateau

47 reviews over Camping Le Chateau in het Nederlands

2e keer viel tegen

Freek
20-8-2012

Leuke en nette camping. We zijn hier voor de 2e keer geweest, maar dit jaar was het sanitair te vuil en werd te weinig schoon gemaakt. Uiteraard ligt dit wel aan de campinggasten die er een bezoek aan brengen. Er zijn niet veel wc's voor het aantal mensen die er op de camping staan. Dit zal men wel moeten verbeteren. Voor de rest is dit een hele fijne camping met hele aardige uitbaters.

Fantastische camping!

Marielle van der Endt
13-8-2012

Wij zijn met twee kinderen ind eleeftjd van 2 en 4 op de camping geweest. Vooral de oudste had het super naar zijn zin. De animatie was top. Voor de kleinste was het kleine zwembad ideaal. De eigenaren zorgen voor een ontspannen sfeer. Nog een groot voordeel zijn de zeer riante kampeerplaatsen.

Een super vakantie gehad

fam t lam
3-8-2012

Wij hebben op camping "le chateau" een super vakantie beleefd. Alles goed geregeld. De beheerders waren enorm vriendelijk, meedenkend en deden gewoon met ALLES mee.

De camping is leuk in gedeeld in ronde veldjes van 5 plaatsen. De beplanting is ook erg leuk met ook allerlei vruchtenbomen..

Voor kinderen is het ook leuk, er is een nederlands animatieteam, die elke dag voor alle leeftijdsgroepen wat te doen hebben.

het zwembad is ook heel schoon en er word goed toezicht gehouden.

Wij hebben op een ruime mooie kampeerplek gestaan 2 volw. en 3 kinderen (11-7-5) . En mooie zon / schaduw plaats, is wel handig dat je daar naar vraagt. Het is een kleine camping overzichtelijk. De eigenaren zijn zeer klant vriendelijk en altijd bereid te helpen. NL animatie aanwezig. Schattig dorpje, bakker en Intermache op loop afstand. Er zijn 2 gedeeltes op de camping met vaste en seizoen plaatsen dit scheiden ze bewust, maar vraag er naar bij boeken! Sanitair is goed, 1e week was het rustig op de camping en het sanitair goed schoon, 2e week drukker, kon beter schoon gemaakt worden. Prijs kwaliteit is goed, de omgeving is prachtig genoeg te doen! Er is een beek in de buurt waar je kleine visjes kan vangen, (eind juli) bijna droog. De kinderen hebben zich enorm vermaakt, het zwembad is goed. Het is een gemeente bad direct aan de camping ligt, is een badmeester aanwezig (die is wat streng).

Voor een 3 sterren camping super! Ga er zeker nog eens terug!

Verrassend leuke camping

B. De Boer
20-7-2012

De plekken zijn ruim en hebben voldoende schaduw. Het zwembad is heerlijk, met een fijn peuterbadje. Het zoute water is super, niet alleen als je een gevoelige huid hebt. Er was een erg aardig Nederlands meisje dat met de kinderen knutselde, spelletjes deed, minidisco hield e.d. zonder dat het nadrukkelijk aanwezig was. De Intermarche is 2 minuten lopen, en er is een heerlijk restaurant op 3 minuten lopen. Wij komen zeker terug!

uitstekende 3 weken vakantie

Thierry
17-7-2012

uitstekend vriendelijk onthaal van Franck en Valerie,zij zijn uitstekende begeleiders om meer info te geven over de streek.Niets is hun teveel. sanitair was perfect onderhouden. Camping is heel goed onderhouden. de camping is een doortrekcamping voor bezoekers van" le palais du facteur". Wij hebben er 3 weken verbleven en ons geen minuut verveeld. we zijn er gaan fietsen maar zeer veel kuitenbijters. zwembad is eigendom van de gemeente is gratis voor de campingbewoners. Open vanaf 15 juni. het zwembad is meer een sportzwembad en voor ons minder aangenaam om er te genieten, er waren ook geen ligstoelen. er is een snackbar;maar zijn er niet gaan eten, de oude frietgeur heeft dit ons doen beslissen. De Drome is een streek om te ontdekken. Voor de wijnliefhebbers ligt deze camping een 20km boven het begin van de C Du Rhone. fantastische vakantie

Erg leuk, rustige camping

Richard Brame
22-6-2012

Mooi camping, veel ruimte, vriendelijke mensen. 5 minuten lopen naar het dorp. Ligt naast een rivier waar je met kleine kinderen kunt spelen. Gratis gebruik van de gemeentelijke zwembaden en tuinen van "Le Chateau". De zwembaden zijn perfect voor kleine kinderen en er is ook een 25m bad. Zout water maar niet erger dan chloor in de zwembad in NL. Niet al te veel fratsen maar als je een camping zoekt met ruimte voor de kleintjes, een mooie zwembad en iets te doen in de naast omgeving dan is deze een prima keus

fijne camping met jonge kids.

josephien
14-8-2011

Hauterives is een lief klein plaatsje. De camping is echt super en ligt aan het dorp, is ruim opgezet en de campinghouders zijn zeer vriendelijk. Er zijn ruime plekken met en zonder afscheiding, sommige plekken liggen aan een hofje. Voldoende watertappunten/afvoer direct in de buurt. Het sanitair is netjes en schoon! Af en toe is er animatie. Er is geen broodjesservice maar in het dorpje is een bakker waar je elke dag vers stokbrood en heerlijke croissants kan kopen! Breng ook een bezoek aan het Palais Ideal (Facteur Cheval), ligt in het dorpje aan een leuk winkelstraatje.

rust in mooie streek

Benoit tack
9-8-2011

de eigenaars zijn schitterend. Het is een kleinere camping maar je vindt er de rust terug. Onze mobilhome was splinternieuw. Palais ideal is een aanrader en Hauterives ligt vlakbij. Klein maar fijn, supermarkt aan de overkant. Lekker pizzarestaurant op 100 meter links van de camping. Vele pizza's in dorp zijn wel geen aanrader, de bakkerij in de hoofdstraat wel. Zwembad is lekker voor zwemmers maar te weinig uitdagend voor kids , ook omwille van zout. Camping zou kasteel wel beter kunnen gebruiken en er een degelijke animatieruimte en betere bar van maken. Voor uitstapjes moet je wel een uurtje rijden (Valence, Vercors, Romans,...° Je kan er wel schitteren fiesten. De collines van de drome waren net te doen voor ons en onze kids van 7 en 10 jaar. Deze camping is wel voor maximum 5 tot 7 nachten maar was een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chateau in Hauterives, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chateau scoort een 8.32 uit 10 op basis van 47 reviews.