Camping Le Chateau

Camping Le Chateau
8,2

45 reviews over Camping Le Chateau in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nog mooier dan we hoopten!

CoGe
14-9-2016

De sfeer op de camping was uitstekend. Zeer ruime plekken en prima sanitair. Het zwembad ruim en heerlijk verwarmd water. De ligging van de camping was nog wel het best. Vijf minuten lopen van het dorp, gelegen aan een leuk park en riviertje. De supermarkt tegenover de camping was ideaal. Je kon daardoor de auto dagenlang laten staan. We stonden op sectie B en dat beviel ons prima. Er zijn in verhouding redelijk veel seizoensplekken, maar allemaal in kleine cirkelvormige velden verdeeld met zo'n 4 tot 6 plekken. Sectie C leek wat meer verhuurtenten en chalets te hebben. Sectie A waren de plekken iets kleiner, maar wel wat meer 'campinggevoel'. Wij vonden ons plekje het mooist van de camping ;-) Palais Idéal midden in het dorp is een aanrader!

Prima

Tom
26-7-2016

Aardige mensen. Mooie camping. Mevrouw spreekt prima Nederlands. Mooie omgeving.

Perfecte vakantiesfeer!

Hennie
15-9-2015

Hele vriendelijke eigenaren. De eigenares heeft prachtige kleurrijke infomappen gemaakt in verschillende talen. Hierin staat een korte beschrijving over alle medewerkers, interessante info over de omgeving en de openingstijden van de supermarkten etc.Prettig om de map altijd bij de hand te hebben. Ruime schaduwrijke staanplaatsen. Schoon sanitair. Mooi zwembad en speeltuin. Het kasteel is de grens tussen de camping en het dorp. Er is een park met grote oude bomen en een speeltuintje. In het dorp, op loopafstand is het gezellig om een terras te pakken. Het restaurant en terras bij het kasteel hebben zicht op het plein waar activiteiten worden georganiseerd. Wifi (gratis) is goed bereikbaar bij de receptie. Er is een supermarkt naast de camping. Er zitten een paar bakkers dicht bij. De wasmachines werken perfect. Alle medewerkers zorgen er goed voor dat iedereen op zijn eigen gewenste manier een fijne vakantie krijgt.

Marc en Stephanie weten hoe het altijd zou moeten zijn, wat een gezellige en vriendelijke gastheer en gastvrouw, dat geeft heel veel toegevoegde waarde onze kinderen van bijna 3 en 5 hebben een fantastische vakantie gehad ook dank voor Lenny de Vos en Manon van het animatieteam. Leuk riviertje om dammen te bouwen 25 meterbad, kleuter en peuterbad. Verder eten is toeristenhap /cafetaria-achtig en in het dorp ook heel redelijk. Restaurant naast de camping ook goed te doen en vriendelijke bediening. Sanitair wat verouderd maar wel goed schoon met toiletbril en wc-papier en lekkere douches. En het weer fantastisch, bijna altijd droog. Top camping voor gezinnen met kinderen tot circa 8 jaar!!!!

Een echte gezinscamping!

Patrick
11-8-2015

In eerste instantie waren we niet gecharmeerd van de camping en omgeving, met name de toegewezen plaats stond ons niet aan. Maar zonder enig probleem kregen wij een plaats die wel naar onze tevredenheid was. Daarna alleen nog maar genoten op de camping met voldoende vermaak voor de kinderen. De eigenaren en het animatieteam doen er alles aan om de camping gasten het naar hun zin te maken, perfecte service in zowel Frans, Engels maar ook Nederlands. Wij komen hier zeker nog een vakantie vieren!

Prachtige plek mooi aangelegd met veel groen

ouder echtpaar
25-7-2015

Mooie camping, geweldig enthousiaste eigenaren. meneer spreekt engels en mevr.spreekt zelfs nederlands. Heel mooi aangelgd ruime plaatsen met veel groen, bakker op loopafstand

van de camping. Leuk dorpje en mooie omgeving.

we waren er juni 2015.

perfecte ligging

A.Klinkenberg
9-7-2015

1e Optimaal t.o.v. het stadje.

2e Camping zelf hoog scorend.

3e Buitengewone goede informatieMap met gegevens, een voorbeeld voor andere campings.

heel fijne camping

hennie en piet
16-6-2015

Le Chateau Heauterives is een heel fijne camping met ontzettend gastvrije beheerders. Leuk ingedeeld voor voldoende privacy. Zwembad hebben we niet kunnen beoordelen (nog niet open). Alleen het restaurant was een afknapper.

le palais ideal

beuker
26-10-2014

mooi gemaakt plaatsje erg leuk de camping ook alles op loopafstand en supermarkt ook

Een fijne camping

Fam Pool
        7-8-2014

Wij hebben hier de laatste rwee weken van Juli gestaan, een plek onder de bomen i.v.m verwachte warmte, ondanks de vele regen bleef de camping goed begaanbaar, een nadeel als het druk is dan is de douche koud, de camping is zeker een aanbeveling waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chateau in Hauterives, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.