Camping Le Chateau

Camping Le Chateau
8,3

7 tips over Camping Le Chateau

hennie en piet, 16-6-2015
Pak het restaurant aan. Zowel qua inrichting als kwaliteit van het eten.
Karin, 28-7-2014
Probeer een plek te reserveren in gedeelte 'C'. Soms verblijven er grote kinderen op de camping en dat zorgt voor veel lawaai en deze staan tussen de receptie en het zwembad, in gedeelte 'A'. Ook in de blokhutten, grenzend aan gedeelte 'A' zitten soms groepen.
Griet, 14-7-2013
Bezoek zeker Le Palais Idéal op wandelafstand van de camping!

airforce, 2-10-2012
Tegenover de camping is er een warenhuis en een tankstation met goedkopere benzine dan elders.
Stijn, 30-7-2012

-Neem voor de kinderen duikbril mee.

-Het klimbos is echt een aanrader voor actieve families. (dan klim je tussen de bomen door en roets je met kabelbanen van boom naar boom.

-Hotel restaurant Le Relais hebben we heerlijke malse tournedos gegeten (in eerste niet zo vriendelijk maar dat trok later bij!) Verder zijn er alleen maar pizza"s te krijgen, niet echt culinaire hoogstandjes!

-Dolhof in de buurt is leuk, kan je goed picknicken.

Neem je wielren of mountenbike mee, prachtig fiets gebied!

Thierry, 17-7-2012
gemeente Hauterives is op wandelafstand en de supermarkt aan de overzijde van de camping.Verschillende wandeltochten van 4 tot 12km door de heuvels, met mooie verzicht. richting Roybon is een geitenfarm waar iedere avond vrijblijvend infoavonden gegeven worden. de moeite waard.

Richard Brame, 22-6-2012
De plekken achterin zijn iets groter en hebben meer schaduw. Gewone supermarche ligt pal tegenover.