Camping Le Chateau ***

Review geschreven door Hennie

Perfecte vakantiesfeer!

Hennie
15-9-2015

Hele vriendelijke eigenaren. De eigenares heeft prachtige kleurrijke infomappen gemaakt in verschillende talen. Hierin staat een korte beschrijving over alle medewerkers, interessante info over de omgeving en de openingstijden van de supermarkten etc.Prettig om de map altijd bij de hand te hebben. Ruime schaduwrijke staanplaatsen. Schoon sanitair. Mooi zwembad en speeltuin. Het kasteel is de grens tussen de camping en het dorp. Er is een park met grote oude bomen en een speeltuintje. In het dorp, op loopafstand is het gezellig om een terras te pakken. Het restaurant en terras bij het kasteel hebben zicht op het plein waar activiteiten worden georganiseerd. Wifi (gratis) is goed bereikbaar bij de receptie. Er is een supermarkt naast de camping. Er zitten een paar bakkers dicht bij. De wasmachines werken perfect. Alle medewerkers zorgen er goed voor dat iedereen op zijn eigen gewenste manier een fijne vakantie krijgt.