Vakantiehuis Villa Tourasse

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Grospierres (Ardeche)

9.5Fenomenaal

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

30 reviews over Vakantiehuis Villa Tourasse

• 10Richard Sappel19-09-2020

Geweldig. In één woord.

Villa Tourasse heeft drie gites met een grote tuin en een prachtig zwembad. Er worden bbq’s en op zondag koffieochtenden georganiseerd waardoor je gezelligheid hebt maar omdat het zo ruim is, is er ook meer dan genoeg privacy. De gites zijn gezellig en van alle gemakken voorzien. Ruoms is een aardig stadje vlakbij voor de boodschappen. Villatourasse is ideaal gelegen: je kunt dagenlang wandelen of varen in de natuur maar je kunt ook naar mooie dorpjes of grotere steden als Uzès of Nîmes of Avignon. Een ideale bestemming! En de gastheer haalt iedere ochtend heerlijk vers brood.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Familie Hof17-08-2020

Fantastisch echt een aanrader

Voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad bij Tony en Pascale! Vijf jaar geleden zaten we in 'Papillon' en deze keer in 'Cigalle'. Het appartement is misschien niet zo heel groot maar prima met kids van 10 en 12, het is superschoon en compleet verzorgd. En wat een service, elke ochtend regelt Tony de verse broodjes voor je. De croissantjes met zelfgemaakte vijgenjam van Villa Tourasse zijn de lekkerste van heel Frankrijk! Het is echt genieten van je terras met uitzicht op het zwembad. Het was volop coronatijd maar totaal geen hinder en volkomen op je gemak. Er zijn 3 gites en je bent dus met max. 8 a 10 personen op het domein en het zwembad is groot genoeg met voldoende ruimte en ligbedden. Dit deel van de Ardeche is prachtig met veel mogelijkheden, kanoën, leuke stadjes, wijnproeven, wandelen, grotten, mountainbiken en alles redelijk dichtbij. Vergeet gastheer Tony niet naar die leuke en mooie zwemplekjes bij de rivieren te vragen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Johannes en Margriet13-07-2020

Wij komen weer terug!

Vorig jaar voor t eerst hier geweest. Was zo goed bevallen dat wij dit jaar opnieuw zijn gekomen.De gastvrijheid, gezelligheid, prachtige tuin en heerlijk zwembad zijn echt winners! Bovendien is de omgeving prachtig, met gelegenheid van kanoën, pittoreske dorpjes en leuke plaatselijke marktjes bezoeken. En vergeet niet de heerlijke wijn!

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Erik en Ellen12-07-2020

Wat een heerlijke week hebben wij zojuist in Villa Tourasse gehad, en wat een gastheer is Tony! Wij zaten in appartement Cigalle met een mooi uitzicht op het zwembad. Het appartement was schoon, zag er gezellig uit en was compleet. Van keukenlinnen, beddengoed , complete keukeninrichting tot een vaatwasser aan toe. Maar wat ons vooral is bijgebleven is de gastvrijheid en vriendelijkheid van eigenaar Tony. Bij aankomst lagen er een heerlijk flesje wijn en een koel biertje in de koelkast voor ons klaar en elke ochtend genoten wij van het verse brood wat Tony ons kwam brengen. Ook hebben we een prachtige wandeltocht met Tony als gids gemaakt. En de BBQ met alle gasten was een groot succes. De villa ligt vlakbij het dorp met een supermarkt,een paar goede restaurants en vlakbij Vallon Pont d' Arc. Een fijne plek met een gezellige sfeer en een gastheer die zorgt dat je je hier thuis voelt. Dit alles maakt dat je er graag terugkomt !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Astrid Vessies09-08-2019

Heerlijke plek in mooie omgeving.

Een heerlijke rustige plek met fijn zwembad in een omgeving waar genoeg te doen is. Gastheer Tony is erg behulpzaam en attent . Het appartement voor 4 personen is ruim genoeg en alles wat je nodig hebt, is aanwezig incl. een vaatwasser. De bbq was gezellig . Wij hebben genoten!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Johannes en Margriet04-08-2019

Een plek om zeker terug te komen!

Wij werden hartelijk ontvangen door Tony! Mooi appartement met verschillende zithoekjes, smaakvolle tuin en een zwembad erbij! Tony spreekt Nederlands wat handig is! Ook de andere gasten kwamen uit Nederland . Gezellig samen op zondagmorgen koffie drinken zodat je weet wie er in de andere appartementen zitten. Vele tips van Tony gekregen en zo op mooie plekjes geweest! Nog niet alles bekeken dus we gaan zeker nog een keer naar Villa Tourasse. Tony en Pascal zijn hartelijke gastheer en gastvrouw die er van alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen! Heel luxe was dat ‘s morgens vers stokbrood klaar lag!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Anita & Frank20-06-2019

Heerlijk genoten van een week in Papillon.

Perfect vrijstaand huis Papillon, prima zwembad en goede gastheer Tony. Gezellige BBQ op woensdagavond. Heerlijk rustig en mooi weer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gerda11-06-2019

Villa Tourasse is een aanrader.

Villa Tourasse in Grospierres is een heerlijk oord. Een paradijsje. Prachtige grote tuin, heerlijk zwembad en gezellige gites. De gites zijn compleet ingericht incl een vaatwasser. Ook is er een (gezamenlijke) wasmachine, droogmolens en een bbq. Tourasse is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. Je kunt leuke dorpjes en mooie steden zoals Arles bekijken maar er zijn ook diverse sportieve zaken te ondernemen zoals kanoën, klimmen en speleologie. Heel handig is de supermarkt op niet al te grote afstand (7 km). Het is voor kinderen ideaal want die kunnen lekker hun gang gaan daar maar ook voor ouderen is het heerlijk. Voor de hele familie dus. En er zijn drie gites dus kunnen complete families daar terecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Elise21-04-2019

Aanrader! Doen en je hebt een fijne vakantie

Geweldige vakantie gehad. Mooie en gezellige gites. Er zijn er drie en wij hadden de Papillon. Veel privacy, veel ruimte met drie zitjes buiten. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. We hadden onze eigen ‘oprijlaan’ bij de moestuin. Hartelijke gastheer die iedere ochtend vers brood haalde.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

4seynaeve30-08-2015

nooit meer

Wij huurden L'abeille in villa Tourasse, onze heerlijke tijd daar werd tenietgedaan . Er trad kortsluiting op in de vaatwasser en de eigenaar trok de herstelkosten af van onze waarborg. Tip doe samen met de eigenaar de eindcontrole voor vertrek en regel terplaatse de teruggave van de waarborg; Dit voorval kost ons 175€

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Vakantiehuis Villa Tourasse info