Villa Pierre de Jourdan

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Grospierres (Ardeche)

Op vakantie geweest naar Pierre de Jourdan?

9Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre de Jourdan voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

2 reviews over Villa Pierre de Jourdan

• 2017
    9jvm15-08-2017

Fantastisch verblijf!

Heel mooie domein, alles is aanwezig. Het zwembad is super, groot terras, petanquebaan,... De eigenaars zijn heel vriendelijk. Zeer goede bedden. Keuken volledig ingericht, zelfs met espressomachine. Supermarkt op 10 min., bakker op 5 min. Zeer mooi uitzicht langs alle kanten. Het verlaten bergdorpje dat je ziet van op het terras is zeker de moeite om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Van Hoyweghen D en C10-09-2016

Genieten van de natuur

Mooie villa alles is aanwezig. Wij werden verwelkomd door de vriendelijke eigenaars die ons tips gaven om de omgeving te verkennen.Zéér rustig gelegen met toch góede restaurants in de buurt en niet duur.Ook een grote supermarkt in de omgeving.Vóór herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

1 tip over Villa Pierre de Jourdan

• Paul, 01-02-2016

De domaine bestaat uit een gastenverblijf voor maximaal 5 personen en een hoofdverblijf voor maximaal 8 personen. Beide zijn afhankelijk en gezemelijk te huur, zie onze site www.vakantiehuisinardeche.nl

0 vragen over Villa Pierre de Jourdan

Villa info