Bed & Breakfast La Flor Azul

FrankrijkRhône - AlpsGrospierres (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Flor Azul voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

5 Reviews over La Flor Azul

• 10Hans19-06-2016

prachtig

schitterde kamer, door de dikke gewelfde muren " en pierre" koel en rustig. Met smaak ingericht. Ook de eetkamer waar wij een voortreffelijk ontbijt hebben genuttigd was schitterend. Er wordt nog volop gebouwd aan het huis maar daar heb je als gast totaal geen last van. Mogelijkheid om 's avonds buiten te zitten en drankjes te nemen op basis van zelfbediening en vertrouwen. Jammer dat we geen gebruik konden maken van de table d'hote ( gaat alleen door als er minstens 4 liefhebbers zijn) maar het door Diny en Peter aanbevolen restaurant op 100 meter was prima in orde. Aanrader.

• 10Koos Wijnans16-08-2015

Fantastisch.

Wat een prachtige landelijke locatie van deze B&B in de mooie Ardeche. Zeer rustieke kamers met zeer goed comfort. Hartelijke ontvangst door eigenaren Diny en Pieter, een B&B met vele mogelijkheden o.a.zelfservice met mogelijk gebruik van gastenkeuken. Zeer vele mogelijkheden voor diverse toeristische en culinaire uitstapjes. Absoluut een aanrader, komen graag terug naar dit adres.

• 9r.rook17-09-2012

Super plek !

Bed en braekfast la Flor Azul is een echte aanrader. Ligt erg centraal voor veel bezienswaardegheden in de Ardeche. Diny en Peter houden ervan hun gasten te verwennen. Zijn zeer behulpzaam in het plannen van jouw ideale dag. Of dit nu een bezienswaardigheid, markt of stranddag is. Zeer sfeervolle kamers waar het aan niets ontbreekt. En niet te vergeten de geweldige maaltijden waar we van mee mochten genieten.

• 9amarcus7010-09-2012

Fantastische plek!

Heerlijke plek om tot rust te komen! Fijne, leuk ingerichte, kamers met prima sanitair (heerlijke douche!) en een heerlijk comfortabel bed. Het enige puntje om misschien rekening mee te houden: op een aantal kamers is het toilet afgescheiden maar niet afgesloten.....voor ons geen enkel probleem maar wel praktisch om te weten. Uitstekende (ontspannen en informele) service. Door de (nederlandse) eigenaars worden veel leuke tips gegeven om de omgeving te verkennen en ook diverse outdoor activiteiten zijn via de chambre d'hotes te boeken. Rustige ligging en prima startpunt voor veel leuke uitstapjes. Prijs/kwaliteit is dik in orde zeker als je ook gebruik maakt van de table d'hotes, echt een aanrader! Heerlijk gegeten en veel interessante gesprekken gevoerd onder het genot van heerlijke lokale wijnen. Kortom, wij gaan zeker nog eens terug!

• 10nathaliedevisscher03-08-2012

Fantastisch, supergastvrij en super lekker eten!

wij zijn hier geweest met ons gezin in Juli 2012 en hadden spijt dat we niet langer hadden geboekt! Diny en Pieter runnen deze chambre d'hotes met hun hart en ziel en dat merk je ook. Je wordt hier opgenomen in hun gezin. Ze zijn ook zeer kindgezind, in tegenstelling tot andere B&B's. De kamer waarin wij verbleven, de jasmijn kamer, is supermooi, super hygiënisch en was zeer koel tijdens de nachten. Het ontbijt was superlekker en uitgebreid! Vlees, salami, kaas, muesli, yoghurt en zelfgemaakte confituur met lekker stokbrood en croissants! Superhandig is dat je gebruik mag maken van de koelkast en de keuken. Handig voor de melk van onze peuter en handig voor zelf je potje te koken, als er geen table d'hotes is. De table d'hotes is trouwens een gigantische aanrader. Superlekker en je krijgt veel voor de prijs! Kortom, ons verblijf was hier echt super. La flor azul is een grote aanrader en wij keren zeker volgend jaar terug.

Bed & Breakfast La Flor Azul info

Building information