Vakantiepark Domaine de Ribiere

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Grospierres (Ardeche)

9.7Fenomenaal

Meer vakantiepark info

20 reviews over Vakantiepark Domaine de Ribiere

• 10Imke24-05-2020

ge-wel-dig

Het was een zeer toffe reis. We hebben ons rot geamuseerd. Er was ontzettend veel ambiance, er kwamen ook vaak zangers. Het eten is heerlijk, de zelfgemaakte frietjes gaven me het echte Belgische gevoel! Toffe eigenaar + geweldig personeel (vooral Jopie). Er zijn tal van activiteiten zoals kajakken, avonturenpark, de onvergetelijke aquagym,... Je leert ook altijd nieuwe mensen kennen.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    10Sabrina Kurt keanu28-07-2018

Fantastische plek

Voor de eerste keer dat we daar geweest zijn vonden wij de ligging heel goed. We zijn super ontvangen door de uitbaters met name Joke kristel en Danny de bediening en het eten vinden wij heel lekker. We hebben super genoten van onze vakantie dat we al terug geboekt hebben voor volgend jaar voor ons was het een echte aanrader

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Suzy07-05-2018

Super

Gezellig familie domain. Lekker eten en familiale sfeer

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2018

• 5caroline26-03-2018

Nooit meer.

Het enige goede dat ik kan zeggen is de ligging Eten van mindere kwaliteit soms zelfs rampzalig frieten dat je echt geen frieten kan noemen pannenkoeken uit de diepvries of pakjes maar zo hard als wat, heel veel lawaai, eigenaar bijna iedere avond ........Zwembad wel proper maar niet beveiligd, huisje hygiëne kon veel beter, service alles beneden alles, geen uitleg over omgeving, mogelijke uitstappen.

• 4Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

10Chantal Rudy05-08-2015

Elk jaar terug! super!

Moeten nu nog vertrekken ,maar elk jaar is het een vriendelijk ontvangst! Gaan jaarlijks naar de mirabel en is heel fijn en rustig om op je vakantie er door te brengen met vele mogelijkheden! Zalig!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4anoniem20-07-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Waren redelijk ontgoocheld over dit domein. Ons huisje was in orde, en het zwembad was ook proper, tot zover de positieve zaken. Echter,geen aangename sfeer in dit domein, van groepsactiviteiten was er helemaal geen sprake. Geen gezamenlijke maaltijd, geen uitleg over de omgeving, geen voorstelling van het domein, niets, De eigenaar is nogal, laten we zeggen, speciaal, zoek het zelf maar uit.

Is ook geen enkele controle in dit domein, er staat wel een hek rond het zwembad, maar er is geen poort. Er komen zelfs mensen van andere gites zwemmen, (toestemming van de eigenaar) waardoor het aan het (vrij kleine) zwembad snel druk is. S'avonds is er dikwijls zeer veel lawaai, door vrij ongemanierde luidruchtige gasten. Het eten in het restaurant is goedkoop, maar van een zeer bedenkelijke kwaliteit. We kregen fritten die dit woord niet waardig zijn , en dit voor een Belgische eigenaar! Vele gites waren niet verhuurd, ik vrees dat het niet zal verbeteren! Was een eenmalig bezoek, vrees ik.

• 8Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Pierre Coomans09-06-2015

Super positief...

Super positief...ruimte en rust in de periode mei juni...zeer goede service en prettige omgeving proficiat aan de uitbaters..echt goeie uitvalbasis om de streek te verkennen..prachtige streek

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Andree20-04-2015

zalig vertoeven bij belgen

Wij gaan dit jaar voor de 2de keer terug! Zalige vakantie gehad vorig jaar. Je moet geen luxe verwachten, maar met 2 kinderen is luxe niet te betalen. het was er proper en alles was er voorzien. Wij hebben ons hart daar verloren :D

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Geert Van Craen15-03-2014

Kom tot jezelf! Filosoferen met 'den patron'

Net buiten het toeristische gedeelte van Vallon Pont d'Arc -Rustige omgeving, met typische gites, waarvan een deel in het mooie hoofdgebouw, met authentieke Ardèche-muren.Je kan ter plaatse de dagmenu's aan héél scherpe prijzen nemen!

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 2Roland11-09-2012

Kamperen

Kamers waren ondermaats, ganse week zelfde handdoeken en bedlinnen,geen poetsen, lampen die defekt waren werden niet vervangen ondanks herhaaldelijk vragen, eten is heel gewoontjes ondanks inspanningen van de kok die heel hard werkt en propere keuken heeft, en van animatie niks gemerkt, kortom, nooit meer!!!!!

• 1Onderkomen
    • 2Activiteiten