Camping Moulin Dollay

Camping Info

16 reviews over Camping Moulin Dollay in het Nederlands

• 7Rob06-08-2019

Prima uitvalsbasis.

Kleinschalige camping geschikt voor stellen en ouders met jonge kinderen. 1 toilletgebouw dus t is mogelijk dat je hier ver vandaan staat. Camping gelegen in buurt van drukke weg ( hoorbaar dus). Omgeving fantastisch!! Er zijn prachtige bergwandelingen te maken, Annecy is dichtbij en ook bezoek aan Mont Blanc is goed binnen bereik. Staanplaatsen met veel schaduw. Prijs kwaliteit wat ons betreft goed.

5Prijs/kwaliteit
    7Hygiëne

• 2018
    7R van schagen22-08-2018

aan rivier, goede plaatsen, maar alles met auto

Prima camping voor wie wil kamperen zonder animatieteam en mobile home caravans. Eigenaar spreekt duits, erg vriendelijke man. Beekje achter de camping is fantastisch voor de kinderen. Speeltuintje is prima voor de kleintjes. Ruime plaatsen. Eens dus met vorige review, groot nadeel vonden wij wel dat je alles met de auto doet. Fietsen naar Annecy is niet aan te raden (drukke weg en door lelijk stukval de stad) en fietsmogelijkheden met kleine kinderen zijn beperkt. Wij gaan hierdoor niet meer naar deze camping ondanks de mooie ligging aan het riviertje. Verder in hoogseizoen veel (heel veel) Nederlandse gezinnen.

7Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    6Ligging

• 2017
    10Nijhe06-08-2017

Top camping

Fantastische camping voor wie wil kamperen zonder animatieteam en mobile home caravans. Eigenaar spreekt duits, erg vriendelijke man. Beekje achter de camping is fantastisch voor de kinderen. Speeltuintje is prima voor de kleintjes. Ruime plaatsen.

7Hygiëne
    10Prijs/kwaliteit

• 6Bastiaan09-08-2016

Charmant maar met vies sanitair

Hele leuke camping. Kinderen hebben een geweldige tijd gehad met vriendjes, de beek, het veld en de verouderde speeltoestellen. Daardoor hadden wij het ook naar onze zin. Maar het sanitair is echt goor. Af en toe even de slang erdoor is echt niet voldoende. In de putjes lagen haren, rommel. De wc's waren vies, de muren vol vegen en strepen. Op z'n minst eens per dag alles schrobben en poetsen lijkt me een vereiste.

2Staat v/h sanitair

• 7F en J26-07-2015

Prima camping

Mooie plek aan de voet van bergketen. Fantastisch riviertje om in te spelen, dammen bouwen!! Erg vriendelijke franse eigenaar op leeftijd. Vanaf de camping half uurtje bergen in rijden om enkele erg mooie wandelingen te maken. Minpuntjes zijn de drukke weg die je als achtergrond geluid hoort (of je dat als storend ervaart ligt aan jezelf)wij hebben er geen last van gehad. Toen het wat drukker werd was het aantal douches wc's afwasbakken etc aan de krappe kant. Redelijk wat nederlandse families waardoor de kids veel vriendjes hadden om te spelen. Al met al een mooie week gehad hier!

8Prijs/kwaliteit

• 8rfcvantol10-08-2014

Fijne camping

Fijne sfeervolle camping met een prettig publiek. Wat typische eigenaar, maar erg enthousiast en kindvriendelijk. (kinderen noemen het de camping met die gekke meneer). Redelijk ruime plaatsen, sanitair is zozo. +sfeer +kindvriendelijk +rivier is een leuke speelgelegenheid voor de kinderen. Mits het water niet te hoog staat. +supermarkt op loopafstand -geluid van de weg is hoorbaar. -sanitair houdt niet over.

6Staat v/h sanitair

• 10Bregje02-02-2014

Natuur en ontspanning!

Alweer geboekt voor 2014! onze dochter van 11 mocht kiezen waar we dit jaar naartoe zouden gaan(stiekem hoopte ik ook Dollay) en ja hoor. Ze heeft het zo naar haar zin gehad, veel kinderen die allemaal met elkaar om gingen. Samen de rivier in, voetballen, badmintonnen, pingpongen en niet te vergeten broodjes bakken bij het kampvuur aan de rivier. De eigenaar Simon is erg aardig en zorgt ervoor dat je het naar je zin hebt. In de avond komen ze de bestelling opvragen voor het brood voor de volgende dag. Al me al een fijne camping voor de kinderen en hun ouders!

10Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair

• 9barbara breukers02-06-2013

super met jonge kinderen!!!

Een kleine, groene, verzorgde en overzichtelijke camping. Er stroomt een klein ondiep riviertje langs de camping waar je dammetjes kunt bouwen of je met een luchtbedje mee kunt laten drijven. Geen animatie nodig want de kinderen spelen allemaal met elkaar op het veldje of in het bos.

8Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair

• 9vfenna29-08-2011

uitermate vriendelijke camping

we hebben een week verbleven op deze camping terwijl we aanvankelijk maar 2 dagen zouden blijven. zeer mooi en schoon sanitair, mooie plekjes zowel zon als schaduwrijk. de eigenaar zeer vriendelijk, je voelt je echt welkom hier. er staan verspreid wat BBQs over het terrein die je ook als vuurplek kunt gebruiken als het wat kouder is, handig voor tent kampeerders maar het overdekte terras nodigd ook uit om even lekker te zitten. supermarkt op 900 meter en dat is ook nodig want meer dan vers brood is er niet te koop op de camping. de eigenaar kwam toen wij er waren wel elke avond een rondje maken om te vragen of je broodjes wou bestellen en tevens een praatje maken de omgeving is mooi en vooral geschikt als je van actieve vakanties houd,in annecy kun je van alles doen

9Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair

• 8Marloes Boetekees10-08-2011

Heerlijk kleine camping

Wij zijn net 2 weken naar deze camping geweest. We hebben een heerlijke tijd gehad. Het speeltuintje was favoriet bij onze oudste zoon(4 jaar) en ook het riviertje was aangenaam om de dag aan door te brengen. Veel Nederlanders op de camping waardoor er genoeg vriendjes waren. Camping is rustig. En ligt in een prachtig gebied. Eigenaar was vriendelijk en elke ochtend heerlijk vers brood.

6Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Moulin Dollay