Hotel Ibis Budget Aix Les Bains Nord

Hotel Ibis Budget Aix Les Bains Nord

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Aix Les Bains Nord voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Aix Les Bains Nord in het Nederlands

misschien nog een keer

jean-marc
23-6-2011

was prima , maar niet perfect. kamers waren schoon , eten was OK, bediening echt Frans (dikke nekken) . we waren op daarreis naar Spanje dus wellicht was het een slechte dag en is het anders beter.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voldoet prima

jaap scheurleer
8-1-2009

een echt doorreis-hotel (vandaar de naam?). we gaan hier voor de derde keer naartoe, komen daar vrijdagavond aan, nachie slapen voor 42 euries per kamer en de volgende dag vroeg weg naar les menuires/val thorens. zijn wij daar ruim voor het middaguur (als er geen rare dingen gebeuren als overmatige sneeuwval, zoals 3 jaar geleden). kamers klein en eenvoudig. ontbijt kun je beter langs de snelweg doen. hier ga je niet voor je lol heen, maar onze ervaringen zijn positief. relatief netjes, niet gehorig, ruime parkeerplaats met hek (doen ze volgens mij 's nachts dicht), vlak bij snelweg. geen restaurant, geen bar, daarvoor moet je met de auto het stadje in. we gaan zelfs proberen er dit jaar met z'n 3-en in 1 kamer te overnachten. 1 2-persoonsbed + 1-persoons stapelbed. kost het nog maar 14 euries p.p. deze recensie is trouwens niet door een vrek geschreven want in wintersportplaats zelf zitten we in relatief dure en ruime chalets. voor een nachie onderweg vind ik etap echter prima.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Aix Les Bains Nord in Grésy-sur-Aix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Aix Les Bains Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.