Camping Les Quatre Saisons

Meer camping info

87 reviews over Camping Les Quatre Saisons

• 7Mirjam16-08-2019

Fijne vakantie!

Heerlijke vakantie op een fijne ruime plek. Schoon zwembad en sanitair. Bij aankomst Engels sprekende vrouw aan de receptie. We zijn 3 jaar geleden hier ook geweest helaas nu andere eigenaar maar zeker ook vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 1Franny Anthonissen09-07-2019

Verschrikkelijk! Nooit meer. Geen aanrader!

Bijzondere slecht onderhouden camping!! Nieuwe eigenaars. Staat sanitair vies vuil niet onderhouden! Zwembad..Onkruid overal. Niet onderhouden, kleurt groen!? Kinderbad leeg vies en vuil. Koud dompel bad, leeg vies en vuil. Vrouw eigenaar neemt zwembad in met 4kinderen plus vriendjes! Zwembad is voor de gasten, is niet privé. Ze rookt aan zwembad, is verboden. Trouwens hoe intelligent moet he zijn hè? om dat te doen. Iemand zei er wat van, gelijk grote mond of je eigenaar bent? Nou ja?! Wat een aso ben je dan! Moet dat aan de receptie zitten? Nou das een pareltje dan..man man!! Vreselijke camping ..Nóóit meer..geen aanrader! Er zijn betere campings in de buurt.. ! Wij gaan er nooit never meer heen!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Joep28-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke ontvangst en uitleg door de eigenaar. Helaas alleen in het Frans. Er werd geen moeite gedaan om Engels of Duits te spreken. De mevrouw die drie talen sprak hebben we niet ontmoet. Aan het onderhoud van de camping mag wel wat gedaan worden: paden, het groen en kampeerplaatsen. Het sanitair was netjes. Op de website wordt het mooier voorgespiegeld dan het is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Charlotte05-09-2018

Fantastisch, ik kom zeker een keer terug

Super gezellige camping, goed onderhouden zwembad. In de omgeving zijn veel leuke activiteiten te doe maar ook leuke dorpjes te bezoeken. Eigenaren super vriendelijk, en er kan ook Nederlands gesproken worden. Toilet gebouw ziet er schoon uit.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Doornbos01-08-2018

Heerlijke camping !

Heerlijke camping. We werden door de Nederlandse eigenaresse goed onthaald en mochten zelf een plek uitzoeken. Schoon & goed sanitair met echt warme douches. Lekker zwembad en plekken met voldoende schaduw. In de maanden juli en augustus hebben ze een eenvoudige animatie. Mijn dochter van 6 heeft met veel plezier daar koekjes gebakken en andere dingen geknutseld.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Franny Anthonissen27-06-2018

Heerlijke mooi gelegen rustige camping

Mooi in het groen gelegen.. dichtbij Crest en Loriol. Rivier de Drôme vlakbij. Mooi verwarmd zwembad. Ook een klein koud zwembad en kinderbad. Mooie schaduwrijke plaatsen. Hele fijne eigenaars waarvan Charlotte Nederlandse is. 3jr nu geweest, we gaan zeker nog vele jaren erheen...#aanrader#

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    9Ad DE GROOT13-09-2017

Bijzonder prettige camping

Zeer goede camping. Makkelijk zelf aanmelden. Uitermate prettige en vriendelijke beheerders. Sanitair voortreffelijk. Alleen plaats stort chemisch toilet kan beter.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2017

• 5Jeanine21-08-2017

Rustig!

Het is een mooie camping, met ruime plaatsen. De plaatsen bevatten veel begroeiing, waardoor je lekker ik de schaduw en in de zon kan zitten. Mooi zwembadje, wel wat onderhoud nodig qua betegeling. Het sanitair is matig, mannendouches waren koud. Ook vond ik dat de hokjes waarin je doucht niet schoon waren, veel spinnenwebben etc. De eigenaren zijn vriendelijk. Wij vonden de camping wel redelijk prijzig, je betaalt 30 euro per nacht. Als ze het sanitair zouden opknappen, vind ik de prijs beter aansluiten.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marcilla12-08-2017

Rustige, fijne overnachtingscamping

We hadden deze camping voor 2 nachten geboekt als tussenstop op onze weg naar Spanje. Een eenvoudige maar prima camping. Vriendelijk ontvangst toen we al om 8:30 arriveerden. Het was geen probleem om onze ruime plek, die je zelf mag kiezen, al in gebruik te nemen. Erg fijn! Een fijn zwembadje erbij waar wel wat onderhoud aan nodig is...veel tegels los aan de rand en ook wat tegels opgedoken in het water. Vriendelijke eigenaren en toch wel handig dat Charlotte Nederlands spreekt. Al ging het in het Engels en mijn gebrekkig Frans ook goed, ze doen echt hun best. Sanitair was redelijk schoon, fijne douches. Ook een diepvries voor algemeen gebruik, handig. Geen winkeltje op de camping maar wel in de buurt. Crest is een aanrader om naar toe gaan, gezellig dorpje.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2017

• 8Dirk TUITHOF11-08-2017

Leuke camping, met schoon sanitair en zwembad. Zeer behulpzame en vriendeijke eigenaars We hebben genoten!

Gereisd in augustus 2017

8 tips over Camping Les Quatre Saisons

• maarten, 09-03-2014

rondleiding van de camping via google camping view.

• Diana, 01-06-2014

De vlindertuin net voorbij Die. Erg mooi met heel veel vlinders. Vooral onze kinderen hebben er genoten.

• Zij, 06-05-2014

2 vragen over Camping Les Quatre Saisons

• S.Steur, 09-07-2014

fietsmogelijkheden

Wij zijn een sportief echtpaar van rond de 60 jaar. Is het mogelijk vanaf de camping fietstochten te maken die niet al te zwaar zijn?

Henk en Ineke Dijk, 21-07-2014

Jazeker. langs de weilanden naar de Drôme toe en daarlangs fietsen. Op de camping hebben ze een fietskaartje met zware en lichtere fietsroutes. Ook thuis al te downloaden.

• Zij , 30-04-2014

Terrein van de camping

Hoe is het terrein op de camping Les Quartre Saisons en dan met name bij de chalets en de mobile homes? Is het golvend of juist tamelijk vlak ? Is

Zij, 06-05-2014

Bedankt voor je reactie! (y) Heb inmiddels ontdekt dat er ook een streetview-video van de camping is : http://nl.camping-streetview.com/Frankrijk/Grane/Flower-Camping-les-4-Saisons/Video

M. Van de Ven, 05-05-2014

Grote campingplaatsen, vlak