8,3

54 reviews over Camping Les Quatre Saisons in het Nederlands

Fantastisch, ik kom zeker een keer terug

Charlotte
5-9-2018

Super gezellige camping, goed onderhouden zwembad. In de omgeving zijn veel leuke activiteiten te doe maar ook leuke dorpjes te bezoeken. Eigenaren super vriendelijk, en er kan ook Nederlands gesproken worden. Toilet gebouw ziet er schoon uit.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping !

Doornbos
1-8-2018

Heerlijke camping. We werden door de Nederlandse eigenaresse goed onthaald en mochten zelf een plek uitzoeken. Schoon & goed sanitair met echt warme douches. Lekker zwembad en plekken met voldoende schaduw. In de maanden juli en augustus hebben ze een eenvoudige animatie. Mijn dochter van 6 heeft met veel plezier daar koekjes gebakken en andere dingen geknutseld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke mooi gelegen rustige camping

Franny Anthonissen
27-6-2018

Mooi in het groen gelegen.. dichtbij Crest en Loriol. Rivier de Drôme vlakbij. Mooi verwarmd zwembad. Ook een klein koud zwembad en kinderbad. Mooie schaduwrijke plaatsen. Hele fijne eigenaars waarvan Charlotte Nederlandse is. 3jr nu geweest, we gaan zeker nog vele jaren erheen...#aanrader#

Gereisd Met partner in mei 2018

Bijzonder prettige camping

Ad DE GROOT
13-9-2017

Zeer goede camping. Makkelijk zelf aanmelden. Uitermate prettige en vriendelijke beheerders. Sanitair voortreffelijk. Alleen plaats stort chemisch toilet kan beter.

Gereisd Anders in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig!

Jeanine
21-8-2017

Het is een mooie camping, met ruime plaatsen. De plaatsen bevatten veel begroeiing, waardoor je lekker ik de schaduw en in de zon kan zitten. Mooi zwembadje, wel wat onderhoud nodig qua betegeling. Het sanitair is matig, mannendouches waren koud. Ook vond ik dat de hokjes waarin je doucht niet schoon waren, veel spinnenwebben etc. De eigenaren zijn vriendelijk. Wij vonden de camping wel redelijk prijzig, je betaalt 30 euro per nacht. Als ze het sanitair zouden opknappen, vind ik de prijs beter aansluiten.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Rustige, fijne overnachtingscamping

Marcilla
12-8-2017

We hadden deze camping voor 2 nachten geboekt als tussenstop op onze weg naar Spanje. Een eenvoudige maar prima camping. Vriendelijk ontvangst toen we al om 8:30 arriveerden. Het was geen probleem om onze ruime plek, die je zelf mag kiezen, al in gebruik te nemen. Erg fijn! Een fijn zwembadje erbij waar wel wat onderhoud aan nodig is...veel tegels los aan de rand en ook wat tegels opgedoken in het water. Vriendelijke eigenaren en toch wel handig dat Charlotte Nederlands spreekt. Al ging het in het Engels en mijn gebrekkig Frans ook goed, ze doen echt hun best. Sanitair was redelijk schoon, fijne douches. Ook een diepvries voor algemeen gebruik, handig. Geen winkeltje op de camping maar wel in de buurt. Crest is een aanrader om naar toe gaan, gezellig dorpje.

Gereisd Anders in juli 2017

Leuke camping, met schoon sanitair en zwembad

Dirk TUITHOF
11-8-2017

Leuke camping, met schoon sanitair en zwembad. Zeer behulpzame en vriendeijke eigenaars We hebben genoten!

Gereisd Anders in augustus 2017

Eenvoudige, maar prima camping

Marco
31-7-2017

Camping biedt alles dat je ongeveer van een 3-sterrencamping verwacht. Aardige beheerders, klein en prima zwembad, eenvoudig sanitair (dat 2x per dag wordt schoongemaakt) en ruime plaatsen. Zowel vol in de zon, als schaduwrijk. Prima uitvalsbasis voor de vele uitstapjes die je kunt doen in deze prachtige regio.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

twee maal bezocht in juni/juli en zoals elk jaar weer voor

J BRONSVOORT
21-7-2017

twee maal bezocht in juni/juli en zoals elk jaar weer prima voor elkaar!

Gereisd Anders in juli 2017

En gezellige en rustige camping

W KEMKERS
23-6-2017

Het duurde erg lang voor dat er warm water was bij de heen douche verder is het allemaal oke en goed

Gereisd Anders in juni 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Quatre Saisons in Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.