Vakantiehuis Domaine Le Perrier

VakantiehuisWeer vandaag30°17°
Vakantiehuis Domaine Le Perrier
8,8

22 reviews over Vakantiehuis Domaine Le Perrier in het Nederlands

Mooie lokatie met vriendelijke behulpzame gastheer

René Veltman
23-8-2017

Mooie lokatie met zeer vriendelijke gastheer en vrouw. We zijn er maar twee nachten geweest maar deze mensen zijn zeer behulpzaam met reserveren van restaurants en het geven van tips voor in de regio. Zeer aan te raden, ook zeker voor een langer verblijf dan dat wij hebben gedaan. We komen zeer waarschijnlijk nog wel eens terug.

Fantastische plek

Dirk
15-8-2017

Heel goed aardige mensen (leuke honden).

Mooie huizen met een goed zwembad.

Een mooi groot bos waar je kan wandelen.

Echt fantastisch.

Oude reviews (archief)

Een absolute aanrader

Henriette van der Bijl-Bakker
31-7-2016

Een heerlijke plek voor een tussenstop of om een vakantie in een van de gites door te brengen! Een prachtige plek, met een heerlijk zwembad en enorm gastvrije mensen!!

Fantastisch! echt rust en ruimte

S.Koekkoek
30-7-2016

Wat een heerlijke locatie om met 2 gezinnen te verblijven, wij waren met 4 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 5 tot 15 jaar.

We verbleven in de grootste Gite, " Etable" met een moderne keuken en dito badkamers. ruime slaapkamers en een zeer ruim tuin...en heerlijk zwembad..die je wel moet delen met de overige gasten, wat in zijn geheel geen probleem is omdat alles ruim bemeten is.

schommels voor de kinderen en een echt heel heftige kabelbaan in het bos.

een winkelcentrum op 5 kilometer en een heerlijke bakker in Grane op 8 kilometer.

Verrukkelijk

Posthumus
20-9-2015

Genoten van gastvrijheid van de eigenaren, de heerlijke gite en de prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Margreet Kuiper
14-9-2015

Op weg naar Italie hebben we voor de tweede keer overnacht op Le Perrier. Ontvangst was weer weer hartelijk en gastvrij. Nico heeft voor ons een prima restaurant gereserveerd. We komen zeker weer terug maar dan voor een langere periode in een gites. Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid.

Zeer goed bevallen.

Edgard
25-8-2015

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar het zuiden in een van de kamers en dat is zeer goed bevallen.

Goed ontvangst en prima kamer met alles wat je nodig hebt.

Je kan er tot rust komen na een lange rit en gebruikmaken van het zwembad.

Het ontbijt was lekker en rijkelijk en we konden buiten eten met nog een gezin op doorreis uit Best.

Als we nog eens die kant op gaan gaan we zeker kijken of er plaats is.

Familie de Groot
16-8-2015

Kort weg TOP!!!. Gastvrij, schoon en netjes.

Nog steeds geweldig!

G. Louw
23-7-2015

Dit was onze derde vakantie op Le Perrier in vijf jaar tijd. Er is niets veranderd, nog steeds die heerlijke rust, privacy, een schoon en compleet huis en natuurlijk de gastvrije ontvangst.

Zeer gastvrij!

Amar
1-7-2015

Net terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk.

Op de heenweg hebben wij overnacht bij Le Perrier.

Hier zijn wij zeer gastvrij ontvangen en hebben ons verblijf als plezierig ervaren.

Het ontbijt was goed verzorgd en onze zoon heeft ook ontzettend genoten. Nico bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Le Perrier in Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Le Perrier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Le Perrier scoort een 8.8 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: