Bed and Breakfast Domaine la Ruche

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast Domaine la Ruche

• 9Fam. De Leeuw09-08-2017

Rustig, mooi en vriendelijke eigenaren

Kleinschalige accommodatie en rustig plek met een mooi zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Heidi24-07-2017

Warm welkom en fantastisch

Wij vonden het heerlijk vertoeven en een prachtige locatie, geen minpunten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9escoff18-07-2017

Dit moet iedereen meemaken

Wat een unieke ligging, meet veel rust en nog veel meer sfeer; zeer goed onderhouden tuinen en terrein en appartement erg schoon; De gastvrouw weet hoe het moet: een welkom gevoel en een hoog service gehalte.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Rick van 't Hul12-09-2016

Comfortabele plek doorreis naar het zuiden

Accommodatie is eenvoudig vindbaar middels de routebeschrijving. Wij hadden het 2-3 persoonshuisje geboekt, ruim voldoende voor twee personen en twee overnachtingen. In de woning zelf ligt informatie over het verblijf, net als in de algemene ruimte waar alle gasten kunnen komen.

WiFi is niet altijd even best, maar kan er mee door om af en toe op Internet te kijken. Het zwembad is heerlijk als je een lange rit achter de boeg hebt en met de warme temperaturen.

Verder snappen wij wel de meningen via deze site over de gastvrouw, het is ook maar net hoe je hier mee omgaat in onze ogen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Schuk31-08-2016

Prachtige plek met stugge onvriendelijke gastvrouw

Op een heerlijke locatie gelegen Domaine. Ontvangst is zakelijk en stug. Gedurende ons verblijf werd ons eenmaal table d'hotes aangeboden die 2 uur voor aanvang van het diner gecanceld werd wegens onvoldoende belangstelling ( 4 volwassen en 3 kinderen) . Ook werkte de WIFI de helft van de tijd niet. Continu zat eigenaresse achter ons aan en zeurde over futiliteiten . Helaas heeft dit onze vakantie negatief beïnvloed

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Marscha19-09-2014

Prima tussenstop op doorreis naar zuiden

Wij verbleven hier 1 nacht op onze doorreis naar het zuiden van Frankrijk. De ontvangst was vriendelijk en de kamer was mooi ingericht. Het was ook schoon en er was een goede WIFI ontvangst. Het zwembad was heerlijk. Zeker na de lange reis. Ook was er een voetbalveld, klimtoestel, voetbaltafel en divers speelgoed voor de kinderen. Zij vermaakten zich dan ook uitstekend. Helaas konden wij niet mee eten, maar op 10 minuten rijden zit je in het dorpje, waar we heerlijk pizza hebben gegeten. De eigenaren zijn wat op zichzelf, maar wel aardig. Met vragen konden we in elk geval bij hen terecht. Het ontbijt was niet bijzonder, maar wat er stond, was prima. Kortom, een prima tussenstop.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Johan Maes24-08-2013

Prachtige site maar probleem met gastvrijheid

3 nachten in de B&B verbleven, prachtige site, verzorgde kamer, romantische authentieke sfeer, zalig zwembad en faciliteiten voor kinderen zoals speeltuintje, tafeltennis e.a. . MAAR na een rit van 800 km verwacht je niet meteen een rondgang met zwembadregels en bedden die niet opgemaakt zijn maar wel een verfrissend drankje, al was het maar een glaasje water ... wat er nooit kwam. Geen mondelinge info over de omgeving, zelfs nauwelijks wanneer je er naar vraagt. Ontbijt met 1 tasje oploskoffie, confituur van slect wit product en 1 snede kaas in 3 gesneden ... de gastheer Menno was wel gastvrijer dan de gastvrouw maar B&B formule is niet op maat van Belgen !! Gîtes zijn beste keuze op dit mooie domein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8wimjanrenate23-08-2013

Prima

Wij zijn net een weekje terug van La Ruche en hebben de ervaringen een beetje kunnen laten bezinken. La Ruche is een mooi kleinschalig vakantieparkje. Aan het einde van een heel steil weggetje sta je opeens tussen wat schattige huisjes en een zwembad. Wij en de kinderen hebben het erg naar ons zin gehad. Lekker weer, goed zwembad, mooi huisje en genoeg te doen in de omgeving. Klimmen, kanoën, stadjes, fietsen etc...

Wij vinden wel dat als je een huisje voor 2 weken boekt inclusief bed- en linnengoed en daar ook een stevige prijs voor betaalt, je mag verwachten dat je minimaal na een week schone spullen krijgt. Dat was niet het geval. Met dat hete weer 2 weken tussen dezelfde lakens is niet zo fris.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Jansen20-08-2013

Heerlijk vakantieverblijjf

Ben helemaal verbaasd dat ik niet meer beoordelingen aantrof van deze locatie. Zoek je een kleinschalige kindervriendelijke locatie, met een paar gites en zwembad, met veel ruimte waar ook jonge kinderen rustig kunnen rondstruinen dan zit je hier goed! Vorig jaar hier twee weken verbleven en we hebben ons uitstekend vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Herman & Bea07-07-2013

FANTASTISCH!!!!

op doorreis naar het zuiden voor het eerst een kennismaking gehad met een "chambre d'hotes". We kunnen u vertellen dat het super was. Een zeer welgemeende vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken. De kamers, badkamer en toilet zijn schoon en zien er prima verzorgd uit. Mooi zwembad wat na een lange en warme reis een heerlijkheid is.Voor echtparen en gezinnen een echte aanrader. Hier komen we zeker nog een keer terug!!! Bedankt Annemieke en Menno.

Gereisd met partner in juni 2013

Bed and Breakfast Domaine la Ruche info