Reviews over Givors

Prima

Meijer2322,
    31-8-2015

Het hotel ligt mooi aan het water. Tijdens ons verblijf werd het restaurant gerenoveerd, dus we moesten in de omgeving gaan eten. Prima als overnachtingshotel. WIFI is gratis en goed.

Goed voor 1 nacht

Anja,
    22-9-2010

In september 2010 gebruikt als overnachtingshotel naar Zuid-Duitsland. Kleine kamer en badkamer. Heerlijke bedden, vriendelijk personeel. Afsluitbare parkeerplaats is top ivm vakantiebagage in de auto.

Minpuntje was dat ze de weg voor het hotel 's-nachts opnieuw aan het asfalteren waren. Dus niet veel nachtrust gehad. Zelfs met dichte ramen nog erg veel herrie. Misschien had het hotel wat oordopjes kunnen geven :-)

matig hotel

andrea,
    9-8-2010

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar het zuiden. De ligging van het hotel is voor dat doel perfect. Het hotel zelf is matig. Kamers waren schoon, en sober, airco loeit als een boeing, , maar hield het wel lekker koel...Het eten is gewoon slecht, weinig keus, en wat je krijgt is niet goed. Ontbijt is zeer matig. Desondanks konden we de andere morgen redelijk uitgerust onze reis vervolgen... We zullen hier echter geen tweede keer boeken...

Wij hebben 2x in dit hotel overnacht, onderweg naar dat in

mariska,
    16-9-2006

Wij hebben 2x in dit hotel overnacht, onderweg naar Spanje, dat was in 2005 en in 2006.

Het hotel is keurig, het personeel heel vriendelijk maar het avondeten is jammer genoeg niet zo best, de kwaliteit van de hoofdmaaltijden valt erg tegen.