Hotel Ibis Budget Albertville

Hotel Ibis Budget Albertville

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Albertville voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Albertville in het Nederlands

Keurig & betaalbaar overnachtings adres

ligt55
8-7-2011

Hotel is makkelijk te vinden, op ZA dwz geen industrie- maar winkelterrein. Afgesloten parkeerterrein. Bij aankomst na 21.00 is de receptie gesloten maar krijg je eenvoudig mbv je creditcard een code voor toegang parkeerterrein /voordeur /kamerdeur. Nette kamer met grote badkamer (douche/wc), ruimer dan Premiere Classe. Eenvoudig maar doeltreffend. Geen airco maar wel een raam dat open kan. Enige minpunt vonden wij het harde matras maar dat is een kwestie van smaak!

Gereisd Met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Albertville in Gilly-sur-Isère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Albertville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.