Tijdelijk €25 aanbetaling

Residence le Birdie

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Residence le Birdie voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 8 reviews

7.4GoedScore uit 8 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 6.2Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Residence le Birdie

• 4Brigit01-08-2015

Niet voor herhaling vatbaar.

Buitenzwembad leuk. Binnenzwembad (te) klein. Zwembad niet vaak open. Geen sfeer in en om het gebouw. Receptiepersoneel afstandelijk. Wij hadden een (zeer) klein app zonder balkon met 4 personen. Dit was een bedompt 'hok'. De bedbank had bijna geen matras om op te liggen. Als bedbank uitgeklapt was, had je geen plek meer voor de tafel. Ligt 'in the middle of nowhere'. Met de auto er op uit kun je wel genieten van de mooie omgeving. I.v.m. ziekte moesten wij 1 dag eerder weg, maar kregen ons geld niet terug.

• 9Kamilla Oest19-07-2009

Smuk udsigt

Vi boede i lejlighedsbydgningen i uge 29. Dejligt sted med skøn udsigt. Lille udendørs og indendørs pool. Man kan få morgenbrød i receptionen. Der er super stille og illylisk. Man skal køre til søen og ud og handle, men med ro og udsigt, så er det en god løsning. Absolut en god ferie. Området byder jo på et utal af oplevelsesmuligheder.

• 6I. van Egmond15-02-2009

Mooie ligging

Het appartement is prachtig gelegen, en het is er rustig. Je hebt inderdaad een auto nodig als je ergens heen wilt of boodschappen wilt doen. De beheerder biedt echter wel de broodjesservice. Het appartement zelf was totaal niet schoon. De controle door de beheerder hierop is slecht. De 2 kleine zwembaden waren eveneens slecht onderhouden. Verder veel hondenpoep op het grasveld. De appartementen zijn aan de kleine kant, zodat je met 4 personen al snel een 3 kamerappartement moeten huren. Wij zelf hadden een 2-kamer appartement gehuurd, maar de slaapkamer bleek afgescheiden te zijn door een gordijn, dit wisten wij niet van te voren. Dit was voor ons niet handig ivm met ons zoontje van 3.

• 8Annemiek24-08-2008

Mooie accomodatie, schoonheid liet te wensen over

Op zich hele mooie accomodatie in mooie omgeving. Ons appartement was slecht gecontroleerd. Niet schoon, ook toilet en badkamer niet. Kranen, 1 defect, 1 zat los, toiletbril los. Uiteindelijk op woensdag pas alles verholpen. Het verdient aanbeveling om meer betrokken beheerder op complex te zetten i.p.v. aan te geven dat het de verantwoordelijkheid van de eigenaar is (betreft appartementen van diverse eigenaren). Appartement met 3 slaapkamers was voor 8 personen niet echt royaal geweest (wij waren met zijn vieren, dus plek zat)

• 9Annet11-08-2008

Leuk en sfeervol

Mooie residence en een prima ligging. Wandelen kun je hier prima doen. Voor overige activiteiten heb je wel de auto nodig. Het appartement is netjes en verzorgd. De badkamer is keurig. Minpuntjes zijn de slaapbank. Deze lag verschrikkelijk slecht. En voor kleine kinderen is geen speeltuin aanwezig.

• 7Gré16-05-2008

Mooi appartement. Jammer dat niet alle appartementen uitzicht hebben. Ons appartement lag aan de binnenkant zodat je op het balkon van je overburen keek. Verder een prachtige omgeving. Je hebt wel eigen vervoer nodig om ergens naar toe te gaan.

• 8L. Besseling09-07-2007

Wij zijn net terug uit Giez en hebben een prima vakantie gehad. Mooi appartement en prachtige omgeving. Je moet wel voor veel dingen de auto pakken maar wanneer je van wandelen houd kun je vanuit het appartement iedere dag wel een andere kant op. Wij hebben het niet als storend ervaren.

• 8Nicole20-06-2007

Wij zijn hier geweest in 2004. Destijds was een gedeelte van de appartementen klaar en nog een deel in aanbouw. Ook het zwembad was nog niet gereed. (Wisten we tijdens het boeken) Appartementen zijn ruim en mooi. Ligging is wel mooi, maar zeker niet centraal. Bij alles wat je gaat doen (uit eten, terras zitten, zwemmen in meer etc) heb je een auto nodig. Als je dat geen bezwaar vind, is het absoluut een aanrader!

Appartement Residence le Birdie info

• Adresgegevens