Hotel Premiere Classe Annemasse Gaillard

Hotel Premiere Classe Annemasse Gaillard

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Annemasse Gaillard voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premiere Classe Annemasse Gaillard in het Nederlands

Met vrienden

Het is een klein en simpel hotel, maar spotgoedkoop. Zeker wanneer je het vergelijkt met de kosten voor een hotel in Zwitserland. Het is een prima hotel voor een kort verblijf om een bezoek te brengen aan Geneve. Je bent binnen 20 minuten met de auto in de stad. De kamers zijn klein, maar prima om de slapen en te wassen/douchen. Ook zijn de kamers schoon. Verwacht verder geen extra service o.i.d. Ook het ontbijt is sober, maar dat is in Frankrijk vaak het geval. Het ontbijt is dan ook niet duur. Kortom, een prima hotel wanneer je alleen wilt overnachten en verder Geneve wilt bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Annemasse Gaillard in Gaillard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Annemasse Gaillard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.