Hotel Porte de Genève

HotelWeer vandaag30°18°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Porte de Genève voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Porte de Genève in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

goed overnachtingshotel

Ton Klerks
27-3-2018

Redelijk hotel en goed gelegen voor een enkele overnachting op doorreis. Ligt dichtbij de autoroute in een enigszins rommelige omgeving. De ontvangst was vriendelijk en de kamer was niet groot, maar netjes en goed schoon. Om bij aankomst iets te drinken was aanvankelijk een probleem omdat "er geen bar was, alleen een restaurant". Na enig aandringen lukte het toch. In het restaurant was er keuze uit 2 gerechten, een vlees en een vis gerecht, geen a la carte. Niet echt slecht. Ontbijt redelijk en voldoende keuze. Zowel de kamer, het ontbijt en het eten in het restaurant aantrekkelijk geprijsd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porte de Genève in Gaillard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porte de Genève zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porte de Genève scoort een 7.6 uit 10 op basis van 35 reviews.