Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève ***

Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève ***

Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève

We hebben een aantal aanbieders voor Appart'Valley Porte De Genève voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève in het Nederlands

goed slaapplaats in Geneve voor redelijke prijs

info25495, 9-3-2012

net buiten centrum, op de grens. prima te bereiken met tram 12. Hadden kamer voor vier personen met kleine keuken. tweepersoonsbed is prima, in huiskamer bankbed, deze is voor twee volwassenen echt te klein. tussen 11.00 en 16.00 uur is receptie niet bemand, inchecken kan dan dus niet. wij verbleven twee nachten, geen wissel van handdoeken en bedden moet je zelf opmaken. Hangt door hele hotel lucht van de bakkerij die eronder zit. smorgens heel vroeg hoor je de bevoorrading van deze bakker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève in Gaillard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appart'Valley Porte De Genève scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: