Reviews over Gaillard

goed overnachtingshotel

Ton Klerks,
    27-3-2018

Redelijk hotel en goed gelegen voor een enkele overnachting op doorreis. Ligt dichtbij de autoroute in een enigszins rommelige omgeving. De ontvangst was vriendelijk en de kamer was niet groot, maar netjes en goed schoon. Om bij aankomst iets te drinken was aanvankelijk een probleem omdat "er geen bar was, alleen een restaurant". Na enig aandringen lukte het toch. In het restaurant was er keuze uit 2 gerechten, een vlees en een vis gerecht, geen a la carte. Niet echt slecht. Ontbijt redelijk en voldoende keuze. Zowel de kamer, het ontbijt en het eten in het restaurant aantrekkelijk geprijsd.

goed slaapplaats in Geneve voor redelijke prijs

info25495,
    9-3-2012

net buiten centrum, op de grens. prima te bereiken met tram 12. Hadden kamer voor vier personen met kleine keuken. tweepersoonsbed is prima, in huiskamer bankbed, deze is voor twee volwassenen echt te klein. tussen 11.00 en 16.00 uur is receptie niet bemand, inchecken kan dan dus niet. wij verbleven twee nachten, geen wissel van handdoeken en bedden moet je zelf opmaken. Hangt door hele hotel lucht van de bakkerij die eronder zit. smorgens heel vroeg hoor je de bevoorrading van deze bakker.

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Geneve

Dave,
    4-8-2011

Het is een klein en simpel hotel, maar spotgoedkoop. Zeker wanneer je het vergelijkt met de kosten voor een hotel in Zwitserland. Het is een prima hotel voor een kort verblijf om een bezoek te brengen aan Geneve. Je bent binnen 20 minuten met de auto in de stad. De kamers zijn klein, maar prima om de slapen en te wassen/douchen. Ook zijn de kamers schoon. Verwacht verder geen extra service o.i.d. Ook het ontbijt is sober, maar dat is in Frankrijk vaak het geval. Het ontbijt is dan ook niet duur. Kortom, een prima hotel wanneer je alleen wilt overnachten en verder Geneve wilt bezoeken.

Prima verblijf

Huffermann,
    19-6-2010

Mercure Annemasse Porte de Geneve** in Gaillard is een goed uitgangspunt voor een bezoek aan Geneve, voor een overnachting onderweg naar Italië of als zakenhotel.

Gunstige ligging vlakbij de snelweg.

Eten is gewoon goed, ontbijt ruim voldoende.