Camping Vivacamp La Grappe Fleurie

CampingKleine hotelsWeer vandaag23°9°
Camping Vivacamp La Grappe Fleurie
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vivacamp La Grappe Fleurie voor je op een rij gezet:

57 reviews over Camping Vivacamp La Grappe Fleurie in het Nederlands

Heerlijk

W Hage
11-8-2018

Mooie rustige camping midden in de wijnstreek van de beaujolais waar iedere week aandacht is voor de streekwijn dmv een gratis wijn proeverij. Behulzame eigenaar. Zowel voorcampingplaatsal huisjes verhuur. Zwembad die bij regen overdekt kan worden.

Te doen, maar niet voor langere periode.

Fam. Buisman
8-8-2018

Vijf nachten geboekt. Camping is gemoedelijk. Staat van sanitair is zwaar verouderd en was niet schoon. Daarnaast zeer slecht verlicht. Klein zwembad wat verders prima is. Camping is vrij prijzig maar dat komt mogelijk door de 4 sterren welke wij wat overdreven vinden. 3 sterren zou meer passen. Nette camping maar zou hem persoonlijk meer als doorreis camping gebruiken. Eten wordt vers bereid vanuit een bouwkeet. Prijs kwaliteit verhouding is aan de hoge kant.

Prima camping voor ons op doorreis.

Bart
26-7-2018

Hele nette camping die wij hebben gebruikt voor doorreis naar het zuiden.

De camping ligt tegen een klein dorpje aan tussen de wijnvelden/ heuvels.

Pizza's worden vers gemaakt op de camping.

Wij hebben de camping gebruikt voor onze doorreis, maar ik denk dat je hier prima een tijdje kan verblijven.

Kleine camping tussen wijngaarden

Fam Haase
12-8-2017

Prima camping voor onderweg, met kleine speeltuin en zwembad in een rustige omgeving.

Nette camping

Peter
7-8-2017

Wij hebben deze camping gebruikt voor 1 nacht op terugreis en beviel prima. Vriendelijke ontvangst. Grote standplaats. Zwembad klein. Sanitair ook heel schoon, werd goed bijgehouden. Qua eetgelegenheden was er weinig op de camping (afhaal was dicht) en in het dorp was ook niet veel beschikbaar.

Super camping

Trebla
17-5-2017

Super camping, goed en schoon sanitair, vriendelijke personeel.

Alleen Tom Tom stuurt je langs heel smalle wegen maar de camping maakt alles goed

gemoedelijke camping

Rian
7-1-2017

Vriendelijk personeel. gemoedelijke camping.

Is niet makkelijk te vinden, borden een beetje verwarrend.

Nette camping.

Fam van der Burgt
5-9-2016

Hebben deze camping gehad voor overnachting, vond hem erg prijzig maar dat hebben we voor lief genomen.

Toiletten en douches waren redelijk zuiver. Miste alleen een werkend stopcontact in de douche. Heb uiteindelijk in de recreatiezaal mijn haar staan fohnen.

Prima camping voor een nacht

fam. ter Weele
27-8-2016

Mooie ruime plekken, vriendelijk bij de receptie,

niet geboekt maar konden er zo terecht.

veel te spelen voor de kinderen en gebruikt gemaakt van het zwembad. Meer iets voor grotere kinderen.

Bij ons waren de douches niet echt heel schoon, toiletten wel

Aanrader

bruins
7-8-2016

Mooie camping met uiterst vriendelijk personeel, ruime plaatsen en schoon. Erg goedkoop en wijn uit de streek. In de omgeving is voldoende te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vivacamp La Grappe Fleurie in Fleurie (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vivacamp La Grappe Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.