Camping Vivacamp La Grappe Fleurie

FrankrijkRhône - AlpsFleurie (Rhone)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Vivacamp La Grappe Fleurie voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 69 reviews
+73/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 69 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

69 Reviews over Vivacamp La Grappe Fleurie

• 7Anjo17-09-2019

Rustige ligging

Als overnachting prima te doen. Vanaf de snelweg ongeveer 15 min rijden.

• 6Lerang26-08-2019

met de staart tussen de benen vertrokken …

Fleuri had een avondmarkt met eettentjes (gefrituurde varkenslong, voor de liefhebber), resteerde een rommelig Frans dorpje met weinig te doen. Langgestrekte camping met royale plaatsen omheind met hoge heggen. Dus veel privacy, maar geen gemakkelijk burencontact. Zwembad zijn we niet aan toegekomen, maar echt geen camping voor de jeugd. 2 Sanitaire blokken, een ouder, een nieuwer. Ons geluk was het oudere blok: geen verlichting op de toiletten (was blijkbaar al een week stuk), daarom zag je het vuil niet (helaas wel in je neus …)

Na één nacht met de staart tussen de benen vertrokken …

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Eva29-07-2019

Fijn en overzichtelijk

Leuke en overzichtelijke camping met fijn zwembadje. 1 nachtje hier gestaan op doorreis. Sanitair wat verouderd maar prima voor een nachtje.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Marja02-07-2019

Een camping met zwembad voor 1 of meerdere nachten

Wij hebben hier 2 nachten gestaan. Vriendelijke en behulpzame eigenaar/medewerkster bij de receptie. Het sanitair zou wat bijgeverfd mogen worden. Waterkraan bij de afwasplek: een mengkraan zou fijn zijn. Warm water is heet, nu een dun straaltje. Royale staanplaatsen welke afgescheiden zijn met heggen. Iedere staanplaats heeft een watertappunt. Zwembad is goed, fijn dat bij minder mooi weer de overkapping dicht kan. Vanaf de camping kun je in de omgeving goed fietsen, wij hebben elektrische fietsen en daardoor heb je meer mogelijkheden.

• 7Eetgelegenheden
  • 8W Hage11-08-2018

Heerlijk

Mooie rustige camping midden in de wijnstreek van de beaujolais waar iedere week aandacht is voor de streekwijn dmv een gratis wijn proeverij. Behulzame eigenaar. Zowel voorcampingplaatsal huisjes verhuur. Zwembad die bij regen overdekt kan worden.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam. Buisman08-08-2018

Te doen, maar niet voor langere periode.

Vijf nachten geboekt. Camping is gemoedelijk. Staat van sanitair is zwaar verouderd en was niet schoon. Daarnaast zeer slecht verlicht. Klein zwembad wat verders prima is. Camping is vrij prijzig maar dat komt mogelijk door de 4 sterren welke wij wat overdreven vinden. 3 sterren zou meer passen. Nette camping maar zou hem persoonlijk meer als doorreis camping gebruiken. Eten wordt vers bereid vanuit een bouwkeet. Prijs kwaliteit verhouding is aan de hoge kant.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Bart26-07-2018

Prima camping voor ons op doorreis.

Hele nette camping die wij hebben gebruikt voor doorreis naar het zuiden. De camping ligt tegen een klein dorpje aan tussen de wijnvelden/ heuvels.

Pizza's worden vers gemaakt op de camping.

Wij hebben de camping gebruikt voor onze doorreis, maar ik denk dat je hier prima een tijdje kan verblijven.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Fam Haase12-08-2017

Kleine camping tussen wijngaarden

Prima camping voor onderweg, met kleine speeltuin en zwembad in een rustige omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Peter07-08-2017

Nette camping

Wij hebben deze camping gebruikt voor 1 nacht op terugreis en beviel prima. Vriendelijke ontvangst. Grote standplaats. Zwembad klein. Sanitair ook heel schoon, werd goed bijgehouden. Qua eetgelegenheden was er weinig op de camping (afhaal was dicht) en in het dorp was ook niet veel beschikbaar.

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Trebla17-05-2017

Super camping

Super camping, goed en schoon sanitair, vriendelijke personeel. Alleen Tom Tom stuurt je langs heel smalle wegen maar de camping maakt alles goed

• 5Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar