Camping Vivacamp La Grappe Fleurie

CampingWeer vandaag24°11°
Camping Vivacamp La Grappe Fleurie
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vivacamp La Grappe Fleurie voor je op een rij gezet:

54 reviews over Camping Vivacamp La Grappe Fleurie in het Nederlands

Kleine camping tussen wijngaarden

Fam Haase
12-8-2017

Prima camping voor onderweg, met kleine speeltuin en zwembad in een rustige omgeving.

Nette camping

Peter
7-8-2017

Wij hebben deze camping gebruikt voor 1 nacht op terugreis en beviel prima. Vriendelijke ontvangst. Grote standplaats. Zwembad klein. Sanitair ook heel schoon, werd goed bijgehouden. Qua eetgelegenheden was er weinig op de camping (afhaal was dicht) en in het dorp was ook niet veel beschikbaar.

Super camping

Trebla
17-5-2017

Super camping, goed en schoon sanitair, vriendelijke personeel.

Alleen Tom Tom stuurt je langs heel smalle wegen maar de camping maakt alles goed

gemoedelijke camping

Rian
7-1-2017

Vriendelijk personeel. gemoedelijke camping.

Is niet makkelijk te vinden, borden een beetje verwarrend.

Oude reviews (archief)

Nette camping.

Fam van der Burgt
5-9-2016

Hebben deze camping gehad voor overnachting, vond hem erg prijzig maar dat hebben we voor lief genomen.

Toiletten en douches waren redelijk zuiver. Miste alleen een werkend stopcontact in de douche. Heb uiteindelijk in de recreatiezaal mijn haar staan fohnen.

Prima camping voor een nacht

fam. ter Weele
27-8-2016

Mooie ruime plekken, vriendelijk bij de receptie,

niet geboekt maar konden er zo terecht.

veel te spelen voor de kinderen en gebruikt gemaakt van het zwembad. Meer iets voor grotere kinderen.

Bij ons waren de douches niet echt heel schoon, toiletten wel

Aanrader

bruins
7-8-2016

Mooie camping met uiterst vriendelijk personeel, ruime plaatsen en schoon. Erg goedkoop en wijn uit de streek. In de omgeving is voldoende te doen.

Fantastische

I.
31-7-2016

Twee heerlijke weken hier op vakantie geweest.

Kids hebben zich geen moment verveeld. Fijne camping met goede service en prachtige omgeving.

Huisje netjes, compleet en schoon.

Sanitairgebouwen beken en ook dat ziet er keurig en schoon uit. Minimaal 3x per dag word het schoongemaakt.

Dagelijks word het zwembadwater gecontroleerd en bijgehouden. Winkeltje/receptie is voorzien van de hoognodige producten voor bij aankomst. Verder Een zeer nette camping in een super mooie omgeving.

Wij komen zekers terug :-)

Prima camping in prachtige omgeving.

Sacha Verhagen
27-7-2016

We verblijven hier momenteel enkele nachten in een 'Loggia' stacaravan met onze dochter van 7 jaar, na een week op een grote ketencamping in de Provence te zijn geweest. Het is hier heerlijk rustig en gemoedelijk. De mensen vriendelijk. De omgeving is prachtig en nog niet overspoeld met toeristen. Overal zijn wijnvelden en -huizen. Het dorpje Fleurie is schattig. De Wi-Fi op de camping is gratis en werkt goed. Entertainment is er amper. Waardoor het lekker rustig is na 22.00 uur. Ondanks dat is er wel genoeg te beleven voor de kleintjes. Er is een speeltuintje, springkussen, spellenhal en zwembad.

Onze stacaravan had wel wat schoner gemogen, hier kan beter op gelet worden. We hadden een lekkende sifon, dit is na een klacht heel snel verholpen.

Laatste keer

Geesje
13-6-2016

Tussen de plekken in hoge heggen wat een opgesloten gevoel geeft, kleine plaatsen, aankondiging is dat je tussen de wijngaarden staat, maar die zie je totaal niet. Sanitair achterzijde was voor de helft gesloten, de dames moesten bij de heren naar het toilet, langs een rijtje pissoirs, vooral in de nacht niet prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vivacamp La Grappe Fleurie in Fleurie (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vivacamp La Grappe Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vivacamp La Grappe Fleurie scoort een 7.4 uit 10 op basis van 62 reviews.