Appartement Résidence P&V La Forêt

• 7.3Inrichting
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V La Forêt voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Résidence P&V La Forêt

• 8Myrthe30-01-2019

Simpel, maar alles aanwezig!

Je moet zelf veel schoonmaken voor je uitcheckt. Verder is wel alles aanwezig en is het erg netjes. Hele goede ligging naast de piste en een eigen kast voor skispullen in de skikelder.

• 2018
    8Ma06-01-2018

Dichtbij piste. Zeer vriendelijke service

Receptionisten zijn heel aardig en spreken goed Engels. Circa 100 m van piste. Complex ligt tegenover lift die naar Flaine Forum gaat (voor boodschappen dus heel handig). Je mag met auto naar appartement rijden om spullen te lossen (1,5 uur), daarna parkeren op één van de parkeerplaatsen. In Flaine is veel meer te doen dan 20 jaar geleden. Gezelliger dan ik gedacht had. Appartement is klein, maar voor 4 personen in 6-persoonsappartement is goed te doen. Veel bergruimte. Keukenspullen uitgebreid. Matrassen zijn erg hard. Wifi verbinding was matig.

Met oudere kinderen

• 2017
    9EWNAGEL11-02-2017

Heel veel sneeuw en Heel mooi weer

groot appartement, binnen het gebouw geen koffie of winkel

• Oude reviews

8Saskia24-02-2015

Prima appartement vlakbij de piste

Prima verblijf, appartement was al om 14uur beschikbaar, schoon, redelijk wat opbergruimte, via lift en skilockers binnen 15 minuten met het hele gezin op de piste.

Minpuntje: uitklapslaapbank in de woonkamer niet geschikt om op te zitten danwel te liggen. Wij hebben het matras op de grond gelegd, en de stoelen van het balkon ook binnen gebruikt. De vaatwasser waste niet echt schoon, dus regelmatig met de hand over gedaan.

Pluspunt: In een vd drukste skiweken (carnaval) totaal geen overlast gehad binnen of buiten de accommodatie van feestende vakantiegangers. Is wellicht niet de doelgroep. Verbaasden ons dat we op twee drukke punten na, bijna nergens in het gebied hoefden te wachten bij de skiliften......

• 8Claire24-02-2014

Prima appartement met een uitstekende ligging

Netjes appartement met vriendelijk personeel. Met 5 personen is het wel krap maar voor een week prima te doen. Voordeel is dat je per appartement een eigen kast heb voor het opbergen van je ski of snowboard met schoenverwarmers. Leuk en gevarieerd skigebied. Apres ski is niet echt aanwezig in Flaine maar gezellig een drankje doen kan er zeker.

• 8zuzanremco29-01-2013

Prima hotel vlak aan de piste.

Een prima appartementencomplex vlak aan de piste. Kamer (2-k.app) is niet groot voor 5 pers. maar voor een lang weekend prima te doen. Keukentje aanwezig mét vaatwasser en complete inboedel. Winkel in het complex is verschrikkelijk duur. Broodjescorner wordt door NL studenten gerund is prijs/kwalt. prima. De pizzazaak is heel goed en voor een red. prijs. Geen overlast gehad van dronken jongeren of lawaai en zaten op 1e verdieping. Maar ja, veel jongeren waren er toen nog niet. In Flaine zelf is niet veel te doen na het skiën.

• 2bjd18-03-2012

Mooi complex, maar nooit meer terug!!!!

Mooi complex met fantastische ligging. Appartementen enigzins uitgeleefd. Skigebied wel erg druk in vakantietijd. Vriendelijk personeel.

Wat tijdens onze vakantie wel een serieus probleem was; "onze" studenten. Ladderzat, vernielend, schreeuwend met deuren smijtend tot 3 a 4 uur 's nachts. Het beheer heeft van alles geprobeerd, dat wel, maar niets hielp. Tot aan gendarmerie. Studenten waren echt ronduit asociaal. Type teveel geld. Wat het beheer aan te rekenen is, is dat gezinnen met jonge kinderen of ouderen gemengd met deze figuren op etages en vleugels gezet worden. Dit met een hele hoop overlast tot gevolg. Ondanks zeer veel geklaag van vele personen niet opgelost door het beheer. Onder complex zitten (de enige) twee apresski kroegen van Flaine. Deze gaan om 2:00u 's nachts pas dicht. Ook hier veel last van gehad. Rumoer kan gezellig zijn maar niet het geschreeuw van een DJ over keiharde muziek.

Een heel leuk complex, of voor studenten of voor gezinnen. Onze vakantie is vergald.

• 8robertoblanco14-01-2012

kom er al 5 jaar

en iedere keer weer in zelfde appartement. is wat aan de prijs, maar schoon, goed ingericht en lekker dicht bij de pistes

• 7E. Arts02-01-2012

Redelijke accommodatie

De accommodatie ligt zeer goed tov de liften en pistes. Je loopt er zo naar toe. Je kunt de ski's en schoenen makkelijk opbergen onder het gebouw in goede kasten. Het personeel is vriendelijk en er zit een kleine supermarkt in het gebouw. Helaas vonden wij de kamers niet zo goed. Het heeft er de hele tijd muf geroken en in het tapijt zaten verschillende vlekken. Daarnaast bleek achter het uitschuifbed nog allemaal papiertjes en pennen te liggen dus dat was al even niet schoongemaakt. En als laatste bleek de vaatwasser het niet voldoende te doen waardoor de afwas er meestal niet schoon uit kwam. Jammer want de locatie is top.

• 8im_koning29-06-2011

Nette appartementen vlak bij de piste

In januari waren wij in Residence la Foret. Goede accommodatie, voor herhaling vatbaar. Wij hadden een 3kamerappartement (zespersoons) voor 3 personen, dus ruimte genoeg. Kan me voorstellen dat het met 6 personen wat minder ruim is, maar ik heb kleinere appartementen gezien in Frankrijk! Op de twee slaapkamers en in de woonkamer is elk een kast waar je prima je spullen in kwijt kunt. Daarbij twee badkamers, een verrassing voor ons want we hadden er op 1 gerekend! Ideaal zijn ook de skilockers, je kunt op je sokken naar de lockers lopen en daar je warme/droge ski/snowboardschoenen aantreken, aangezien elk appartement twee eigen lockers heeft (1 locker voor snowboads/ski's en 1 voor de schoenen, deze is incl. drogers!). Vanuit de kleedkamers/lockers loop je vervolgens zo het hotel uit en is het nog maar een klein stukje naar de piste. Wij hadden helaas weinig sneeuw waardoor de pistes minder waren, maar hebben nog wel heerlijk op ons balkon van de namiddag zon kunnen genieten!

3 tips over Appartement Résidence P&V La Forêt

• zuzanremco, 29-01-2013

Le Sucré Sale, een broodjeszaak met fantastische gevulde pita's en heerlijk huisgemaakt gebak. Smullen! Wel klein dus reserveren gewenst. Haal boodschappen bij de spar in een lager gelegen dorp en kook zelf. scheelt aanzienelijk in de kosten.

• Johan, 20-07-2009

Prijzen vergelijken heeft zeker zin. Goedkoopste is Sunweb. In het hoogseizoen betaal je 10 euro minder dan Bizz Travel. Tevens krijg je een zevendagen skipas bij Sunweb en bij Bizztravel een 6 dagen skipas bij de reis. Ga je met de bus, dan ben je aangewezen op Bizztravel. Alleen zij gaan naar Flaine met de pendelbus.

• Astrid, 02-01-2010

Neem voldoende boodschappen mee. Koop deze in Nederland (vlees verpakt meenemen) of haal de boodschappen in een supermarché onder aan de berg. In Flaine zelf loop je leeg, de prijzen worden daar kunstmatig hooggehouden.

Tip 2: drankje en hapje in de Flying Dutchman in qua prijs prima. Deze zit in Flaine Foret, praktisch naast de liften.

2 vragen over Appartement Résidence P&V La Forêt

• Jurian, 11-12-2010

Hoe duur is Wifi ?

Ik heb op meerdere sites gelezen dat er wifi aanwezig is. Mijn vraag is: wat betaal je daarvoor ongeveer ? Is het een beetje snel ?

Bij voorbaat dank.

Annemieke, 22-12-2011

De kosten voor internet waren 2 jaar geleden 15 euro voor een week. Ik kan me niet herinneren dat internet langzaam was. Maar we hebben alleen gesurfd, en niet gedownload.

• Johan, 19-07-2009

vergelijk de prijs