Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

• Ligging t.o.v. pistes9,1

4 tips over Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

Angelique, 21-2-2013

Flaine is zeer sneeuwzeker! Zeer geschikt met kinderen. Je kunt met de DMC helemaal naar 2500 m met uitzicht op de Mont Blanc en met blauwe pistes helemaal tot aan Flaine of nog verder skiën. Kinderen die les hebben kun je dus als snel zelf meenemen om vrij te skiën.

Bij veel sneeuw kan je wel sneeuwkettingen nodig hebben om de laatste 23 km berg op/berg af te kunnen.

Ga naar Chez Daniel restaurant voor een Pierre au Feu (je vlees zelf klaarmaken op een hete steen), heerlijk!

M. Putman, 18-2-2013
Breng slippers oid mee. Niet alleen handig als je gaat zwemmen, ook als je terugkomt van skiën. De skischoenen mogen nl niet aan in het gebouw en vanwege onverwarmde opslag gaan ze mee naar appartement.
Frits, 1-1-2013

Neem niet teveel mee, je kan het niet opbergen in de weinige kastruimte die er is.

Supermarkt op loopafstand, bakker ook (lekker vers brood)

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Terrasses de Veret voor je op een rij gezet:

Evelien, 20-2-2012

Boodschappen kun je doen in het lager gelegen Flaine Foret. Dat is eenvoudig te voet te bereiken en er gaat een oranje bak/lift naartoe, schuin beneden het hotel.

De Pistes zijn divers, off piste/tussen de pistes is ook erg breed in zijn aanbod. En het is leuk om naar de andere dorpen te glijden. Houd dan rekening met de terugreis, die duurt langer dan je denkt ivm liften.