Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

KinderhotelWeer vandaag16°5°
Appartement Résidence Les Terrasses de Veret
6,6

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Terrasses de Veret voor je op een rij gezet:

28 reviews over Appartement Résidence Les Terrasses de Veret in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastische ligging maar dit nooit meer

Koen
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De fantastische ligging maakt iets goed, maar de staat en het onderhoud van het complex kunnen echt niet:

- de bedden in de slaapkamer zijn van speelgoedkwaliteit en veel te klein (190x140)

- in de slaapkamer kan 1 persoon op de bank slapen, maar als je de bank uitklapt is er een matrasje van 2 a 3 cm dik vol met gaten; als je er op gaat liggen stort het in;

- hetzelfde geldt voor de vouwstoel in de kamer: de spijlen van het bed braken bij ons af;

- het was vies, stoffig en er lag glas op de vloer, we konden er niet in zonder eerst zelf schoon te maken;

- er waren 2 personen bij de receptie: voor 83 appartementen is dat veel te weinig - ze kwamen handen gekort;

- de skilockers waren nat, donker en de gangen te smal, waardoor er ‘s ochtends en ‘s middags een chaotische ophoping van mensen ontstond;

- er waren te weinig bankjes om schoenen aan te trekken;

- afstandsbediening: ontbrak en kon niet worden vervangen

- 50% lampen stuk

Helemaal goed! Volgend jaar zeker weer.

Eef
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor twee personen een ruim, goed ingedeeld appartement. Vrijwel alles was aanwezig en werkte naar behoren.

Bed was prima, badkamer goed, stoelen en bank in woonkamer zaten lekker en een heerlijk balkon met waanzinnig uitzicht.

De ligging is geweldig! Pal aan de piste en een mooi uitzicht. Winkeltjes heel dicht bij. Echt een aanrader wat ons betreft.

Min punten? Er was geen oven. Vonden we jammer, maar zeker geen drama. En de dekens /kussens van de bedden zijn nogal smoezelig. (eigen beddengoed meenemen is een aanrader, want ze komen snel bed en badlinnen te kort)

Wifi tegen betaling op de kamer was helemaal goed! Zo snel dat we gewoon films konden streamen.

ski lockers prima ruim

Zwembad hebben we niet gebruikt. Maar zag er goed uit. Ook de buiten jaccuzi

De negatieve reacties hier kon ik niet plaatsen. Dat sommige kamers vies zijn zou kunnen komen doordat je zelf het appartement schoon achter moet laten.. Misschien doet de ene dat wat grondiger dan de ander? ...

Rommelig maar op een top-locatie

Arie
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na een problematische check-in wegens personeelstekort viel het appartement tegen. Klein, niet schoon en met veel kapot inventaris. Resultaat was staan op het super fijne balkon. Keuken inventaris was vies en het appartement erg stoffig. Lokatie is top. 50 meter van de lift en de piste. Diverse shops in de directe omgeving.

Klein appartement, slechte bedden

Martijn
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met een groep van 10 naar dit appartementencomplex geweest. Ontvangst was chaotisch, lange wachtrijen voor de receptie en van 12:00 tot 14:00 zijn ze gesloten. Einde van de dag onze sleutels gehad voor 2 kamers op 2 verschillende etages (minder leuk met een groep). Ruimtes erg klein en geschikt voor misschien 3 personen, maar zeker geen 5! Matrassen zeker op de bedbank echt enorm slecht en dat kan nooit als een bed gezien worden. 2 grote stoelen tegen elkaar aanschuiven telt in dit appartement ook als bed. Met dekens etc. nog wat van geprobeerd te maken, want receptie kon niks voor ons betekenen.

Tot zover gezeur. Ligging fantastisch, vrijwel direct naast de liften. Lekker zwembad. Skigebied helemaal super, brede pistes, fantastische tree runs en offpiste routes.

Conclusie: Appartement is wel goed en zeker een prima gebied maar ga hier niet heen met 5 personen in dit appartement want dat is echt mensonwaardig. Reisleiding had ook toegezegd om deze optie uit hun aanbiedingen te verwijderen want was hier ook van geschrokken. Ben benieuwd.

prima locatie, goede prijs-kwaliteit

marceline
25-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

3kamer app ruim genoeg voor 4p. Balkon op 4e etage miste dak dus veel sneeuw. Heerlijke douches. Wel wat schimmelplekken. Slechte matrassen. Dicht bij de piste. Sauna en zwembad prima. Skilockers ook goed. Ruim genoeg. Bij sneeuw op de weg zijn sneeuw kettingen wel nodig naar Flaine. Geen skibus van les carroz naar Flaine dus wel op tijd de lift terug naar Flaine.

prima appartement, dicht bij de piste

mevrouw Glaudemans
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden met 2 personen een 5-kamer appartement. Pluspunten: Woonkamer heeft gezellig en lekker zitbaar meubilair en een enorm panorama-raam met geweldig uitzicht. Heerlijke douche met voor Franse begrippen ruim bad. Minpunten: lamp werkte niet, gordijnen hingen slordig, weinig opruim/ophang mogelijkheden, slechte matrassen.

Onze kritische punten doorgegeven aan de receptie, maar hier konden ze niet veel mee omdat de appartementen van particulieren zijn. Receptie zeer vriendelijk. Op dag van aankomst was ons appartement niet geheel schoon, toen we hier wat van zeiden gingen ze meteen mee naar boven (met doekje en emmer). Al met al een prima appartement voor de prijs die we betaald hebben. Aan de bedden moeten ze echter wel wat doen.

Alleen de locatie is ideaal...

Rob
7-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Laat ik maar gelijk het grote positieve punt benoemen: de locatie kan niet beter in Flaine. Het eerste hotel als je de piste af komt. Het grofste schandaal is de skikelder. Iedereen heeft een stenen kamertje van 50 bij 50 cm waar nauwelijks tot geen lucht bij komt. 'sOchtends zat er nog steeds sneeuw op de ski's en de schoenen waren nog net zo nat en koud!

Verder kost alles extra geld. Internet is er alleen bij de receptie, waar het ;s avonds dan ook wemelde van de Nederlanders met hun laptops, iPhones en iPads. Kamers zijn extreem klein. De onze bevatte niet eens een kast om wat in op te bergen, dus alles moest op de grond worden uitgestald. Zelf schone dekbedovertrekken meenemen en om de ranzige dekens doen. Pilsje van 0,2 cl kost op de piste 4,10 euro, dus neem je spaarvarken maar mee! In het dorp is 1 Spar en die vraagt 3 keer zoveel als gebruikelijk want: geen concurrentie! Zelf eten meenemen dus! Er was 1 extreem dure apresskikroeg midden in het dorp (aan de piste is niks).

Eenvoudig, maar uitstekende ligging tov pistes

Angelique
21-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement heeft een geweldige ligging aan de pistes en liften en naast de skischool. Wij verbleven in een app met aangepaste badkamer voor de roelstoel. Dit was prima en ruim. Keuken is voldoende alleen is er niet fijn materiaal voor te koken aanwezig. De schoonmaak is hier duidelijk met de Franse slag. Helaas nog steeds geen wifi in de app, alleen bij de receptie. Jammer dat er geen verwarmde skihokken zijn voor je materiaal. Ieder app heeft zijn eigen hok, niet erg groot.

Parkeerplaats kost euro 49 voor 1 week, maar de moeite waard als je in de sneeuwzekere tijd gaat. Je auto uitgraven of buiten de sneeuwkettingen omdoen is geen pleziertje. De receptioniste is vriendelijk en behulpzaam en er wordt ook goed Engels gesproken. Gasten veelal Nederlanders, Engelsen, Belgen, Fransen en Scandinaviers.

Prima appartement

M. Putman
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij begrijpen niets van de negatieve beoordelingen. Wij hebben hier een prima onderdak gehad, met twee volwassenen en vier tieners in een 7-pers. app. Perfecte ligging en leuk uitzicht. Appartement heel goed uitgerust met serviesgoed en pannen etc; eindelijk eens pannen die ook echt groot genoeg zijn om voor zes man te koken. Meer dan genoeg kastruimte, hangers en kapstokken. Het is niet groot, maar dat is vaak zo met appartementen. Wij huren vaak een maatje groter dan nodig voor het gezelschap. Ons appartement was schoon en de service bij de receptie uitstekend. Bij vertrek werd streng gecontroleerd of het schoon genoeg was (banken en bedden werden verschoven voor het stof eronder!) Ook de ontvangst was goed; niet hoeven wachten. We hebben maar één minpunt: de bedden/bedbanken waren niet geweldig. Gelukkig ben je na een dag buiten zo moe dat je toch wel slaapt.

Mooi appartement, Ideale ligging

sacha
13-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst was het erg chaotisch met het inchecken, moesten lang wachten

een 3/4 persoonskamer geboekt voor 2 personen.

Kamer was groot genoeg en alles bij de hand wat nodig was. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. en de engels pratende dames waren erg handig.

Mooi uitzicht vanaf het balkon, bank zat lekker. Badkamer was prima.

Daar in tegen lagen de bedden vreselijk !! waren erg klein 1,80 lang (1 persoon van 2 meter) met uitkomst dat deze met de voeten buiten boord lag.

Ideale ligging, 2 minuten lopen en we stonden op de piste.

Bij problemen was het personeel erg behulpzaam, zo hadden wij lekkage in de keuken. Hier werd gelijk actie op ondernomen.

Al bij al zeker wel een aanrader voor een ski vakantie. Wij zelf zouden hier zeker nog een keer naar toe gaan!

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Terrasses de Veret in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Terrasses de Veret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.