Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

Appartement
Appartement Résidence Les Terrasses de Veret

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Terrasses de Veret voor je op een rij gezet:

45 reviews over Appartement Résidence Les Terrasses de Veret in het Nederlands

Fantastische ligging maar dit nooit meer

Koen
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De fantastische ligging maakt iets goed, maar de staat en het onderhoud van het complex kunnen echt niet:

- de bedden in de slaapkamer zijn van speelgoedkwaliteit en veel te klein (190x140)

- in de slaapkamer kan 1 persoon op de bank slapen, maar als je de bank uitklapt is er een matrasje van 2 a 3 cm dik vol met gaten; als je er op gaat liggen stort het in;

- hetzelfde geldt voor de vouwstoel in de kamer: de spijlen van het bed braken bij ons af;

- het was vies, stoffig en er lag glas op de vloer, we konden er niet in zonder eerst zelf schoon te maken;

- er waren 2 personen bij de receptie: voor 83 appartementen is dat veel te weinig - ze kwamen handen gekort;

- de skilockers waren nat, donker en de gangen te smal, waardoor er ‘s ochtends en ‘s middags een chaotische ophoping van mensen ontstond;

- er waren te weinig bankjes om schoenen aan te trekken;

- afstandsbediening: ontbrak en kon niet worden vervangen

- 50% lampen stuk

Helemaal goed! Volgend jaar zeker weer.

Eef
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor twee personen een ruim, goed ingedeeld appartement. Vrijwel alles was aanwezig en werkte naar behoren.

Bed was prima, badkamer goed, stoelen en bank in woonkamer zaten lekker en een heerlijk balkon met waanzinnig uitzicht.

De ligging is geweldig! Pal aan de piste en een mooi uitzicht. Winkeltjes heel dicht bij. Echt een aanrader wat ons betreft.

Min punten? Er was geen oven. Vonden we jammer, maar zeker geen drama. En de dekens /kussens van de bedden zijn nogal smoezelig. (eigen beddengoed meenemen is een aanrader, want ze komen snel bed en badlinnen te kort)

Wifi tegen betaling op de kamer was helemaal goed! Zo snel dat we gewoon films konden streamen.

ski lockers prima ruim

Zwembad hebben we niet gebruikt. Maar zag er goed uit. Ook de buiten jaccuzi

De negatieve reacties hier kon ik niet plaatsen. Dat sommige kamers vies zijn zou kunnen komen doordat je zelf het appartement schoon achter moet laten.. Misschien doet de ene dat wat grondiger dan de ander? ...

Rommelig maar op een top-locatie

Arie
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na een problematische check-in wegens personeelstekort viel het appartement tegen. Klein, niet schoon en met veel kapot inventaris. Resultaat was staan op het super fijne balkon. Keuken inventaris was vies en het appartement erg stoffig. Lokatie is top. 50 meter van de lift en de piste. Diverse shops in de directe omgeving.

Chalet.nl

detente calme est la nature apreciable

Avdovic
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

les appartement est l accueille été impeccable

Excellent sejour

Alexandre Dilly
24-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Des appartements sympas, très propres, une équipe au top. Nous avons passé un excellent séjour.

• Ligging t.o.v. pistes4

Ideal pour les pistes mais piscine froide,sauna ne fonctionne pas et invasion de poux dans lit super pose pour les enfants!!!! Menage non fait a notre arrivee

Klein appartement, slechte bedden

Martijn
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met een groep van 10 naar dit appartementencomplex geweest. Ontvangst was chaotisch, lange wachtrijen voor de receptie en van 12:00 tot 14:00 zijn ze gesloten. Einde van de dag onze sleutels gehad voor 2 kamers op 2 verschillende etages (minder leuk met een groep). Ruimtes erg klein en geschikt voor misschien 3 personen, maar zeker geen 5! Matrassen zeker op de bedbank echt enorm slecht en dat kan nooit als een bed gezien worden. 2 grote stoelen tegen elkaar aanschuiven telt in dit appartement ook als bed. Met dekens etc. nog wat van geprobeerd te maken, want receptie kon niks voor ons betekenen.

Tot zover gezeur. Ligging fantastisch, vrijwel direct naast de liften. Lekker zwembad. Skigebied helemaal super, brede pistes, fantastische tree runs en offpiste routes.

Conclusie: Appartement is wel goed en zeker een prima gebied maar ga hier niet heen met 5 personen in dit appartement want dat is echt mensonwaardig. Reisleiding had ook toegezegd om deze optie uit hun aanbiedingen te verwijderen want was hier ook van geschrokken. Ben benieuwd.

prima locatie, goede prijs-kwaliteit

marceline
25-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

3kamer app ruim genoeg voor 4p. Balkon op 4e etage miste dak dus veel sneeuw. Heerlijke douches. Wel wat schimmelplekken. Slechte matrassen. Dicht bij de piste. Sauna en zwembad prima. Skilockers ook goed. Ruim genoeg. Bij sneeuw op de weg zijn sneeuw kettingen wel nodig naar Flaine. Geen skibus van les carroz naar Flaine dus wel op tijd de lift terug naar Flaine.

super semaine !!!

segura
29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

superbe logement ,au pied des piste ,piscine ,sauna , jacuzzi très belle vu sur la montagne , propre , calme , nous avons passée une très bonne semaine tous le personnel et a l'écoute et dispo !!! nous y retournons l'année prochaine sans hésitation

superbe site résidence agréable

leger
29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

avons passés une superbe semaine à flaine, la résidence calme et agréable le personnel est accueillant et trés à l'écoute, l'appartement est fonctionnel et propre ainsi que les parties commune ce qui n'est pas évident lorsque qu'il y a du monde le top c'est la piscine et le jaccuzi trés agréable aprés une journée de ski ! et enfin on peut commander le pain pour le petit dèj... je recommande cette station ainsi que l'hébergement qui à mon avis reste un bon rapport qualité prix.....franchement nous reviendrons l'année prochaine........

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Terrasses de Veret in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Terrasses de Veret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les Terrasses de Veret scoort een 6.95 uit 10 op basis van 45 reviews.