Appartement
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos voor je op een rij gezet:

Chalet.nl

47 reviews over Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos in het Nederlands

Fantastisch gebied, goed te bereiken!

Hilma Bruin,
24-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pierre et Vacances D’Eos, geweldige 5 sterren appartementen. Direct aan de piste gelegen. Moderne inrichting, gratis shuttle service naar Flaine Forum. De appartementen zijn ruim, geluidsdicht en bieden alle comfort. Compleet met sauna, Turks stoombad, hot tub en een geweldig buiten zwembad met uitzicht op de pistes van het mooie Flaine. In Flaine kan je je hart ophalen met meer dan 250 km piste. Op elk gewenst niveau. Voor de après ski ga je naar The White Pub.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Zeer compleet

Jacco
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en zeer compleet complex. Deze appartementen zijn een stuk fraaier dan het betondorp verderop in Flaine. Wij hadden voor 50 euro extra een kamer met balkon aan de voorkant waardoor we elke dag na het skiën nog heerlijk een uurtje met een kaasje en een wijntje in de zon konden zitten met fraai uitzicht bovendien.

+ rijk uitgeruste kamers

+ zwembad met bubbelbad en (kleine) sauna

+ zeer vriendelijk personeel

+ 'luxe' uitstraling, zeker gezien de prijs

- weinig openbare parkeergelegenheid in Flaine en de parkeergarage van het complex is erg duur

- sauna en bubbelbad zijn erg klein in verhouding tot het aantal gasten

Wij hebben al met al geen seconde spijt gehad van onze keuze voor Les Terrasses d'Eos!

Gereisd met vrienden in maart 2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een autorit van ruim 14 uur (waarvan de laatste 30 minuten bergop) kwamen we aan bij het Resort. We konden hier de auto in de parkeergarage parkeren en vanuit de parkeergarage eenvoudig ons appartement bereiken. Toen we aankwamen stonden alle baby-artikelen al klaar (bed, aankleedkussen, buggy, babybad en kinderstoel). Het ruime appartement (6-persoons) had 2 slaapkamers, 2 badkamers en een ruim balkon met uitzicht over de bergen. In het resort was er een (klein) binnenzwembad en een ruim buitenzwembad. Ook was er de mogelijkheid om lekker uit eten te gaan in het restaurant beneden.

Het klopt dat Flaine in de zomer minder druk is, Het dorp "Les Carroz" (15 min.) is een echte aanrader (markt op dinsdag).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

D-reizen

goed, maar te duur tijdens hoogseizoen

heer Brom
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed, maar te duur tijdens hoogseizoen. In het laagseizoen is dit een prima alternatief

Gereisd met oudere kinderen in december 2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex, redelijk nieuw. Vanuit de kamers op de zuidkant prachtig uitzicht over het skigebied van Flaine. Mooie wellness met buitenzwembad vanwaar je ook weer prachtig over het gebied heen kan kijken! skilockers aanwezig vanwaar je zo de piste op kan. Er is een speciale verbindingspiste gemaakt voor het complex dus je kan ook weer terug over de piste naar je appartement. Nadeel: ver van het centrum verwijderd dus boodschappen of met de bus of tegen een stijle helling terug lopen. Het complex heeft wel shuttle busjes die gratis zijn en de bus stopt voor de deur.

Gereisd met vrienden in januari 2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Keurig gebouw met zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Het is een combinatie van appartementen en hotelkamers. Prachtig en nieuw ingericht appartement, wij zaten op de bovenste verdieping. Heerlijk bed, in een wat kleine slaapkamer. Keuken met oven en vaatwasser voldoet prima en ziet er ook keurig uit. Sfeervolle grote woonkamer met balkon. Keurige badkamer met bad, halverwege de week werden alle handdoeken vervangen. Jammer wel dat we net in de laatste week daar waren, waardoor de skilift al dicht ging zodat we die niet meer konden gebruiken om hoog in de bergen te wandelen. Daarvoor moesten we dan naar het volgende dorp, Les Carroz. Flaine zelf is in deze periode een soort spookdorp met vrijwel leegstaande betonnen hotels. Wel waren twee kleine supermarktjes open.

Gereisd met partner in augustus 2012

Net niet

Edwin
27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier voor de 2e keer geweest, niet slecht maar dit kan zoveel beter. In appartement begon de boel langzaam te verpauperen. Kapotte keukenkastjes, vlekken op bank en tapijt. Overal beschadigingen. En het blijven kleine appartemente, 40 m2 is gewoon klein. In het verleden huurde we altijd van privepersonen, kost wat meer moeite maar dan krijg meer waar de voor je geld.

Gereisd met partner in maart 2012

Gemiste kans

joost
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op eerste gezicht prima locatie echter:

-slechte service

-sneeuw wordt niet geruimd daarom levensgevaarlijke situaties bij ingangen. Zeker wanneer er in twee weken ca. 2 meter sneeuw valt.

-fatsoenlijke bankjes om skischoenen aan te trekken kosten niets en geven veel confort en zijn helaas aanwezig. Alleen gevaarlijke plastic tuinstoeltjes (5 stuks voor 100 units).

- broodjes van broodjesservice zijn er pas erg laat. Komen om 8 uur binnen en moeten dan nog gesorteerd worden.

Kortom het had heel mooi kunnen zijn als de puntjes op de i worden gezet.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

'Onfrans' zo mooi!

Willeke
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na jaren in een ander skigebied redelijk eenvoudig gebivakkeerd te hebben kozen we dit jaar (ook ivm onze baby) voor een comfortabelere accommodatie.

Alle foto's beloofden heel wat luxe en gelukkig werd dat ook zeker ruimschoots waargemaakt!

De appartementen zijn luxe ingericht, modern en heel erg schoon. Ook geluidsdicht want onze buren hadden geen last van onze baby.

Vanuit het complex ski je via een groene route zo naar een skiliftje toe van waaruit je naar de grote pistes kunt gaan. Ideaal dus, geen gesleep met ski's.

Na het skiën kun je heerlijk bijkomen in het warme bubbelbad of lekker in de buitenlucht baantjes trekken na in de sauna geweest te zijn. (ook allemaal in het complex). Badjassen en slofjes liggen voor je klaar op de kamer, dus hoef je niet mee te nemen.

Het dorp zelf is wel een stukje lopen, maar er is ontbijtservice. Je kunt de dag ervoor brood bestellen voor in je appartement of deelnemen aan het buffet.

Wij zullen volgend jaar hier graag weer naartoe komen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

ruim appartement voor prima prijs

Loes
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2012

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.