Appartement Les Pleiades

Appartement Les Pleiades

7.8Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Flaine

Op vakantie geweest naar Les Pleiades?

7.8Goed

• 7.4Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Les Pleiades

• 8Harm19-02-2011

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Van 29 januari tot 5 februari in Les Pleïades verbleven in het kader van de wintersport. We hadden een 4 persoons appartement (waren met 3). Het appartement was niet groot, maar alles was aanwezig en het enige wat je er doet is eten en slapen dus wat dat betreft stoort dat ook niet. De bedden waren prima, de dekbedden heerlijk en verder was alles schoon zoals het hoort. De keuken was goed uitgerust (wel helaas maar 2 kookplaten maar dat was wel te doen) en de vaatwasser ideaal! 's Morgens om half 8 stond er een bakkertje met vers brood bij de receptie dus daar hoefden we 's morgens de deur niet voor uit. Personeel bij de receptie is uitermate vriendelijk. Voor de wintersport is dit een prima accommodatie en het kleine wandelingetje naar de pistes namen we voor lief (ongeveer 2 minuten)..

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Eva02-04-2010

Prima appartement voor Franse begrippen.

Van 20 t/m 27 maart 2010 verbleven in dit appartementencomplex. We waren blij verrast bij aankomst over de faciliteiten. Een vaatwasser en mooie oven in het kleine keukentje aanwezig. Ook een heerlijk groot balkon met ligbedden. Het bed was wat hard en klein in vergelijking met thuis, maar alles was schoon en fris. Een heerlijk warm dekbed!!

Gereisd met partner in april 2010

• 7Gerard22-03-2009

Een ruime voldoende

Les Pleiades is een vrij nieuw appartementencomplex in de wijk Flaine forêt. De appartementen zijn netjes, schoon en compleet. Het receptiepersoneel is vriendelijk. Het complex is plm. 500 meter van de pistes gelegen. De skibus stopt elk half uur voor de deur. Minpuntje: de parkeergarage (€50 p.w.) is erg krap.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8M. Schepers22-03-2009

Leuke locatie

Les Pleaides is heel goed bevallen. We hadden een 8 persoonsapp. voor 4 volwassenen en 3 kinderen. Het appartement was goed verzorgt en vrij modern ingericht. We hadden 1 matras, voor de jongste van 6, van de slaapbank in de woonkamer op een slaapkamer gelegt zodat we s'avonds gebruik konden maken van de woonkamer. Dit ging net. Er was 1 badkamer met bad en toilet en 1 badkamer met douche en een apart toilet. Dit ging prima. Ook de garage was ideaal. Het appartement lag 10 minuten van de skipistes af. Dit was voor de kinderen met het materiaal wel ver. We hebben na 1 dag bij skipistes skilocks gehuurd waar we de skies van de volwassenen s'avonds achterlieten. Zo konden we de skies van de kinderen dragen. Het skigebied vonden wij geweldig en ondanks dat we er in de caranavalsweek waren hebben we nauwelijks wachttijden gehad bij de liften. Ook de skilessen voor de kinderen bij de internatonale skischool waren goed geregeld. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8Larisa Hebels01-03-2009

Prima uitvalsbasis

Wij zijn net terug van een heerlijke ski-vakantie met onze kinderen (5 en 3) in Flaine Foret. Het app. is voor franse begrippen ruim. Het is nog nieuw en de inrichting modern. De keuken is klein maar van alle gemakken voorzien. Wij hadden een aparte slaapkamer en de kinderen sliepen in een cabine in de ruime gang. Ze hadden geen last van ons als we via de gang naar de slaapkamer of toilet gingen. En gelukkig geen dekens maar heerlijke dekbedden! Alle app. hebben een prachtig uitzicht en een ruim balkon of terras op het zuiden. Minpuntjes: klein tweepersoonsbed met harde matrassen en het was niet goed schoon gemaakt. De piste en de skischool (ESF) zijn op loopafstand maar met kleine kinderen toch best een onderneming. Wij gingen liever met de bus die elke 30 min. bij het app. stopte. Zonder kleine kinderen kun je vlakbij een lift nemen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

0 tips over Appartement Les Pleiades

1 vraag over Appartement Les Pleiades

• leijdata, 08-01-2016 Rapporteren

wifi

Is de WiFi in het appartement goed? Wat zijn de kosten per week

Appartement Les Pleiades info