Appartement Flaine Forum

AppartementWeer vandaag21°12°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Flaine Forum voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Flaine Forum

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

vacance hiver ski

palut
3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

belle vue sur la foret et la station.dommage qu'il n y est pas de lit double ou de lit tiroir rehaussable.un peu etroit pour 4 personnes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Flaine Forum in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Flaine Forum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Flaine Forum scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.