Appartement
ZorghotelWeer vandaag16°
7,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Les Portes du Grand Massif voor je op een rij gezet:

Chalet.nl

14 reviews over Appartement Dormio Resort Les Portes du Grand Massif in het Nederlands

Toplocatie

Mariska
3-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Keukeninrichting mag beter. Aantal standaard keukenspullen was niet aanwezig. Lastig koken voor 8 personen. Verder was het appartement geweldig! Uitzicht was subliem

Gereisd Met vrienden in februari 2019

G e w e l d i g

Familie van Dijke
30-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden halfpension, we hebben érg goed gegeten, prima kok, t bedienend personeel was Top.!. Een prachtig ruim appartement. Voldoende ruimte en slaapplaats voor 6 volwassenen en 4 kinderen. Genoeg sanitair, 3 badkamers, apart toilet. Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Daar kwam nog bij dat t fantastisch skiweer was. Wij vierden ons 40 jarig huwelijksjubileum daar en het is een onvergetelijke week geworden! S u p e r De pistes van het uitgebreide skigebied zijn via een gemakkelijke afdaling binnen 5 minuten te bereiken. De gratis skibus komt ieder kwartier. De pistes zijn heel breed. Veel blauw en rood. T zwembad was n beetje aan de frisse kant. Sauna was prima, de hamam is een Turks stoombad. Er was ook een heerlijk warm bubbelbad, wat qua temperatuur onze voorkeur had 😁

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Een prima appartement

Rian en Sander
8-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ontvangst bij de receptie goed. Ons appartement zag er netjes uit met mooi uitzicht over het skigebied. Keuken prima helaas miste we de gebruiksaanwijzing van de oven/ magnetron ( we hebben niet kunnen ontdekken hoe de oven werkte ). In meerdere recensies beschreven dat de bedden erg hard zijn. Helaas moeten wij dit ook bevestigingen. Ik zeur niet gauw over de bedden maar deze zijn echt heel hard en zeer zeker niet comfortabel om te slapen. Bij het complex een klein zwembad, sauna , stoomcabine met bubbelbad. Heerlijk vertoeven, al denk ik wel in de drukkere periodes dat het misschien wat aan de kleine kant is. Skibus verbinding naar het skigebied goed. Geweldig mooi skigebied.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement ontvangst minder

Fammie
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

het adres kwam uit in carroz, door gereden naar Flaine, eerste appartementencomplex aan je rechter hand was dormio. bij aankomst waren wij 2 en 1/2 uur te vroeg (17.00 inchecken). Het huisje was al schoon, maar we mochten er alleen in als we 25,00 euro extra betaalde. Dit vonden we jammer. Het huis voor 12 personen bestaat uit drie verdiepingen, beneden drie slaapkamers drie badkamers en een wc. Een twee persoonsbed bestond uit twee enkele bedden de andere waren tweepersoonsbedden. De bedden zijn erg hard, maar na nacht een raakt je lichaam steeds beter gewend. Op de tweede verdieping is de keuken met magnetron, oven, eettafel, slaapbank voor gast nummer 11 en 12. Wij waren met zijn 10 e , dus we hebben er geen gebruik van gemaakt. Op deze verdieping is nog een slaapkamer met badkamer. Grote koelkast inde keuken, dat is wel handig. Er is nog een verdieping met slaapkamer en badkamer. Het huisje is netjes, warm en comfortabel. Winkelen hebben we gedaan helemaal terug richting de snelweg in een super U en in een spar. Bij de skisschool onder in het hotel helios vind je ook een sparretje ( erg duur, maar heeft wel redelijk veel spullen ( gesloten van smiddags 12.00 tot een uur of 16.00). Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar wij hadden het rijk alleen van 11.00 tot 13.00 en hij was heerlijk op temperatuur. Gebruik van de bus ging meestal prima, alleen rond sluiting liften erg druk en lang wachten, is ons wel eens vol voorbij gereden, dan nog twintig minuten wachten. Skigebied is breed met veel afwisselende pistes. Je kunt een dagkaart of vierurenkaart kopen. Ook kun je een twintig punten kaart kopen. De kleine liften zijn tweepunten de grote liften zijn 10, 12, of 16 punten. De kaarten kun je opladen op een aantal punten, maar is wel even uitzoeken waar en wanneer ze open zijn. Voor skiën met kleine kinderen is de twintig punten kaart best een fijne oplossing. Parkeren is bij de skigebieden betaald parkeren. De receptie is sochtends en aan het einde van de middag open net als het restaurant. De skiverhuur vlak bij de receptie is wel super handig. Je kunt in de buurt niet echt wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed appartement

edwin
1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Skigebied voor beginners en licht gevorderden Appartement had in Oostenrijk moeten staan. Zeer goed huisje!

Gereisd Met vrienden in december 2017

Administratie een drama

m. kunkeler
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima verblijf in een mooi gebied maar de administratieve afwikkeling is een drama. Dat wat ik nog bij moets betalen kwam geen factuur van; toe ik wegging heb ik deze nogmaals opgevraagd. Thuis gekomen alles nagerekend en jahoor ik had te veel betaald. Na hiervan melding gemaakt te hebben per mail krijg ik pas ruim een maand later een telefoontje met doodleuk het antwoord dat de factuur die ik heb gehad bij het afrekenen niet correct was en dat ik de juiste factuur nu over de mail zal ontvangen! Tja zo kun je alles rechtbreien...achteraf. Dit geeft wel een beetje zure nasmaak na onze vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima appartementen, op de ski's stappen op 100m.

Jan
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Skigebied vooral blauwe en rode pistes, behoorlijk uitgebreid. Complex ligt hoog en op afstand van het dorp, maar op 100m van het complex pak je een afdaling naar beneden. De gratis skibus stopt eveneens op 100m afstand, zodat je vanuit het dal gemakkelijk weer thuis komt. Optreden door de medewerkers is zeer behulpzaam en vriendelijk. Appartementen zijn uitstekend en voldoende ruim. Wifi en grote parkeergarage. Sauna en hammam.aanwezig. Zwembad stelt wat weinig voor.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schoonheid in de bergen

Peter Kalkberg
1-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vinden dit een fijne plek met uitstekende skimogelijkheden waar we telkens weer terugkomen. Je zit zo op de piste en de sneeuwcondities hebben we niet anders dan perfect meegemaakt. Onze oudste zoon Bart wil nergens anders meer heen en wij eerlijk gesegd ook niet. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goeie plek zeer slecht restaurant

ruud
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed appartement,typisch franse"organisatie" bij aankomst. Ga er vooral Niet eten in het restaurant. Onwaarschijnlijk slecht eten. Volkomen desinteresse.

Gereisd Met partner in maart 2016

Verzorgd en Ruim

jeltenbol
26-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij verbleven nu al twee keer met een vriendengroep (8) in dit Resort en gaan in 2016 nogmaals met 10 man en vrouw. Dat zegt al redelijk veel over de kwaliteit van dit resort, daar we veel ervaring hebben met andere accommodaties en normaal gesproken elk jaar iets nieuws opzoeken. Ook prijstechnisch is het met een grotere groep echt niet duur. Veelal te boeken inclusief skipas. Het is redelijk schoon, de service aan de balie was goed (wel nieuwe beheerders sinds half 2015). Fijn, zo'n verwarmd ski- en schoenenhok. Heerlijk warme schoenen 's morgens. Bijna alle slaapkamers hebben een eigen badkamer. Voor brood hoef je alleen maar even door te geven aan de receptie wat je wilt. De volgende morgen staat het netjes klaar. Ski-out via smal pad (bij voldoende sneeuw) en terug met de bus. Heel goed te doen...!! Al met al zeg ik: Doen!!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dormio Resort Les Portes du Grand Massif in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dormio Resort Les Portes du Grand Massif zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.