Appartement Dormio Resort Les Portes du Grand Massif

Frankrijk, Rhône - Alps, Flaine

6.1Voldoende

• 6.9Hoeveelheid ruimte
  • 7.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Les Portes du Grand Massif voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

19 reviews over Appartement Dormio Resort Les Portes du Grand Massif

• 8Fam. Driesse10-08-2020

Heerlijk appartement met prachtig uitzicht

In zomerperiode een mooie locatie te verblijven en van de mooie natuur en stadjes de omgeving te genieten. Afstand vanaf resort naar dal met snelweg is met half uur rijden stevig.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 4Ruben03-02-2020

Zeer teleurstellend

Gedateerde en onveilige appartementen, doe jezelf een plezier en ga hier vooral niet met kleine kinderen heen! Wij zaten in appartement B01. Even een korte samenvatting: Geen traphekjes, gaten in het plafond / muren, losse stekker dozen, loeihete verwarming, splinters van het hout op het balkon, geen of beperkte rookmelders, toegang niet ijsvrij dus erg glad, kinderbedjes zonder matrasjes, stofzuiger defect en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan. Ten aanzien van het zwembad en andere faciliteiten, exact dezelfde ervaringen als hiervoor beschreven, niet schoon, koud en ook hier weer onveilige zaken voor de kleintjes. Al met al echt niet zoals de foto's doen vermoeden. Wellicht voor een groep volwassenen allemaal nog wel te doen. Het lijkt er op dat deze club in financiële moeilijkheden zit en er nog maar erg weinig gedaan wordt om de boel op te knappen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Leonie Dormio Holidays, Marketing & Communication Manager, 07-02-2020

Hartelijk dank voor uw eerlijke en gedetaileerde review. We erkennen dat sommige appartementen wat onderhoud nogig hebben. Gelukkig kan ik u melden dan alle appartementen en andere faciliteiten op de lijst van opknapbeurten staan en alles binnenkort weer fris en mooi is. We zien u graag nog eens terug om te kunnen laten zien wat een mooi resort we zijn! Vriendelijke groet, Leonie Dormio Holidays

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 4Maxine24-01-2020

oké, maar niet zoals we hadden verwacht

Na het lezen van de vele beoordelingen hadden hoge verwachtingen, helaas bij het aankomen waren we ontgoocheld. Leefruimte in het app voor 8 pers (5 volw en 2 kids) was te klein. Beperkt keukenmateriaal. Stofzuiger werkte niet... Voldoende slaapkamers wel kleine bedden. Slechts 1 handdoek per persoon. App was afgeleefd, plekken op het tapijt, keuken niet proper, ... De faciliteiten van zwembad, hammam, sauna en fitness waren een grote teleurstelling. Vuil, koude douches, te warme hammam en een klein hokje voor fitness met slechts 2 fietstoestellen en nog wat klein materiaal. De kleedkamers waren volledig nat en er hing een onfrisse geur. Zeer beperkte ontbijtkeuze, en tweemaal een verkeerde bestelling gekregen. Na melding hebben ze dit wel in orde gebracht. Bij de reservering hadden we een garage bijgeboekt en deze was perfect qua ligging voor het laden en lossen van ons materiaal.. Ligging was voor ons ideaal, dicht bij de piste om te sleeën alsook vele wandelmogelijkheden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Leonie Dormio Holidays, Marketing & Communication Manager, 28-01-2020

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide review achter te laten. Vervelend om te horen dat uw verblijf niet aan de verwactingen voldaan heeft. Ik heb uw feedback doorgezet naar mijn collega's op het resort zodat ze de service en kwaliteit nog verder kunnen optimaliseren. We zouden u graag nog eens terug willen zien zodat we kunnen bewijzen aan u dat onze standaarden van service en kwaliteit wel degelijk hoger liggen. Met vriendelijke groet, Leonie Dormio Holidays

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    7Mariska03-03-2019

Toplocatie

Keukeninrichting mag beter. Aantal standaard keukenspullen was niet aanwezig. Lastig koken voor 8 personen. Verder was het appartement geweldig! Uitzicht was subliem

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    8Familie van Dijke30-12-2018

G e w e l d i g

Wij hadden halfpension, we hebben érg goed gegeten, prima kok, t bedienend personeel was Top.!. Een prachtig ruim appartement. Voldoende ruimte en slaapplaats voor 6 volwassenen en 4 kinderen. Genoeg sanitair, 3 badkamers, apart toilet. Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Daar kwam nog bij dat t fantastisch skiweer was. Wij vierden ons 40 jarig huwelijksjubileum daar en het is een onvergetelijke week geworden! S u p e r De pistes van het uitgebreide skigebied zijn via een gemakkelijke afdaling binnen 5 minuten te bereiken. De gratis skibus komt ieder kwartier. De pistes zijn heel breed. Veel blauw en rood. T zwembad was n beetje aan de frisse kant. Sauna was prima, de hamam is een Turks stoombad. Er was ook een heerlijk warm bubbelbad, wat qua temperatuur onze voorkeur had 😁

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 7Rian en Sander08-04-2018

Een prima appartement

Ontvangst bij de receptie goed. Ons appartement zag er netjes uit met mooi uitzicht over het skigebied. Keuken prima helaas miste we de gebruiksaanwijzing van de oven/ magnetron ( we hebben niet kunnen ontdekken hoe de oven werkte ). In meerdere recensies beschreven dat de bedden erg hard zijn. Helaas moeten wij dit ook bevestigingen. Ik zeur niet gauw over de bedden maar deze zijn echt heel hard en zeer zeker niet comfortabel om te slapen. Bij het complex een klein zwembad, sauna , stoomcabine met bubbelbad. Heerlijk vertoeven, al denk ik wel in de drukkere periodes dat het misschien wat aan de kleine kant is. Skibus verbinding naar het skigebied goed. Geweldig mooi skigebied.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2018

• 7Fammie03-01-2018

Mooi appartement ontvangst minder

het adres kwam uit in carroz, door gereden naar Flaine, eerste appartementencomplex aan je rechter hand was dormio. bij aankomst waren wij 2 en 1/2 uur te vroeg (17.00 inchecken). Het huisje was al schoon, maar we mochten er alleen in als we 25,00 euro extra betaalde. Dit vonden we jammer. Het huis voor 12 personen bestaat uit drie verdiepingen, beneden drie slaapkamers drie badkamers en een wc. Een twee persoonsbed bestond uit twee enkele bedden de andere waren tweepersoonsbedden. De bedden zijn erg hard, maar na nacht een raakt je lichaam steeds beter gewend. Op de tweede verdieping is de keuken met magnetron, oven, eettafel, slaapbank voor gast nummer 11 en 12. Wij waren met zijn 10 e , dus we hebben er geen gebruik van gemaakt. Op deze verdieping is nog een slaapkamer met badkamer. Grote koelkast inde keuken, dat is wel handig. Er is nog een verdieping met slaapkamer en badkamer. Het huisje is netjes, warm en comfortabel. Winkelen hebben we gedaan helemaal terug richting de snelweg in een super U en in een spar. Bij de skisschool onder in het hotel helios vind je ook een sparretje ( erg duur, maar heeft wel redelijk veel spullen ( gesloten van smiddags 12.00 tot een uur of 16.00). Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar wij hadden het rijk alleen van 11.00 tot 13.00 en hij was heerlijk op temperatuur. Gebruik van de bus ging meestal prima, alleen rond sluiting liften erg druk en lang wachten, is ons wel eens vol voorbij gereden, dan nog twintig minuten wachten. Skigebied is breed met veel afwisselende pistes. Je kunt een dagkaart of vierurenkaart kopen. Ook kun je een twintig punten kaart kopen. De kleine liften zijn tweepunten de grote liften zijn 10, 12, of 16 punten. De kaarten kun je opladen op een aantal punten, maar is wel even uitzoeken waar en wanneer ze open zijn. Voor skiën met kleine kinderen is de twintig punten kaart best een fijne oplossing. Parkeren is bij de skigebieden betaald parkeren. De receptie is sochtends en aan het einde van de middag open net als het restaurant. De skiverhuur vlak bij de receptie is wel super handig. Je kunt in de buurt niet echt wandelen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 9edwin01-01-2018

Goed appartement

Skigebied voor beginners en licht gevorderden Appartement had in Oostenrijk moeten staan. Zeer goed huisje!

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

7m. kunkeler29-03-2017

Administratie een drama

Prima verblijf in een mooi gebied maar de administratieve afwikkeling is een drama. Dat wat ik nog bij moets betalen kwam geen factuur van; toe ik wegging heb ik deze nogmaals opgevraagd. Thuis gekomen alles nagerekend en jahoor ik had te veel betaald. Na hiervan melding gemaakt te hebben per mail krijg ik pas ruim een maand later een telefoontje met doodleuk het antwoord dat de factuur die ik heb gehad bij het afrekenen niet correct was en dat ik de juiste factuur nu over de mail zal ontvangen! Tja zo kun je alles rechtbreien...achteraf. Dit geeft wel een beetje zure nasmaak na onze vakantie.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Jan12-02-2017

Prima appartementen, op de ski's stappen op 100m.

Skigebied vooral blauwe en rode pistes, behoorlijk uitgebreid. Complex ligt hoog en op afstand van het dorp, maar op 100m van het complex pak je een afdaling naar beneden. De gratis skibus stopt eveneens op 100m afstand, zodat je vanuit het dal gemakkelijk weer thuis komt. Optreden door de medewerkers is zeer behulpzaam en vriendelijk. Appartementen zijn uitstekend en voldoende ruim. Wifi en grote parkeergarage. Sauna en hammam.aanwezig. Zwembad stelt wat weinig voor.

Gereisd met partner in januari 2017

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras