Appartement

Prima te doe

kranenkampjes
15-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zo'n 100 meter lopen naar de lift of die je omhoog brengt richting Samoëns of direct skiën naar de piste van Flaine.. Naar dit punt kun je ook terug skiën dus prima ligging. Wij hadden 2kamer app aan zuidzijde en dus mooi uitzicht. De afwerking is op z'n Frans. Vloerbedkking door hele huisje vol vlekken. maar ach... alle waar naar zijn geld. Bedden zijn super goed! Badkamer in orde heerlijk harde waterstraal. Huisraad is voldoende aanwezig, zelf koken is prima te doen. BVN op tv te ontvangen. Internet (tegen betaling) op de kamer, wel soms geen verbinding vanwege drukte. Receptiepersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam Skikluizen met schoenverwarmers, top! Supermarkt met verse broodjes inpandig bereikbaar. Niet al te veel last gehad van de feestneuzen in de Flying Dutchman, 1 keer wat gehoord. Onderste deel Flaine is bereikbaar met een personenlift (dag en nacht) recht tegenover het hotel. Daar een paar leuke eetgelegenheden en ook vandaar uit kun je skiën.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Erg vies, zwarte schimmel en grijze stoflaag.

fam. de Boer
4-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Apartement Flaine Foret Androméde (B409) was ons thuis voor deze week. Gatver, wat was het vies. Zwarte schimmel, grijze stoflagen, kapotte aftimmering die bol stond van het vocht, bloedsporen op dekbedden en kussens, veel zaken kapot zoals de douchelamp. Na anderhalf uur soppen was het te doen...maar schoon was het nog niet. Verder erg slechte matrassen, kuilen en nauwelijks vulling meer. Dit in tegenstelling tot de hal en entree van het gebouw, want die beloofde veel goeds. Ter plekke was de oplossing "Wij zullen bij u niet moeilijk doen over de eindschoonmaak!"Ja, je dacht toch niet dat ik ooit zo'n troep zou achterlaten? Tevens volledig onduidelijk waar je heen moest met je vuilnis, daar hadden meer mensen last van...dus het resultaat zult u begrijpen. Klacht ingedient bij touroperator, die nemen daar 14 weken(!) de tijd voor om die te behandelen. We wachten af.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Mooi ligging, Gedateerde Franse afwerking

Jeroenn
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zo'n 100 meter lopen naar de lift die je mooi stuk omhoog brengt. Naar dit punt kun je ook terugskien dus prima ligging. Wij hebben 3kamer app aan zuidzijde. Met 4 à 5 is het prima vol te houden. Met de geschreven 7 personen wordt krap. De afwerking is op z'n Frans. Verder wel ok. Vloerbedkking door hele huisje is vol vlekken. De prijs is hier wel naar. Verder zit je boven een bar waarvan je op onze 2e verdieping de muziek redelijk kan volgen. Vooral het vertrek van de feestgangers rond 2u30 is storend voor de nachtrust. Minpuntje.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Top vakantie gehad

Jose van Dam
29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen de la Foret is ons goed bevallen. We hadden een 2 kamerappartement zuidzijde wat inhield dat je aan de achterzijde van het gebouw zit en geen zicht op de straat en geen balkon hebt. Dit vonden wij geen probleem. Wij waren met 3 personen in een 5 persoonsapp. en dan heb je prima de ruimte, voor 5 personen wordt het toch wel krapjes. Het was prima ingericht, redelijk schoon behalve de vloerbedekking die zat vol vlekken. Verder zit je vlak naast de piste. 'n Verwarmde skibox in de kelder. Het skigebied is geweldig. Wij vinden het een aanrader voor iedereen. Ook voor gezinnen met kinderen; beneden is een speelruimte en er zijn spelletjes te leen. Prijs/kwaliteit is goed. Voldoende linnengoed, voor ons voor 5 personen terwijl we maar met z'n drieën waren.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Heerlijke skivakantie

R. Boer
8-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementen waren klein (staat Frankrijk bekend om) en niet erg schoon, ondermeer een zakdoek, haarstuk en föhn van de voorgangers aangetroffen en niet gestofzuigd.

Maar: lekker dicht bij de piste, heerlijk geskied met het hele gezin. Bar the Flying Dutchman naast het appartement waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs. Oostenrijk heeft meer de karakteristieke skisfeer maar dit was heerlijk voor een weekje er tussenuit met de familie. En dat een skivakantie prijzig is weten we toch allemaal, skikosten (pas, materiaal, appartement' waren echter laag in deze periode via TO

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Ideaal Wintersportappartement

Sander
30-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi aparthotel. Ligging direct naast een lift van waaruit het hele skigebied te bereiken is. Appartementen zijn degelijk ingericht. Vierpersoonskamer was helaas wel met bedbank. Kelder met kluizen om ski's/snowboards op te bergen. Winkeltje aanwezig. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Geen aanrader

jan
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen waren vies. (hondenharen) Had het al eerder gelezen maar het was echt waar ! Verder wel een goede ligging tov de piste en een mooi skigebied. Voor het gebied kan je teruggaan maar niet voor de appartementen

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

fantastische plaats voor een wintersport

ijsebaert
28-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Flaine is een sneeuwzeker gebied met veel mooie afdalingen zeker de Diamant Noir en de afdaling naar Sixt 16 km lang

Gereisd Met partner in januari 2005

Goed appartement, heerlijk gebied.

Ursela Carels
20-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

De appartementen liggen verspreid over Flaine , je wordt door een plaatselijke organisatie die bemiddelend voor alle appartementen geplaatst in een appartement. de appartementen zijn in prive bezit dus hebben een huiselijke sfeer, groot genoeg. Je krijgt van de organisatie waar je de sleutel ophaald een bon voor lakens enz. Beetje vreemd dat je p.p. 1 laken krijgt, ik vind het niet fris om onder een dekbed te slapen die waarschijnlijk gebruikt is door de vorige bezoeker. ik ben met die opmerking naar het depot gegaan en heb zonder problemen meerdere lakens mee gekregen. Personeel bij liften, restaurantjes, skiverhuur en passen verkoop ontzettend behulpzaam en vriendelijk. vanuit Foret neem je een lift naar beneden en kom je in het gezellige Forum, waar de pistes op uit komen en waar de restaurantjes enz. zitten. Supermarkt in foret is schandelijk duur, probeer wat boodschappen mee te nemen en doe de boodschappen in Forum. De pistes zijn heerlijk, geen lange wachtrijen!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

niet zo schoon, slaapplekken niet als voorgesteld

Ramon Tolk
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement was niet zo schoon Bed/bedbanken: er was geen 2-persoonsbed.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Flaine Fôret in Flaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Flaine Fôret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.