Hotel Novotel Geneve Aeroport

Hotel Novotel Geneve Aeroport

6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Geneve Aeroport voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Geneve Aeroport in het Nederlands

Nooit meer......

Aad
9-9-2013

Geen lift, dus sjouwen met bagage. Vieze kamer, spetters en lange zwarte haren van van vorige gasten in wasbak en op spiegel. Vieze vloerbedekking, gaten in onderlaken. Ongeïnteresseerd en nors personeel. Ze zagen je liever gaan dan komen. Enige voordeel was dat honden toegelaten werden en we vlak bij Palexpo zaten waar de Eurodogshow plaatsvond.

Gereisd Met partner in Wed Aug 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, iets verouderd

Regina
13-9-2011

Vanuit dit Novotel Geneve bezocht. Prima te doen, vlakbij Geneve en in 10 minuutjes sta je in het centrum (tip: parkeren bij het centraal station). Hotel is al wat ouder, verder wel netjes. Voor de kinderen was er een playstation in de lounge. Zwembadje erbij, helemaal prima. Geen luxe hotel, maar zoals gezegd wel netjes. Prima eten, ook een speciaal kindermenu.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011
2007

Tja, het is een hotel voor de doorgaande reiziger

Bert
21-8-2007

Tja, het is een hotel voor de doorgaande reiziger. Wij zaten hier een week. Personeel beleefd maar onpersoonlijk. Bar vroeg dicht en dan is er niets meer te koop, niet leuk als je 's avonds laat aankomt. Het hotel ligt nogal afgelegen, dus ook geen bar in de buurt. Het eten is OK, ontbijt prima op een mooi terras in een fraai aangelegde tuin.Zwembad is ook een aanrader. Kamers standaard, maar wel ieder dag verschoond. Geneve op 10 minuten rijden.

Gereisd Met partner in juli 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Geneve Aeroport in Ferney-Voltaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Geneve Aeroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.