Camping Le Bas Larin

7.5Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Félines (Ardeche)

Op vakantie geweest naar Le Bas Larin?

7.5Goed

• 6.4Eetgelegenheden

Meer camping info

19 reviews over Camping Le Bas Larin

• 5super lokatie.. maar dat was het.22-08-2017

fijne ligging. verder zeer matig

de ligging is geweldig voor een overnachting. restaurant is opwarm pizza. speeltuin leuk voor de kids en rechthoekig zwembad ook prima. sanitair laat te wensen over niet heel schoon en erg veroudert.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6GJR10-06-2016

Geen hoogvlieger

We waren er begin juni voor 1 nacht (€ 20,- incl. stroom) i.v.m. doorreis met onze camper. De vrouw aan de receptie was erg vriendelijk. Er stonden maar een handvol caravans/campers op een grote open plek zonder afscheiding door bijv. een haag. Wel fijn dat er overal gras was en geen stukken met zand. Vanaf de receptie/zwembad(je) had je wel een mooi uitzicht op het achterland. In de avond/nacht was het er pikdonker, geen enkele verlichting op het stuk waar wij stonden. Je had een zaklamp nodig om bij het toiletgebouw te komen. Wij stonden het dichtst bij de grote weg, die vrij druk is en toch redelijk goed hoorbaar. De wifi was een ramp. Als het werkte viel de verbinding steeds weg, vaak had je helemaal geen wifi-verbinding! Het douche/toiletgebouw is verouderd. De douches waren wel lekker warm. Het toiletgebouw was minder fris/schoon. Boven je hoofd hingen de stofdraden te bungelen.... Voor ons dus een eenmalig bezoek.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Kris18-08-2015

zeker doen !

Wij verbleven hier 1 nacht om het safaripark van peaugres te bezoeken. Vriendelijke bediening , brood op bestelling , klein zwembad , goed sanitair. Zeker de moeite om er zelfs meerdere dagen te blijven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7sstr18-08-2014

Prettige camping

De camping is schaduwrijk met ruime plaatsen. De plaatsen worden afgewisseld met stacaravans en vast caravans. De camping wordt veel bezocht door Fransen, mensen die kort blijven en door mensen die langer blijven. Vanaf de autoroute is het niet ver reizen. Winkelgelegenheid is niet op loopafstand. De eigenaren zijn enthousiast en hulpvaardig. Ze organiseren van alles. Het zwembad is fijn, maar soms druk. Het eten is minder en niet meer dan een snelle hap. De broodservice is prima en lekker! Wij hadden geen last van het feit dat de camping aan een drukkere weg ligt. Het sanitair is niet nieuw meer maar wordt in regelmaat schoongemaakt en schoon gehouden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 9K. Veenstra19-02-2014

Absoluut de moeite waard

Wij hebben 1 nachtje op camping du bas larin gestaan. Het is een prachtige camping met o.a. ruime afgebakende plaatsen. Wij stonden er met een campeerbusje met luifel en een klein tentje en hadden nog een zee van ruimte over om lekker te kunnen zitten. Het is dat wij op doorreis naar Spanje waren anders hadden we van dat ene nachtje zeker een week gemaakt. De eigenaren van de camping zijn uiterst vriendelijk. Er is animatie voor kinderen en toen wij er waren kwamen er 's middags kraampjes met regionale producten. Het zwembad is prima als je even verkoeling zoekt en een voordeel is dat je er gewoon met een zwemshort in mag. Het restaurantje is prima om wat te eten of te drinken maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Het sanitair is niet nieuw maar wel netjes en goed onderhouden en ook de douches geven heerlijk warm water en zijn ruim! Er loopt inderdaad een weg bij de camping maar wij hebben daar absoluut geen last van gehad. Wij kwamen hier half juli en er was nog voldoende plek.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Margot 21-07-2013

Gemoedelijke plek voor tussenstop

Op weg naar het zuiden een paar dagen op deze camping beland. Prachtige plaatsen, zeer sympathieke eigenaars, gezellig klein barretje annex receptie. Eigenaar liet ons op het golfkarretje eerst even alle plekken zien zodat we goed konden kiezen. Het was nog net geen hoogseizoen, daardoor lekker rustig. Sanitair zag er netjes uit, ruime douches vooral. Prima zwembad. Het enige jammere is wel de doorgaande weg die vlak langs de camping afloopt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 8vanoelen16-08-2011

prettige camping

wij hebben hier een ruime week gestaan. De camping ligt tegen een heuvel, wij stonden helemaal bovenaan op een mooie vrije plaats. Er is een zwembad en de nodige speeltoestellen. De camping ligt niet ver van een drukke weg, wij vonden dat niet storen, maar je hoort motoren en vrachtwagens wel vrij goed omdat de weg omhoog loopt. Het sanitair is netjes en destijds was de prijs ook erg ok, zeker voor het gebodene.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2002

• 8H van Hugten09-08-2009

mooie camping

mooie ruim opgezette camping met prima sanitair. nadeel is dat er een storende weg langs de camping loopt en dat de douches en wasbakken om 22.00uur gesloten zijn

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009