Camping Campéole La Pinede

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°12°
Camping Campéole La Pinede

10 tips over Camping Campéole La Pinede

Travel Counsellors Rike van den Beld, 25-8-2014
Vraag om een plek tussen het meer en het zwembad, dan is alles lekker dicht bij.
Evert & Janneke Adams, 17-8-2014

Vogelshow Sciez

Geneve

Yvoire

r_munneke_1, 10-8-2014
Ga zeker met de boot van Yvoir naar Geneve. Leuke overtocht en scheelt je veel parkeergeld in Geneve.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Pinede voor je op een rij gezet:

Moos, 9-8-2014

Les Lindarets: geitendorpje

Yvoire, Genève, Lac d'Annecy, Thonon les Bains zijn leuke plaatsen om te bezoeken. Oja, en Les Gorges du Pont du Diable in Morzine, zeer mooi om te zien.

Wendy, 1-7-2014

Vlakbij is het Middeleeuws stadje Yvoire.

Vanaf de camping is het een uurtje rijden naar Chamonix, naar de Aiguilles de Midi voor een zicht op de Mont Blanc (niet goedkoop, maar echt de moeite). Je kan ook soort van combipasje nemen en dan kan je meerdere dingen combineren zoals de Mont-Blanc tramway. Vonden onze kinderen zeer leuk. http://www.chamonix.com/aiguille-du-midi,80,en.html

Ook Montreux is van hieruit haalbaar.

Rhean, 28-11-2013
Enige nadeel dat we met ons mobile-home geen uitzicht hadden (zagen tegen een andere caravan aan) en het kleine (120 breed bij 190 lang) bed. Maar we hadden dan ook het kleinste mobile-home. Dus voor wat grotere mensen kan ik een wat ruimere caravan wel aanbevelen.

GvVeelen, 31-8-2013
Doe een voorkeur boeking voor en locatie, een rustige locatie heeft onze voorkeur. Dus niet langs het strand of bij de feesttent of het voetbalveld.
Miranda, 16-8-2013
Neem waterschoentjes mee voor de kinderen in het zwembad: door de bedekking op de vloer ontstaan er sneetjes in tenen en voetzolen. Het meer heeft een zandbodem, hier is het niet voor nodig!
Jan Oudman, 15-8-2013
Probeer een plek te krijgen aan de kant van het riviertje, niet te ver van het strand, dan zit je goed. Het sanitair kan beter maar gezien het geheel is jet nog te doen.
Jeroen Nijssen, 11-8-2013
Geef je kinderen waterschoentjes aan in het zwembad. De vloer van dit bijna nieuwe zwembad is scherp!