Géén boekingskosten

Camping Campéole La Pinede

FrankrijkRhône - AlpsExcenevex

We hebben de beste aanbieders voor Camping Campéole La Pinede voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 96 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

99 Reviews over Campéole La Pinede

• 8Vermeulen29-08-2020

Gewoon gaan maar kies je plek vooraf.

We hebben vaak gekampeerd op vele campings. De negatieve reviews begrijpen we niet. Als je zorgt dat je ver genoeg van het strand en de autoweg af staat heb je totaal geen herrie. We hadden de Pagan huurtent die prima voldeed met eigen sanitair en veel ruimte en schaduw rondom de tent (plek 409). Veel verschil in plekken qua grootte en soms hoogteverschillen. Wat jammer was was dat er een bacterie in het meer kwam maar gelukkig konden we vlakbij in sciez ook zwemmen. Overal ook geschikt voor jonge kids. Het zwembad was prima, alleen weinig bedjes (vanwege covid?). Er was wenig ongedierte, amper muggen gezien. Personeel behulpzaam en spreken vaak ook Engels. Veel leuke uitstapjes mogelijk. Dus gewoon gaan, maar wel vooraf een goede plek vastleggen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Mary van Pelt02-08-2020

Ongeorganiseerde bende.

Dramatisch. Herrie makers kunnen heerlijk hun gang gaan. Zeker Fransen weten dat niemand hen iets kan maken. Vreselijk sanitair. Heerlijk strand en prima zwembad, maar heel ver beneden mijn fijn vakantie gevoel. Dus..... nooit meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Bas Beukers29-07-2020

Mooie omgeving - camping is zeker geen aanrader.

De ligging is prima - de camping grenst direct aan het zandstrand aan het meer van Genève. Dit zandstrand is wel openbaar en wordt druk bezocht. Met name in het weekend is het tot diep in de nacht zeer luidruchtig! Je doet geen oog dicht. Het sanitair is redelijk modern, wel gemengd en was aan het einde van de dag verre van schoon ... De kampeerplekken zijn niet al te groot maar wel goed beschut. Er loopt s'avonds beveiliging rond - we vroegen ons af waarom. Tot een paar plekken verderop een burenruzie (!) ontstond en ze moesten ingrijpen. De volgende morgen moesten beide partijen vertrekken.

In de omgeving is genoeg te doen. Met plaatsen als Yvoire (oud havenstadje), Geneve, Morzine (rodelen en MTB-en) en Chamonix (Mont Blanc) in de directe omgeving is er voldoende te doen voor de gehele familie. In het algemeen hebben we een prima verblijf gehad in de omgeving. Maar deze camping zullen we zeker niet weer boeken en ook niet aanraden.

• 3Staat v/h sanitair
  • 2Dyon29-07-2020

Kamperen langs de snelweg lijkt het wel !!!!!!!!!!

Wij waren dolverrast toen we bij ons plekje aankwamen, wat een mooie locatie zo tussen de bomen! Dit gevoel veranderde echter snel toen er verschillende vrachtwagens en motoren met volle snelheid langs de camping sjeesden. Het gevoel dat ze de voortent in komen rijden is niet overdreven. We hebben er nachten, zelfs na het aanschaffen van oordoppen, wakker van gelegen (mijn vriendin tot huilends van ellende aan toe). We hebben tussentijds zelfs gekeken naar een hotelovernachting om een keer een goede nacht te kunnen maken. Het sanitair, t is niet perse vies, maar wel onwijs krap en slecht. Geen warm water om af te wassen, geen toiletbrillen aanwezig en een douche die om de 20 seconden uitvalt. De omgeving van de camping is gezellig. Er zijn veel verschillende uitstapjes mogelijk (om de camping te ontvluchten!) en de ligging aan het meer van Genève is top. Wij zijn echt de moeilijkste niet, maar zullen hier nooit meer te vinden zijn.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 4Nikie23-07-2020

Te druk en vol

Erg drukke en volle camping. Omgeving ook luidruchtig. Sanitair niet erg schoon.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Anne26-08-2019

Takkeherrie

Meest absurde camping ooit. Tot midden in de nacht stampende feesten en dus lawaai. Krankzinnig dat dit mag, en ook zo niet Huttopia. Te jammer op zo’n mooie plek.

• 2Eetgelegenheden
  • 8muut15-08-2019

prima camping op een prachtplek

Onze jongens (13 en 15) zijn echte waterratten en konden zich hier prima vermaken in het zwembad en op het mooie zandstrand, dat lekker rustig was, ondanks dat het het enige zandstrand in de buurt was. De animatie op de avonden vonden zij niet leuk, was alleen maar Franstalig en wij misten een leuk terras, waar je 's avonds even gezellig kan zitten. Temperatuur was heerlijk, overdag 28 en 's nachts 17 graden, geen muggen en geen wespen! Als je met tent of caravan komt zorg dan dat je een grote plek krijgt, wij konden onze caravan met voortent en 2 iglotentjes kwijt. Wij zijn 2 weken geweest en dat was lang genoeg, dan heb je alle uitstapjes wel gedaan in de omgeving. Wij zouden de camping zeker aanraden! Kijk ook naar onze tips

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1µ02-07-2019

Des frais sortis de nulle part

Inacceptable, pour la réservation d'un emplacement de camping, des frais de dossier de 15€ sont exigés sans plus d'explication. Aucune mention de ces frais sur leur page tarif. Et dans leurs conditions pour 2 nuits je dois payer la totalité du séjour donc où est le risque pour eux? Cette pratique est scandaleuse mais personne ne prendra le temps de leur intenter une procédure pour ces frais venus de nulle part. Ils misent sur le stress des gens qui ne veulent pas se retrouver sans autre solution pour leurs vacances.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Saskia31-08-2018

Super plek om te verblijven

Mooie camping. Veel bomen maar daardoor heerlijke temperatuur. Mooi zwembad en strand. Sanitair goed. Tent Super Bengali alles wat je nodig hebt is er. Lattenbodem bed slecht. Beddengoed aanwezig zowel dekens als dekbedden. Animatie in het frans maar wel geweldige shows en een leuke poolparty. Veel Franse gasten maar dat vonden wij wel gezellig. Geen last gehad van geluidsoverlast van het strand. Wel hoorde je de weg maar niet storend. Wel hadden we last van vallende eikels op de tent. Lokatie is prachtig maar op de camping kun je de bergen niet zien. (Wel bij het strand) Een half uurtje rijden zit je midden in de Alpen. personeel is super!!! We hadden een probleem en dat hebben ze fantastisch opgelost.

• 7Fam ten Bos22-08-2018

Mooie camping!

Mooie camping in een prachtige omgeving! Wij hadden een 5 pers. chalet, niks geen luxe maar alles wat je nodig hebt was er. Heerlijk genoten aan het prachtige meer van Genève en aan het zwembad. Wat wij vooral gemist hebben bij het zwembad is een gezellig terras met bar, het was nu niet toegestaan zelf eten/drinken mee te nemen, echt wel een minpunt vinden wij. Ook hebben wij een restaurant gemist op de camping zelf. Nog 1 minpunt, animatie is alleen Franstalig

• 5Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar