Appartement Les Chalets d'Evian

FrankrijkRhône - AlpsEvian-les-Bains (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Chalets d'Evian voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 19 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 19 reviews
  • 6.8Inrichting
  • 7.4Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

19 Reviews over Les Chalets d'Evian

• 7marcnsophie01-03-2015

Heerlijk weekje skieen

Wij hebben de laatste week van februari een van de appartementen gehuurd met drie kinderen (6j 15j en16j) en twee volwassenen. Bij aankomst waren we vooral verrast door het uitzicht over het meer. kamers waren voldoende schoon achter gelaten door onze voorgangers maar een "etat de lieux" was blijkbaar onvoldoende uitgevoerd want wij hadden een gebroken karaf in de kast. Die werd overigens de volgende dag zonder probleem omgeruild voor een nieuwe .Ons appartement was voldoende uitgerust met vaatwasser , magnetron en lift. Enigzins verouderd maar alles werkte zoals mag worden verwacht. Na het skieen doken de kinderen nog even in het zwembad. De piste van Thollon les memises ligt op 15 minuten rijden en heeft ong. 15 pistes, parkeren geen probleem. voordelen , zeer vriendelijk personneel in de accomodatie en omliggende winkels, mooie omgeving , uitzicht over het meer zelfs vanaf de pistes, geen lange wachtrijen op de piste. nadelen, gehorig complex, huisdieren toegestaan (woef woef)

• 6H. Boers29-07-2013

Eenvoudige appartementen

De appartementen zijn eenvoudig ingericht alleen het hoogst noodzakelijke is aanwezig. Verder is alle meubilair redelijk oud. Bedden zijn klein en hard en de kussens dun. De douchekop hangt op kleuter hoogte, waardoor je op je knieën onder de douche moet. Keuken is erg klein en heeft erg weinig bestek, pannen, enz..

Receptie personeel is amateuristisch. De meesten spreken alleen maar Frans. Tijdens ons verblijf was er 1 iemand die gebrekkig Engels praatte.

Vrijwel alleen maar Fransen, die tijdens ons verblijf erg veel lawaai maakten. Ook hun kinderen gaan niet voor 24.00 uur naar bed.

Bar/Restaurant bijna nooit open. Alleen tijdens de openingstijden van de receptie. Ook het zwembad is om 19.00 uur al dicht.

Evian is een leuke plaats en ook in de omgeving zijn er leuke plaatsjes. Helaas stopt de funiclaire al om 19.00 uur, dus als je wilt eten in Evian moet je met de auto.

Doordat de appartementen dermate eenvoudig en klein zijn, is de prijs/ kwaliteit verhouding erg matig.

• 6E. Kreijne10-08-2012

Leuk park op een mooie plek

Wij zijn hier in juli 2012 geweest en hebben een mooie week gehad. Mooi huisje met grote veranda met prachtig uitzicht op het meer van Geneve (Lac Leman). Aardige receptioniste en eigenaar. Nog wel erg amateuristisch. Restaurant is bijna nooit open/ terras niet opgebouwd en er is weinig bezetting qua personeel. De huisjes waren niet schoon (zelfs vies) en de onderhoudsman erg onvriendelijk, gefrustreerd. Toch een leuke vakantie gehad mede door de prachtige omgeving en de ruime opzet van het park.

• 8Miranda01-09-2011

Prima frans vakantiepark, mooie centrale ligging

Goed en praktisch ingericht appartement zonder veel luxe. Voldoende privacy. Uitstekende ligging voor uitstapjes naar de prachtige omgeving. Evian zelf is een mooi dorp/stadje, maar je moet er niet te veel van verwachten. De omgeving heeft een geweldige indruk op ons gemaakt. Voor ieder wat wils. We hebben een fijne vakantie gehad in de Haute-Savoie

• 9Henk Alkmaar25-06-2011

Mooi compex

Wij hadden hier een appartement gehuurd met uitzicht op het meer van Geneve. Iedere avond prachtige zonsondergangen. Appartement was netjes en goed ingericht. Balkon iets te klein. Vele voorzieningen aanwezig. Evian zelf is een leuke plaats waar het goed vertoeven is. Ook veel goede restaurants aanwezig in het centrum van Evian. Veel excursies ( zelf doen per auto ) in de omgeving.

• 8veyssiere08-03-2011

très très bon rapport qualité prix -

Nous avons été très agréablement surpris lorsque nous avons découvert les lieux de notre location, tant sur le point du confort avec le chalet que sur les aménagements exterieurs (piscine chauffée, espace enfant interieur exterieur.....)

• 1roux14-08-2010

PLUS JAMAIS

Appartement très sale.Impossible de manger sur la petite terrasse extérieur sans recevoir les miettes du voisin du dessus dans nos assiettes et l’eau de leurs linges mouillés qui dégouline sur notre terrasse.Dés notre arrivée nous avons constatés la saleté de l’appartement . Poils de chien, mur moisi à la Salle de Bain, crasse importante sur le mur à côté du réfrigérateur, les Abats jour des lampes sont noires de saleté, alèses de lit sale, coussins du canapé très tachés, placard de rangement muraux grinçant énormément.

Je vous informe qu’aucun inventaire n’est effectué en rentrant et quand on le demande on vous rétorque : Pas le temps, trop de monde et c’est exactement pareil pour le départ on nous demande de poser la clé sur la table en partant. Donc manque de matériel dans les appartements .

• 7Adriaan18-06-2009

Je moet het treffen

De appartementen van Les Chalets d Évian liggen deels in een groter complex van een viertal verdiepinhen en deels in chalets. Het complex staat haaks op het meer, zodat je vanaf elk balkon wel een glimp of meer van het meer kunt zien. Je hebt of ochtendzon of middagzon. Een deel van de appartementen ligt tegenover het hoofdgebouw en hebben weinig (ochtend) zon. Op de begane grond beschikken de appartementen over een terras, dwz drie a vier vierkante meter verscholen achter een ligusterheg van bijna 1 meter. De afwerking van de appartementen is matig en ook de inventaris laat wel at te wensen over. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, maar niet altijd even professioneel. De broodjes service laat wel wat te wensen over, daar de bakker soms aan de late kant is. De chalets liggen wel een eind van Evian. We liepen naar de funiculaire - 10 minuten - of parkeerden daar de auto en gingen dan naar Evian. De omgeving is prachtig. Je kunt er prima wandelen

• 7emile04-05-2009

prima vakantie

Prima huisjes, maar niet alles aanwezig. Mensen hulpvaardig, maar klungelig in de organisatie. Prijs kwaliteit klopt wel. Zijn er een week geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Lopen naar Evian gaat wel, maar is vermoeiend. Het treintje gaat alleen maar in de zomer.

• 8Hanny19-10-2008

App Chalets d 'evian

Mooi parkje in prachtige omgeving.Hadden 6 pers. app.(chalet) met meerzicht. Alles goed behalve badkamer.Tijdens douchen liep het water de badkamer in omdat de douchebak te laag is met als gevolg oplossing van voegen tussen de vloertegels.Dit kan beter. De terrasdeuren kon je niet op slot doen(kon je van buiten af weer open duwen) dus deden we als we weggingen de extra luiken dicht.Ons slaapkamer raam kon niet open.Maar verder is het toch voor herhaling vatbaar.Zwembad sauna fitnisruimte wifi. En de prachtige vergezichten.

Appartement Les Chalets d'Evian info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij