Appartement Les Chalets d'Evian

Appartement
Weer vandaag11°-1°
Appartement Les Chalets d'Evian
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets d'Evian voor je op een rij gezet:

17 reviews over Appartement Les Chalets d'Evian in het Nederlands

Heerlijk weekje skieen

marcnsophie
1-3-2015

Wij hebben de laatste week van februari een van de appartementen gehuurd met drie kinderen (6j 15j en16j) en twee volwassenen. Bij aankomst waren we vooral verrast door het uitzicht over het meer. kamers waren voldoende schoon achter gelaten door onze voorgangers maar een "etat de lieux" was blijkbaar onvoldoende uitgevoerd want wij hadden een gebroken karaf in de kast. Die werd overigens de volgende dag zonder probleem omgeruild voor een nieuwe .Ons appartement was voldoende uitgerust met vaatwasser , magnetron en lift. Enigzins verouderd maar alles werkte zoals mag worden verwacht. Na het skieen doken de kinderen nog even in het zwembad. De piste van Thollon les memises ligt op 15 minuten rijden en heeft ong. 15 pistes, parkeren geen probleem. voordelen , zeer vriendelijk personneel in de accomodatie en omliggende winkels, mooie omgeving , uitzicht over het meer zelfs vanaf de pistes, geen lange wachtrijen op de piste. nadelen, gehorig complex, huisdieren toegestaan (woef woef)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Eenvoudige appartementen

H. Boers
29-7-2013

De appartementen zijn eenvoudig ingericht alleen het hoogst noodzakelijke is aanwezig. Verder is alle meubilair redelijk oud. Bedden zijn klein en hard en de kussens dun. De douchekop hangt op kleuter hoogte, waardoor je op je knieën onder de douche moet. Keuken is erg klein en heeft erg weinig bestek, pannen, enz..

Receptie personeel is amateuristisch. De meesten spreken alleen maar Frans. Tijdens ons verblijf was er 1 iemand die gebrekkig Engels praatte.

Vrijwel alleen maar Fransen, die tijdens ons verblijf erg veel lawaai maakten. Ook hun kinderen gaan niet voor 24.00 uur naar bed.

Bar/Restaurant bijna nooit open. Alleen tijdens de openingstijden van de receptie. Ook het zwembad is om 19.00 uur al dicht.

Evian is een leuke plaats en ook in de omgeving zijn er leuke plaatsjes. Helaas stopt de funiclaire al om 19.00 uur, dus als je wilt eten in Evian moet je met de auto.

Doordat de appartementen dermate eenvoudig en klein zijn, is de prijs/ kwaliteit verhouding erg matig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuk park op een mooie plek

E. Kreijne
10-8-2012

Wij zijn hier in juli 2012 geweest en hebben een mooie week gehad. Mooi huisje met grote veranda met prachtig uitzicht op het meer van Geneve (Lac Leman). Aardige receptioniste en eigenaar. Nog wel erg amateuristisch. Restaurant is bijna nooit open/ terras niet opgebouwd en er is weinig bezetting qua personeel. De huisjes waren niet schoon (zelfs vies) en de onderhoudsman erg onvriendelijk, gefrustreerd. Toch een leuke vakantie gehad mede door de prachtige omgeving en de ruime opzet van het park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Bungalow.net

Goed en praktisch ingericht appartement zonder veel luxe. Voldoende privacy. Uitstekende ligging voor uitstapjes naar de prachtige omgeving.

Evian zelf is een mooi dorp/stadje, maar je moet er niet te veel van verwachten.

De omgeving heeft een geweldige indruk op ons gemaakt. Voor ieder wat wils.

We hebben een fijne vakantie gehad in de Haute-Savoie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Mooi compex

Henk Alkmaar
25-6-2011

Wij hadden hier een appartement gehuurd met uitzicht op het meer van Geneve.

Iedere avond prachtige zonsondergangen. Appartement was netjes en goed ingericht. Balkon iets te klein. Vele voorzieningen aanwezig.

Evian zelf is een leuke plaats waar het goed vertoeven is. Ook veel goede restaurants aanwezig in het centrum van Evian.

Veel excursies ( zelf doen per auto ) in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2011

Je moet het treffen

Adriaan
18-6-2009

De appartementen van Les Chalets d Évian liggen deels in een groter complex van een viertal verdiepinhen en deels in chalets. Het complex staat haaks op het meer, zodat je vanaf elk balkon wel een glimp of meer van het meer kunt zien. Je hebt of ochtendzon of middagzon. Een deel van de appartementen ligt tegenover het hoofdgebouw en hebben weinig (ochtend) zon. Op de begane grond beschikken de appartementen over een terras, dwz drie a vier vierkante meter verscholen achter een ligusterheg van bijna 1 meter. De afwerking van de appartementen is matig en ook de inventaris laat wel at te wensen over. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, maar niet altijd even professioneel. De broodjes service laat wel wat te wensen over, daar de bakker soms aan de late kant is. De chalets liggen wel een eind van Evian. We liepen naar de funiculaire - 10 minuten - of parkeerden daar de auto en gingen dan naar Evian. De omgeving is prachtig. Je kunt er prima wandelen

Gereisd met partner in juni 2008

prima vakantie

emile
4-5-2009

Prima huisjes, maar niet alles aanwezig. Mensen hulpvaardig, maar klungelig in de organisatie. Prijs kwaliteit klopt wel. Zijn er een week geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Lopen naar Evian gaat wel, maar is vermoeiend. Het treintje gaat alleen maar in de zomer.

Gereisd met partner in april 2009
2008

App Chalets d 'evian

Hanny
19-10-2008

Mooi parkje in prachtige omgeving.Hadden 6 pers. app.(chalet) met meerzicht. Alles goed behalve badkamer.Tijdens douchen liep het water de badkamer in omdat de douchebak te laag is met als gevolg oplossing van voegen tussen de vloertegels.Dit kan beter. De terrasdeuren kon je niet op slot doen(kon je van buiten af weer open duwen) dus deden we als we weggingen de extra luiken dicht.Ons slaapkamer raam kon niet open.Maar verder is het toch voor herhaling vatbaar.Zwembad sauna fitnisruimte wifi. En de prachtige vergezichten.

Gereisd familie in oktober 2008

mooi chalets

Mirjam
20-8-2008

onze aankomst begon met een teleurstelling omdat wij dachten dat wij een chalet geboekt hadden uit de vakantiegids van een touroperator Helaas hadden zij er niet bij vermeld dat wanneer je een 2-kamerappartement boekt je in het grote gebouw zit er niet in een chalet! Dit zijn de 3-kamerappartementen. Verder een prima vakantie gehad. Mooie omgeving, veel te zien.

Gereisd met partner in juli 2008

bergen en meer ineen

Schreurs
28-7-2008

Park ligt best ver boven Evian, moet steeds met auto. Doen erg hun best, maar nog erg amateuristisch. Er ontbrak veel in het huisje, werd allemaal opgelost, maar toch....Hadden o.a. geen kussens en dekens, geen buitentafel, maar 2 stoelen voor 5 personen. Parkje wordt wel goed bijgehouden, gesproeid en zo. Weinig Nederlanders, veel Fransen. Mooie omgeving, leuke strandjes in veel plaatsen, moet je even weten... Je zit zo in de bergen, en aan het meer. Meer is wel koud, maar heel schoon. In Thonon kun je leuk buiten eten aan de haven, onder de platanen. Supermarkten best prijzig. We hebben een heerlijke week gehad.Omgeving bijna Zwitsers, chalets met bloembakken etc.

Gereisd familie in juli 2008

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Chalets d'Evian in Evian-les-Bains (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Chalets d'Evian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.