Evian-les-Bains (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Evian-les-Bains (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

vakanties Evian-les-Bains (Haute Savoie)

Bungalow.net

Reviews over Evian-les-Bains (Haute Savoie)

Prachtig uitzicht

henk,
    3-10-2015

B&B in een typisch Frans huis. Eigenaar heeft de kamers van zijn, inmiddels uithuizige, kinderen geschikt gemaakt voor bezoekers.

Kamers zijn ouderwets ingericht, met schitterend uitzicht over Lac Léman. Bed is erg smal en de houten vloer kraakt behoorlijk. Badkamer is redelijk modern ingericht. TV ontbreekt. Wel is er een goede WiFi verbinding. Het huis is wel gehorig.

Ontbijt is wat beperkt, met regionale producten zoals jam en kaas. Kwaliteit is niets op aan te merken.

De eigenaar spreekt, naast Frans, heel behoorlijk Engels en zal alles doen om je verblijf aangenaam te maken.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk weekje skieen

marcnsophie,
    1-3-2015

Wij hebben de laatste week van februari een van de appartementen gehuurd met drie kinderen (6j 15j en16j) en twee volwassenen. Bij aankomst waren we vooral verrast door het uitzicht over het meer. kamers waren voldoende schoon achter gelaten door onze voorgangers maar een "etat de lieux" was blijkbaar onvoldoende uitgevoerd want wij hadden een gebroken karaf in de kast. Die werd overigens de volgende dag zonder probleem omgeruild voor een nieuwe .Ons appartement was voldoende uitgerust met vaatwasser , magnetron en lift. Enigzins verouderd maar alles werkte zoals mag worden verwacht. Na het skieen doken de kinderen nog even in het zwembad. De piste van Thollon les memises ligt op 15 minuten rijden en heeft ong. 15 pistes, parkeren geen probleem. voordelen , zeer vriendelijk personneel in de accomodatie en omliggende winkels, mooie omgeving , uitzicht over het meer zelfs vanaf de pistes, geen lange wachtrijen op de piste. nadelen, gehorig complex, huisdieren toegestaan (woef woef)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Prachtige uitvalsbasis voor winter en zomer.

Pieter van de Winckel,
    19-2-2013

Zeer modern, praktisch en sfeervol ingericht appartement met 2 slaapkamers en een badkamer. 15 minuten rijden naar skigebied van Bernex en 45 min naar Port du soleil. Wij hebben een prachtige wintersport gehad op deze plek met het meer van Genève in de voortuin.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in februari 2013

Super hotel!

Annet,
    25-8-2012

Mooi gelegen. Je steekt de straat over en bent bij het meer van Genève. Daar aangekomen wilden we graag een kamer op een hogere etage. Dat was geen probleem, we kregen door de kamerwissel zelfs een gratis upgrade naar een executive room. Ontbijt erg uitgebreid en heerlijk. En hier weet het personeel wat het woord service betekent, iedereen was vriendelijk en stond voor ons klaar. Tijdens ons verblijf was er gratis gebruik van de spa en we kregen gratis gebruik van het binnen- en buitenzwembad aangeboden. Beide baden zijn wat aan de kleine kant. Met name het binnenbad. Het buitenbad is een slag groter en er omheen staan ligbedden waarvan je gratis gebruik kunt maken. Het restaurant dat bij het hotel in zit is een aanrader. Het terras buiten ligt wat minder, omdat het direct aan straat is en wel wat knusheid ist, maar het eten was uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk comfortabel huis!

Eric en Mirjam,
    14-8-2012

We zijn de voor de 2e keer hier geweest. Geweldig appartement, van alle gemakken voorzien. We hebben opnieuw genoten van de rust, het fantastische uitzicht en een heerlijk schoon huis. Dit mede dankzij de zeer gastvrije eigenaars. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Evian-les-Bains (Haute Savoie) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 13 reviews