• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

24 accommodaties in

Evian-les-Bains (Haute Savoie)

Reviews over Evian-les-Bains (Haute Savoie)

Heerljk plekkie in een prachtige omgeving

D. van Bladeren, 12-4-2015

Al ruim 25 jaar kom ik in de zomer en winter in dit mooie en verzorgde plaatsje. Eerst als kind en nu met mijn gezin.

's Zomers is het heerlijk relaxen aan de oevers van het Lac Leman en er zijn er echt enorm veel activiteiten te doen in de directe omgeving. Denk aan watersporten, bergsporten, boottochten, kastelen, Yvoire, Annecy en steden als Geneve en Lausanne... echt te veel om op te noemen. De omgeving, uitzichten en natuur zijn prachtig. Over de lange en verzorgde boulevard is het heerlijk slenteren. Het uitgaansleven bestaat hier vooral uit restaurants, terrasjes, het beroemde casino en een enkele nachtclub.

's Winters is Evian een rustige plaats, maar de diverse wintersport gebieden zijn uitstekend bereikbaar. Vanuit Evian sta je met 15/20 min. op de piste in Bernex en Morzine is 45 min. rijden.

Kortom, Evian is naar mijn mening de beste uitvalsbasis voor de vele mogelijkheden die dit gebied heeft. Veel modainer dan bv. Thonon en daardoor prettiger om te verblijven.

wintersportbestemming

marcnsophie, 1-3-2015
    ook voor de wintersport is dit een leuke vakantiebestemming. lekker rustig ondanks de (franse ) schoolvakantie, eind februari 2015.
Evian-les-Bains (Haute Savoie) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews